Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 74

Discussie: Rugby

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflies Bekijk bericht
    Zware aanrader om te spelen, echt. Jammer dat we aan de HUB geen ploeg hebben, want ik wil maar al te graag blijven spelen, maar het is net iets te moeilijk om te blijven combineren met school en zaalvoetbal.
    Er al aan gedacht om eens mee te doen bij de KUL ?

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Ja, maar da's echt bijna onhaalbaar... Wanneer zijn die trainingen exact? Een slaapplaats enzo heb ik wel, maar het blijft denk ik wat te moeilijk om te combineren...

iTrader
    86 (100%)
    Dinsdag en donderdagavond 20 uur. Ik kan ook altijd enkel donderdag meespelen, maarjah.

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ik heb dat vroeger even gedaan (niet zo spectaculair goed maja bon), int st jozefscollege aalst hadden wij toen een rugbyclubje opgestart, en er waren nog andere scholen die dit deden ook, sommige waren veel beter als ons, anderen waren ook beginners. Da was echt tof, elke woensdagnamiddag

Nadien zijn er een paar blijven doordoen en ook een clubje gestart in berlare, ge kunt ook altijd in dendermonde gaan spelen etc...

Imo supertoffe sport enkel jammer dat het plein zo groot is ik ben fysisch altijd zwak geweest basket is beter voor mij. Maar als ge van oost vlaanderen zijt is er imo genoeg mogelijkheid om het te doen. En ik vind dat het ook een sport is die iedereen kan aanleren, zelfs als ge er op 'latere' leeftijd nog aan begint. Gewoon meetrainen en gemotiveerd zijn. Met ne goeie fysiek en simpelweg goed nen bal kunnen gooien en opvnagen kunt ge al meespelen. Dan is het natuurlijkn inzicht trainen.

Bij voetbal en basket en tenis enzo zit ge eerst 2 of 3 jaar bezig om nen deftige basistechniek aan te leren, dat is bij rugby niet zo. Dus kzou zeggen tis nooit te laat om er aan te beginnen, als ge gemotiveerd zijt gaan ze u altijd met open armen ontvangen.
    safir Thom4s

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ns boy Bekijk bericht
    Dinsdag en donderdagavond 20 uur. Ik kan ook altijd enkel donderdag meespelen, maarjah.
    Ik zou in principe wel kunnen meedoen eigenlijk, ik ga er is over nadenken...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Ik heb dat vroeger even gedaan (niet zo spectaculair goed maja bon), int st jozefscollege aalst hadden wij toen een rugbyclubje opgestart, en er waren nog andere scholen die dit deden ook, sommige waren veel beter als ons, anderen waren ook beginners. Da was echt tof, elke woensdagnamiddag

Nadien zijn er een paar blijven doordoen en ook een clubje gestart in berlare, ge kunt ook altijd in dendermonde gaan spelen etc...

Imo supertoffe sport enkel jammer dat het plein zo groot is ik ben fysisch altijd zwak geweest basket is beter voor mij. Maar als ge van oost vlaanderen zijt is er imo genoeg mogelijkheid om het te doen. En ik vind dat het ook een sport is die iedereen kan aanleren, zelfs als ge er op 'latere' leeftijd nog aan begint. Gewoon meetrainen en gemotiveerd zijn. Met ne goeie fysiek en simpelweg goed nen bal kunnen gooien en opvnagen kunt ge al meespelen. Dan is het natuurlijkn inzicht trainen.

Bij voetbal en basket en tenis enzo zit ge eerst 2 of 3 jaar bezig om nen deftige basistechniek aan te leren, dat is bij rugby niet zo. Dus kzou zeggen tis nooit te laat om er aan te beginnen, als ge gemotiveerd zijt gaan ze u altijd met open armen ontvangen.
    No way Ik en ns boy hebben beiden nog voor Rugby SJC Aalst gespeeld, ik zat daar ook op school. Ik heb er zeker 25 matchen voor gespeeld denk ik in de voorbije 2 a 3 jaar.

iTrader
    86 (100%)
    Laat maar weten he, we zijn daar nu al met een 5-tal collegeboys .

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Brugse Rugby Club! Yooo!
    3de jaar nu. Dit jaar vooral als lock.
    2 tries al dit seizoen, het gaat goed.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gogopowerranger Bekijk bericht
    Brugse Rugby Club! Yooo!
    3de jaar nu. Dit jaar vooral als lock.
    2 tries al dit seizoen, het gaat goed.
    Bert?

Gisteren eerste training gehad bij Gent, moordend zwaar maar wel veel plezier gehad.
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    0
    Gisteren eerste training gehad bij Gent, moordend zwaar maar wel veel plezier gehad.[/QUOTE]

Gent? in het sportcomplex daar alle kben de naam vergeten, had ik een paar weken gelede match tegen en gewonnen, waren wel allemaal redelijk toffe kerels precies
    Quit Competitive.
    --> Workout & Rugby
    Add me for chill games, deviate Method.
    youtube: http://www.youtube.com/user/TheBelgi...d?feature=mhee

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (96%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inStyle Bekijk bericht
    Gisteren eerste training gehad bij Gent, moordend zwaar maar wel veel plezier gehad.
    Gent? in het sportcomplex daar alle kben de naam vergeten, had ik een paar weken gelede match tegen en gewonnen, waren wel allemaal redelijk toffe kerels precies [/QUOTE]

de blaarmeersen. Was het tegen de dragons of de eerste ploeg?
    Only toward when gentle Jesus, meek and mild, makes his appearance are those who won't accept the message told they must depart into everlasting fire. Is this morality, is this ethics?

I submit not only is it not, not only does it come with the false promise of vicarious redemption, but it is the origin of the totalitarian principle which has been such a burden and shame to our species for so long.

Member
    iTrader
    41 (98%)
    Ik ook Rugby bij Rugby Club Waereghem!
    Speel op flanker voort moment, soms 2de center.
    Laatste match vorige week tegen Gent Dragons.
    Er los over, gewonnen met 72-0!

Fijn te zien dat er terug een rugby toppic is. Als Neder-belg nu wonende in Wellington NZ is het hier Rugby heaven! De WK11 was top, en zelf naar alle matchen van het WK in Wellington geweest en de finale in Auckland. Dikke sfeer en het leuke was dat alle internationale spelers gewoon rondliepen in deze kleine stad als ze niet aan het trainen waren. Zo dus wat handtekeningen kunnen verzamelen.

Binnenkort start het seizoen weer. Heb zelf rugby gespeeld in Nederland/Belgie, en speel nu in NZ. Moest toch even behoorlijk aanpassen met trainen en stapje extra zetten :-) Maar we zijn er geraakt.

Kan iedereen aanraden die echt dol op rugby is, eens te proberen over de grens te loeren!
    Keep on ruckin' and throwing the oval ball's ;-)
    First To Come, First To Go

Member
    iTrader
    41 (98%)
    Welke positie en team speel je Rulehammer?

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door syndrom Bekijk bericht
    Gent? in het sportcomplex daar alle kben de naam vergeten, had ik een paar weken gelede match tegen en gewonnen, waren wel allemaal redelijk toffe kerels precies
    de blaarmeersen. Was het tegen de dragons of de eerste ploeg?[/QUOTE]

da was tege de eerste ploeg van de u17 eh
    Quit Competitive.
    --> Workout & Rugby
    Add me for chill games, deviate Method.
    youtube: http://www.youtube.com/user/TheBelgi...d?feature=mhee

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Saba Bekijk bericht
    Welke positie en team speel je Rulehammer?
    Ik heb het vorig seizoen toen ik nog in Belgie/Nederland was gespeeld in NL bij Roosendaal. Nu in Nieuw Zeeland is het seizoen al enkele maanden afgelopen (vlak voor het WK11) en heb bij Kapiti gespeeld. Meer op verzoek en invallen omdat ik pas in April hier was en zij al volop in het seizoen zaten. Een Belgische vriend van mij zit er in de eerste ploeg en speelt nu op vrij hoog niveau. Langzaam aan raak je gewoon aan hun systeem hier.

Zelfs de touch rugby is behoorlijk pittig hier en in officiele competitie.
    Met mijn voormalig 98kg sta ik op 2de rij als lock. Maar sinds het trainen en bijkomstige fitness zit ik op 90kg, dus zal het er van afhangen. In NZ hebben ze zoveel verschillende niveau's dat ze ook onderscheid maken op gewichtsklasse.

Ik hoop volgende maand te kunnen aansluiten bij een ploeg in Wellington, omdat 60km heen, en 60km terug rijden naar Kapiti wat te veel van het goede is

Succes in de Belgische competitie! Ik hoop dat de komende jaren rugby nog populairder maken in de Benelux, zeker met Belgie op de 25ste plaats in de wereld ranking. Nog 6 stappen en ze mogen naar het WK11 in Engeland!!!

Cheers
    First To Come, First To Go

Pagina 3 van 5 EersteEerste 12345 LaatsteLaatste

Regels voor berichten