Pagina 2 van 158 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 2364

Discussie: NBA 2011-2012

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Ik vind het heel opvallend dat de Warriors blijkbaar heel agressief Monta Ellis aan het shoppen zijn...

Ik hoop ergens dat de Pistons op een of andere manier Iggy weten te strikken en van Charlie V afgeraken (fat chance, wat een belachelijk contract ze die gegeven hben). Prince mag blijven. Ben benieuwd naar onze nieuwe coach en draft picks.

Miami heeft een center nodig. Het geblaas over Spoelstra die nu maar eens plaats moet ruimen voor Riles vind ik dan weer overdreven, hij heeft ze toch maar mooi naar de Finals gebracht. Ik denk ook dat Riley er zelf niet om staat te springen. Het wordt in ieder geval een do or die seizoen voor de Heat.
    PSN: PalSwearengen
    GT: HelpYouFall
    "I think you are another of these desert-loving English. Gordon of Khartoum. No Arab loves the desert. We love water and green trees. There's nothing in the desert. No man needs nothing."

Member gyoom's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Ik hoop dat Chandler naar Miami gaat, maar dat gaat nooit gebeuren... En DJ komt vrij!
    Idd, niet nu Cuban daar geld gaat tegen smijten en ze kunnen hem nooit het loon bij de Mavs geven door de aanwezigheid van The Big 3.

Kvraag mij af of Mbenga wel een contract gaat krijgen dit jaar. Bij de lakers had hij nog een excuus, maar nu werden hem meer speelminuten aangeboden en is hij uiteindelijk toch weer op de reserve der reservebank beland.

Spoelstra zal wel blijven, je kan moeilijk iemand ontslaan omdat hij de Finals verliest in zijn eerste seizoen...
    Ole Gunnar Solskjær - The Baby-faced Assassin
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-

Member
    iTrader
    3 (100%)
    eens benieuwd wat de Celtics gaan doen.

Hun toppers kunnen bijna stilaan op pensioen gaan op Rondo na dan ..

Qua centers hebben ze enkel Jermaine O'Neal nog over want Shaq stopt en Krstic zou naar rusland vertrekken (heb ik ergens gelezen)

Verder zouden ze azen op een paar hoge draft picks voor de 2012 draft aangezien de draft class van dit jaar niet veel toppers heeft.

Hopelijk geen lockout in NBA en NFL want anders wordt het maar saai met alleen MLB en NHL al zou de populariteit van ijshockey waarschijnlijk aanzienlijk stijgen aangezien de baseball stopt in oktober.

Approved 9-lifer Xavve's schermafbeelding
    iTrader
    14 (94%)
    The NBA has told the players that it will cancel its Las Vegas Summer League for 2011. An announcement will be made during the weekend.

The Vegas Summer League, which would have run for nine days beginning in early July at Cox Pavilion and the Thomas & Mack Center, has been in operation since 2004.

Speaking after the latest round of collective bargaining negotiations, deputy commissioner Adam Silver stressed that the cancellation of the Vegas league was simply a function of the calendar, not a threat to the players.
    Psn: Xavve
    Project Cars Racing League => RubberMadness

iTrader
    0
    Here comes the lockout train
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-

Member
    iTrader
    0
    ne lockout is toch als ze het niet eens geraken over de loonvoorwaarden enzo hé?

iTrader
    0
    jep, gebt 2 partijen: de Owners en de Player's Association. Als de beide partijen het niet eens geraken over de lonen, dan wordt er geen nieuw seizoen gestart.
    -Manchester United-

-Dallas Mavericks-

Member HelpYouFall's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Dan ga ik toch snel terug eens een nieuw lief moeten zoeken. Stel je voor, een heel jaar geen NBA, NFL én punani. *slik*
    PSN: PalSwearengen
    GT: HelpYouFall
    "I think you are another of these desert-loving English. Gordon of Khartoum. No Arab loves the desert. We love water and green trees. There's nothing in the desert. No man needs nothing."

Member stormsurfer21's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Morgen Draft wat zijn jullie verwachtingen? Meestal ook veel trades rond deze periode. Er zijn ook veel veterans beschikbaar.
    The geniuses don’t bother with long explanations. They just do it.

Boston Celtics Manchester United Chicago Bulls
    PSN: stormsurfer21

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Is er eigenlijk ooit iets goed gekomen uit tweede ronde Draft picks?
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Exorikos Bekijk bericht
    Is er eigenlijk ooit iets goed gekomen uit tweede ronde Draft picks?
    Zeer veel goed! Kzal eens een lijstje geven:
    Michael Redd, Rashard Lewis, Carlos Boozer, Dennis Rodman, Gilbert Arenas, Manu Ginobili, ...

iTrader
    0
    Mo Williams, Monta Ellis, Manu Ginobili, Carlos Boozer, Gilbert Arenas... Toch niet van de minste! zeker Ginobili

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Dus de Heat kunnen hopelijk nog een goeie grote te pakken krijgen. Wel weinig kwaliteit tussen de centers dit jaar zeker?
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

iTrader
    0
    Yep de beste is (zeggen ze toch op NBA.com) Jonas Valanciunas. Ik weet niet zoveel van hem alleen dat hij uit Italië komt Voor de rest zit er niet veel tussen denk ik

Member The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Die Jonas Valanciunas ziet er alleszins niets speciaals uit op basis van de beelden die ik heb gezien.

Pagina 2 van 158 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten