Pagina 117 van 119 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.321 t/m 2.340 van 2364

Discussie: NBA 2011-2012

Member Brek's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door InimicaL` Bekijk bericht
    Ben ik trouwens de enige die vind dat Spoelstra wa trekskes weg heeft van Ace Ventura? Die tanden, das zo krak hetzelfde!
    Haha. Nu ge het zegt. En dan met z'n klakske achterstevoren op.

Member weirdo's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    goddamn al die driepunters... zo geraak je natuurlijk met gemak aan een triple double

het liep echt te vlotjes bij miami, en als die driepunters binnenvallen is er niets tegen te doen. okc wist niet meer waar te lopen in defense...
    wat james en wade zoveel beter maakte deze keer is dat ze eindelijk begrepen dat ze niet kunnen shotten, maar quasi niet te stoppen zijn inside.

verdiende champions dit jaar.
    okc zal nog wel wat kansen krijgen de volgende jaren.

maar nu is het seizoen alweer gedaan
    If there's only one god,he probably masturbates.

Approved 9-lifer PinkyNTheBrain's schermafbeelding
    iTrader
    112 (98%)
    Tis Lebron wel gegund, alleen had ik de series graag nog iets langer zien gaan en naar OKC .

Hier alvast benieuwd naar waar Steve Nash gaat belanden!
    kak

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    - mijn wekker gezet om 4h30 om de 2e helft te kunnen zien, ik wordt wakker, ik kijk en zie dat het nog niet herbegonnen is, val ik wel weer niet in slaap en er bijgevolg dus geen zak van gezien

Nuja, straks of morgen toch nog eens de match herbekijken.
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Member
    iTrader
    0
    Oke, ze hebben de titel van mijn favo ploeg afgepakt :@, maar alsde beetje eerlijk zijt is is de thunder wel een beetje bestolen hé, aanvallende fout alst gene was.. verdedigende fout alst gene was... maargoed de vorige matchen waren ze ook beter, volgend jaar ist voor de thunder! Durant wordt echt een klassespeler, let op mijn woorden, durant wordt BETER dan L. James!

Member
    iTrader
    14 (94%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WuTangClan Bekijk bericht
    Oke, ze hebben de titel van mijn favo ploeg afgepakt :@, maar alsde beetje eerlijk zijt is is de thunder wel een beetje bestolen hé, aanvallende fout alst gene was.. verdedigende fout alst gene was... maargoed de vorige matchen waren ze ook beter, volgend jaar ist voor de thunder! Durant wordt echt een klassespeler, let op mijn woorden, durant wordt BETER dan L. James!
    Dan zal hem defensief toch serieus uit z'n pijp mogen komen ... Durant is een scoremachine, maar defensief heb ik hem nauwelijks iets zien doen. OKC is gewoon een hele jonge ploeg die ervaring mist. Bestolen zou ik het zelfs niet durven noemen. Miami was gewoon beter deze reeks. Ik heb ook belachelijke calls tegen de HEAT gezien. OKC heeft zichzelf de das om gedaan. Westbrook die echt domme acties doet en Harden vond ik nu ook niet bijster slim spelen. Daar tegenover was LeBron in beastmode, simpelweg niet te stoppen. OKC zal zeker nog kansen krijgen op een titel, maar we zullen eerst afwachten wat ze zullen doen met de aflopende contracten van Harden en Ibaka.
    Psn: Xavve

Member
    iTrader
    1 (100%)
    lol iedereen in de wereld, fans & commentatoren (zelfs alle spelers/coach van OKC) zeiden dat Miami gewoon beter was
    alleen jij vind ze bestolen...

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door plehiers Bekijk bericht
    lol iedereen in de wereld, fans & commentatoren (zelfs alle spelers/coach van OKC) zeiden dat Miami gewoon beter was
    alleen jij vind ze bestolen...
    Wss match niet gezien? & mijn tekst niet gelezen? ik zei ze waren beter, ook de vorige matchen maar komaan wees eerlijk zelf de commentatoren zeiden het ik citeer "Ja we zien dat ze in miami spelen" & dit was bij een fout. gewoon veel fouten tegen OKC & dit was niet zo, ookal was miami beter.
    Ik gun het ze zeker!! Maar het was wat overdreven. Enigste die tegenviel was Westbrook, zo ego dat hij speelde niet normaal. Maar hé we zien wel volgend jaar

Member Exorikos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Harden was buiten game 2 anders wel niks waard...
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    All science is either physics or stamp collecting. ~ E. Rutherford
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Member
    iTrader
    15 (100%)
    Enkel Durant stond er in elke game.

Member
    iTrader
    4 (100%)
    Je wint een series niet met 4-1 op geluk
    Belachelijk dat je op veel forums trouwens nu al leest: Ibaka en Harden buitengooien! Zo overdrijven dat die 'fans' doen, OKC komt er nog wel!
    PSN: PalSwearengen
    Custom Avatars pls: ik haat anime, The Phantom Menace en random pop culture verwijzingen die al 100 jaar niet meer cool zijn. Grote dank!

Member
    iTrader
    0
    Miami in mijn ogen dik verdiende kampioen. Ik ergerde me de laatste jaren dood aan James en zijn ego (zoals velen wrsch sinds 'the Decision & the Celebration van de Big Three').. Maar dit seizoen en dan vooral in de Play-Offs is er toch iets veranderd.
    Hoe hij in (ik geloof) game 4 Mario Chalmers opriep te kalmeren toen hij al voor het eindsignaal aan het vieren was.. Vroeger zou hij gwn mee dansen.
    Ik meen ook wel ergens gelezen te hebben dat hij sinds dit seizoen een nieuwe entourage rond zich heeft die hem 'mediatraining' gaf.. En dit lijkt (in mijn ogen) ook wel zijn vruchten af te werpen. Hij let meer op zijn woorden tijdens pre- en aftergame interviews waardoor hij meer 'likeable' is geworden.

Dan hoe ze Durant verdedigden tijdens de finals (hoewel mss nog straffer: dat Durant toch nog aan zo'n percentage afwerkt met de weinige en moeilijke kansen die hij kreeg..) gecombineerd met de role players in Miami die hun rol nu tegoei vulden.. Plus James die gwn de beste speler in de NBA is momenteel (hater of niet.. valt gwn niet te ontkennen lijkt mij).. Ze verdienen het!

Ik ben nog altijd geen fan van hoe Wade & Chalmers zich gedragen, maar op het basketveld spelen ze gewoon goed.

Durant zijn tijd komt wel.. Zoals James ook zei: het verlies in de finals vorig jaar was het beste dat hem kon overkomen.

iTrader
    0
    Hoe gedraagt Wade zich dan verkeerd in jouw ogen?
    Physics is like sex: Sure, it may have practical results, but that is not the reason we do it. ~ R. Feynman
    S'il est vrai qu'on construit des cathédrales aujourd'hui dans la Science, il est bien dommage que les gens n'y puissent entrer, ne puissent pas toucher les pierres elles-mêmes.

Member
    iTrader
    0
    Arrogantie? Willen opvallen (Belachelijke brillen tijdens persconferenties bv. al lijkt dit wel een trend bij meerdere spelers).. Mij lijkt Wade nog de ergste van allemaal (off court dan).. Hoe die vorig jaar ook spotte met Nowitzki (het 'Cough Incident bv.)

iTrader
    0
    Daarom dat Wade als eens van de enigen geen tattoo's heeft. Hij wilt opvallen. Als hij wilde opvallen zou hij zich wel zo afgrijselijk kleden als ze bij OKC doen voor hun persconferenties. Als je vindt dat Wade wilt opvallen is dat eerder omdat je graag iets negatiefs in hem ziet.

Off court erg? Dwyane Wade: Single Dad Raises 2 Sons While Playing for Miami Heat - YouTube

Member
    iTrader
    0
    Ik heb toch nergens gezegd dat Wade geen goede vader is of geen goed mens is?
    Waarom zet iemand zoiets op?
    Waarom Nowitzki belachelijk maken tijdens de finals vorig jaar?

Het is zoals je zegt een stuk perceptie. Net zoals er fans zijn van Garnett zijn gedrag op het veld en er zeker evenveel haters door zijn...
    LeBron heeft 'The Decision' ook gemaakt om geld in te zamelen voor het goede doel. Dit toont dat hij ook een goed mens is, maar dit is daarom niet de juiste wijze om zijn keuze kenbaar te maken tov fans etc.. Toch?

Ik denk ook dat je me een stuk verkeerd begrijpt. Ik 'haat' Wade niet ofzo.. Maar ik zie bv. Durant of D-Rose liever met hun 'sobere' (mss voor sommige 'saaie') gedrag rond het veld...

iTrader
    0
    Durant draagt ook een bril terwijl hij die absoluut niet nodig heeft. Je ben subjectief in je kijk op spelers, want Durant is daar absoluut niet minder erg in dan Wade. Het enige voorbeeld dat je kan aanhalen is Wade die kucht om met Nowitzki te lachen en dat hij een afgrijselijke bril opgezet heeft. Hoe kan je nu je oordeel over iemand op zijn stijlkeuze van bril baseren. Dat is toch echt onzin?

Off the court houdt voor mij ook nog altijd zijn voorbeeldfunctie in en dus ook zijn vaderschap. Het enige argument dat je daar hebt is een slechte grap. Op 9 jaar dat de man in de NBA speelt en in de spotlights staat is dat toch echt peanuts. Zeker als je in je argumenten ook nog KG gaat vernoemen.

Member
    iTrader
    0
    Ik dacht net dat Durant wel 'echt' een bril nodig heeft? Zoals hij hier ook zelf zegt: My New Glasses
    Waar wil Durant dan wel opvallen? Alleen zijn rugzak is opvallend, maar die draagt hij ook voor zijn praktisch nut..

Wade en Garnett vergelijken is idd wat ver gezocht, maar het komt op hetzelfde neer. Je ziet toch ook dat Durant en Wade zich in de spotlight naast het veld zich iets of wat anders gedragen, en dan vooral sinds de samenstelling van hun Big Three? Maar 't is niet alleen Wade, ook Westbrook zijn kledij op persconferenties gaan er totaal over voor mij.. Maar dat maakt hem toch nog geen slechte mens (net zoals ik Wade ook geen slecht persoon vind)

Oordeel vellen? Ik weet ook wel dat ik die mens niet écht ken, zijn persoonlijkheid en hoe hij in de dagelijkse omgang is zal ik ook nooit weten. Ik baseer me idd alleen maar op beelden die in de media verschijnen.

Is dat subjectief? Uiteraard, maar elke stijl heeft zijn voor- en tegenstanders. Mensen ergerden zich aan Rose omdat die niet mee danste tijdens de intro's bij het All-Star Game, maar ik vond dat ergens net respect afdwingen...

En praktisch elke speler doet zijn duit wel in het maatschappelijk zakje, door goede doelen te steunen.. Ze worden immers ook 'verplicht' deel te nemen aan het 'NBA Cares' programma.
    Opnieuw: ik zeg toch nergens dat Wade een slecht rolmodel is? Ik weet ook wel hoe zijn jeugd is geweest (Docu: Behind The Glory, geloof ik, is zeker de moeite..).

Member
    iTrader
    0
    Serieus? Hoe een speler buiten het veld is maakt NIETS uit, heeft hij een dikke nek? laat hem... zolang ze goed spelen, ieder zijn persoonlijkheid. Persoonlijk vind ik james & wade serieuze blaaskaken maar goed maakt dat wat uit? het zijn fantastische spelers dat is wat telt, & dan zitten zagen over kledingstijl? komaan... Je kan het ver gaan zoeken ook éh...

Member
    iTrader
    0
    Serieus? Hoe een speler buiten het veld is maakt NIETS uit, heeft hij een dikke nek? laat hem... zolang ze goed spelen, ieder zijn persoonlijkheid. Persoonlijk vind ik james & wade serieuze blaaskaken maar goed maakt dat wat uit? het zijn fantastische spelers dat is wat telt, & dan zitten zagen over kledingstijl? komaan... Je kan het ver gaan zoeken ook éh...
    Serieus, is dat een respons op mij? Want eig zeg je dus net hetzelfde als wat ik zeg...

Ik quote mezelf:

Ik ben nog altijd geen fan van hoe Wade & Chalmers zich gedragen, maar op het basketveld spelen ze gewoon goed.

Pagina 117 van 119 EersteEerste ... 1767107113114115116117118119 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten