Dat klopt maar bij wie kan hij dan momenteel beter zitten ?
Ik zou hem toch graag naar LA zien trekken. Niet enkel omdat ik Lakers fan ben, maar Kobe + superstar big man... waar hebben we daar nog eens onze vingers en duimen van kunnen aflikken...
Helaas zal het logischere scenario idd New Jersey zijn, al zou Dwight zelf liever naar de West Coast willen trekken had ik ergens gelezen? Plus een hollywood show-ploeg als LA is, da's toch iets waar Superman image-wise inpast dunkt me.
LA zal zeker de ploeg van Kobe blijven, maar hoeveel goeie jaren heeft die uiteindelijk nog te gaan. Dwight kan daar toch de fakkel gaan overnemen, niet?
Deron Williams naar Besiktas !
Besiktas komt in de Eurocup uit tegen Bergen dat de plaats cadeau kreeg van Okapi ..
Spijtig want ik had hem graag verwelkomd in het forum
PS : ze zijn ook aant proberen Kobe naar daar te halen
D. Williams gaat daar ook niet spelen.
Om nog maar even aan te tonen wat voor een potentieel Yao had:
Dwight Howard vs. Yao Ming | Basketball-Reference.com
Die stats tonen vrij weinig als je het mij vraagt, Dwight is veel jonger en heeft de laatste jaren veel progressie gemaakt
Als je de NBA wat volgt dan weet je wel wie de laatste paar jaar de NBA heeft gedomineerd op de center.
Niet dat dit zo moeilijk is want centers zoals vroeger bestaan nu niet meer
Voor een leek, is de lock-out de reden voor de rumors dat Williams en Kobe naar turkije zouden trekken? En eenmaal de lock-out beëindigt, keren die dan gewoon terug of hoe zit dat?![]()
aah bedankt! Allez gogo Kobe en Lebron naar de giants![]()
ben ik iets aan missen , Kobe en James naar NY ?
Lol denk dat ze niet ineens NFL gaan spelen hoor Thaishoik denk eerder Antwerp Giants die worden bedoeld
![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)