Pagina 51 van 119 EersteEerste ... 4147484950515253545561101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.001 t/m 1.020 van 2364

Discussie: NBA 2011-2012

Nas
    Nas is offline
    Banned
    iTrader
    0
    Ik hoop dat Philly ook door de eerste ronde van de play-offs geraakt. Laatste jaren was het zo dat ze telkens in de eerste ronder er al uit lagen.
    Als er imo een team is dat het verdient is het wel Philly

Nas
    Nas is offline
    Banned
    iTrader
    0
    Ik denk dat we een volledig ander Knicks team gaan zien wanneer Carmelo en Amar'e terugkeren. Samen met Lin moet het toch lukken om een winning streak op te bouwen.

Approved 9-lifer waffel's schermafbeelding
    iTrader
    100 (100%)
    Jazz is zo fucking hopeloos. Het zag er eventjes naar uit dat deze nieuwe ploeg de perfecte mix had gevonden tussen ervaring en jeugd, maar het moet nu allemaal komen van trio Millsap-Hayward-Jefferson. Watson zijn doorzettingsvermogen werkte nog aanstekelijk in het begin, maar da's ook volledig weggevallen. Ik hoop dat ze na vanavond (op OKC) hun hoofd terug kunnen leegmaken en terug beginnen werken aan een winningstreak, te beginnen met EEN BEETJE BETER TE SCHIETEN VAN KABOOMTOWN(er is niets waar ik mij meer aan erger atm).

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik erger me dan vooral om het woord 'kaboomtown'. stomme kut heat presentator

Member Steve-O's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door waffel Bekijk bericht
    Jazz is zo fucking hopeloos. Het zag er eventjes naar uit dat deze nieuwe ploeg de perfecte mix had gevonden tussen ervaring en jeugd, maar het moet nu allemaal komen van trio Millsap-Hayward-Jefferson. Watson zijn doorzettingsvermogen werkte nog aanstekelijk in het begin, maar da's ook volledig weggevallen. Ik hoop dat ze na vanavond (op OKC) hun hoofd terug kunnen leegmaken en terug beginnen werken aan een winningstreak, te beginnen met EEN BEETJE BETER TE SCHIETEN VAN KABOOMTOWN(er is niets waar ik mij meer aan erger atm).
    Jazz zijn inderdaad slecht in 3p%, alleen Hornets en Lakers doen slechter.

iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door weirdo Bekijk bericht
    ik erger me dan vooral om het woord 'kaboomtown'. stomme kut heat presentator
    Haha oei, ik heb die term eigenlijk horen vallen tijdens Jazz games en vond die nog geinig Downtown dan.
    Laatst gewijzigd door waffel; 15 februari 2012 om 00:07

Nas
    Nas is offline
    Banned
    iTrader
    0
    http://www.usatoday.com/sports/baske...ers/53099024/1

JR Smith zou nog een goeie zet zijn van LA, maar Arenas is imo allang zijn hoogtepunt voorbij.

Het blijft natuurlijk een goeie speler, ik kan onmogelijk weten wat hij zal brengen in LA en Arenas aanwerven is wrs beter dan helemaal geen zet te doen.
    Laatst gewijzigd door Nas; 15 februari 2012 om 10:40

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    And Jeremy Lin does it again ... Dikke wtf ze

iTrader
    100 (100%)
    Maar was wel reteslecht in het begin, maar toegegeven, volledig rechtgemaakt.

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zijn probleem blijft wel de turnovers. Dat was niet alleen deze wedstrijd zo.

iTrader
    100 (100%)
    Voor het eerst gebasket in mijn leven (alÚ, buiten wat tour-de-france in het lager). Vermoeiend (speelde tegen oa ne leerkracht basket en de center van Racing Brugge), maar heb me wel dik geamuseerd

Zijn er hier mensen die basketten?

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik heb 5 of 6 jaar competitie gespeeld. Mag nu wsl door rugblessure nooit meer spelen, zelf niet vrijetijd

OT: Washington gisteren wel zotte match tegen de blazers: 124-109 terwijl Portland ijzersterke thuisreputatie heeft. Nick Young 7/8 from deep
    Ben benieuwd of ze tegen de Clippers vannacht ook zo sterk zullen spelen.

Member Hail Priest!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Zijn probleem blijft wel de turnovers. Dat was niet alleen deze wedstrijd zo.
    Klopt, alhoewel een PG gemiddeld sowieso wel heel wat TO's averaged. Lin heeft vooral de Knicks scorend vermogen gebracht en dat was ook wat ze het hard misten imo. Betwijfel wel een beetje of hij dit niveau zal kunnen aanhouden in het verdere verloop van het seizoen.

Member Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    Voor het eerst gebasket in mijn leven (alÚ, buiten wat tour-de-france in het lager). Vermoeiend (speelde tegen oa ne leerkracht basket en de center van Racing Brugge), maar heb me wel dik geamuseerd

Speel het al sinds m'n 14de (nu 28 geworden). Wel een jaartje op 3 niet gespeeld rond m'n 21ste. Wie was die center van Racing? 9 kansen op 10 ken ik hem

Member Mcar's schermafbeelding
    iTrader
    0
    buiten wat tour-de-france in het lager). Vermoeiend (speelde tegen oa ne leerkracht basket en de center van Racing Brugge), maar heb me wel dik geamuseerd

Met Artan of Jan?
    Laatst gewijzigd door Mcar; 16 februari 2012 om 11:18

iTrader
    100 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mcar Bekijk bericht
    Met Artan of Jan?
    Artan idd

Member Freddy_reloaded's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Met de kleine periode tussen Orlando en de trade deadline wordt het toch wel spannend voor Dwight, wat denken jullie dat er gaat gebeuren?

Blijft hij in Orlando? Trekt hij naar New Jersey, L.A., Boston, Indiana, Golden State, Phoenix?

Member Lots02's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    L.A. heeft hem niet nodig. Lakers moeten bouwen met een nieuwe PG en bench material.
    Als ik hem ergens naartoe zie gaan zijn het de Nets, maar ik denk dat hij gewoon blijft waar hij is nu.

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    ik zie hem ook enkel naar de nets gaan, hij wil volgens mij te graag in brooklyn spelen volgend jaar. en zo kan hij een 1-2-punch vormen met williams. anders zie ik williams ook vlug verkassen

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Waarom zou hij in godsnaam naar een team als Golden State gaan? Wil hij niet winnen? Met alle respect, ik vind de Warriors cool, maar het is Ún een small market team Ún ze staan nog verder van een titel als Orlando...

Het enige wat ik voorlopig zie is inderdaad de Nets. Misschien Boston nog ja, maar hoe zitten die met cap space? Either way, echt een catch-22 situatie voor Orlando. Na het seizoen zijn ze hem kwijt voor niks, nu krijgen ze er niet genoeg trade value voor terug. Of je moet spelers als Brook Lopez of de oude veteranen van Boston genoeg trade value vinden voor zo'n beer van een atletische center ...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten