En waarom heb ik hier dan ook niemand horen mopperen over de 6de foul op James tegen Boston in OT, waar alle analysten het ook over eens waren dat het een kluwen van armen en benen was waardoor beide gewoon tegen de grond gingen? You can't have it both ways.
En ik heb gisteren op Around The Horn ook nog van verschillende mensen gehoord dat al bij al en ondanks de vaak foute calls (aan beide kanten) de series eigenlijk echt wel in evenwicht gefloten wordt. No offense, maar ik schat de mening van pakweg Michael Smith (een FERVENTE Boston-fan) toch nog iets hoger in dan die van Curtis_ssk![]()
Bedankt voor het compliment !
Voor de series zou het wel tof zijn als OKC nu eentje stealt. Voor mij persoonlijk maakt het echt niet uit wie wint, Durant heeft nog tijd zat om een ring te behalen en Lebron kan in de komende 2 games zijn status als closer en clutch player misschien wat opkrikken. Vannacht weten we al meer de match wordt uitgezonden op telenet vanaf 3.00
In evenwicht fluiten =/ consequent en op niveau fluiten. Ik erger mij dood aan slechte refs hier in België maar ik kan het nog begrijpen daar de opleiding van die mannen hier niets voorstelt maar dat in de NBA Finals het niveau van de refs zo laag ligt dat stoort me nog 100x erger.
Dat ga je mij niet horen ontkennen. Ik vind vooral dat er te flauw gefloten wordt de laatste jaren. Al die voze technicals enz, hatelijk.
Overdrijf anders eens wat. Eén dubieuze call en 't zijn ineens slechte refs. Die mannen fluiten naar mijn mening heel goed en bij heel belangrijke fasen in de laatste 2 minuten wordt naar replays gekeken.
Nee, commentaar geven op het niveau van de refs in de nba vind ik héél zwak en onterecht.
Als toeschouwer met 20 replays is het natuurlijk makkelijk om alles correct te beoordelen. Alles wordt in de nba zo op 't randje gespeeld hé, een elleboog hier, een kniestoot daar, flopping dat part of the game geworden is, wel of geen aanvallende fout...
Bijna elke aanval heb je wel een discutabele fase. Komt daar nog bij dat die refs zo op de vingers worden gezien door de nba.
Als je dan als ref 95% van de calls goed hebt (wat zeker het geval is) dan doe je in mijn ogen een goeie job.
Slechte calls blijven natuurlijk langer hangen dan goeie calls. Ik zou zeggen, probeer er volgende match eens op te letten hoeveel moeilijke calls ze wel juist hebben.
Heat mogen het nu echt niet meer uit handen geven. Okc krijgt enkel scores van de 2 superstars terwijl bij miami elke nacht iemand anders wade en lebron uit de nood weet te helpen.
Eerste ring voor LeBron is binnenSpijtig voor Oklahoma, maar als ge naast Durant ook nog een Westbrook hebt die eventjes droog 43 punten maakt in een NBA final, en het dan nog niet afmaakt, tja..
Nog eentje! Komaan Heat! Afmaken in eigen huis zou mooi zijn![]()
Twee voorspellingen:
1) LeBron wint dit jaar z'n eerste ring en Finals MVP
2) Terwijl de afgelopen twee seizoenen eigenlijk enkel Exorikos, InimicaL en ondergetekende (Starkk ook, maar die is precies met de noorderzon verdwenen?) het Heat fort bewaakt hebben, verwacht ik volgend seizoen een hoop Heat avatars en signatures van bandwagon fans![]()
Ik dacht dat Supermario Balotelli was, maar het is blijkbaar Chalmers. Echt sterk hoe eerst UD opstaat in de vorige series en nu Chalmers. Cole toch ook weer met wat meer en goeie minuten. Ik hoop dat James niks ernstigs heeft opgelopen met zijn been.
Westbrook was wel in de zone.
EDIT: Volgens Spoelstra waren het krampen bij James. Zo'n beest dat krampen krijgt?Nuja, hij moet wel diep gaan elke keer. Nog één game winnen en ze zijn er eindelijk!
![]()
Hahaha, nuja, het is nog niet over ehOKC heeft al genoeg wilskracht laten zien deze playoffs.
Jup, maar in heel de geschiedenis van dit format is nog nooit een team teruggekomen van een 3-1 achterstand. Strangers things have happened uiteraard, maar dit moet eigenlijk toch echt wel kat in het bakkie zijn. Donderdag spelen alsof het game 7 is!
Wat mij vooral verbaast deze finals is de afwezigheid van Harden. Durant en Westbrook kunnen weinig meer doen, maar met een deftige Harden had het geen 3-1 gestaan.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)