Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 21 t/m 40 van 74

Discussie: Rugby

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Zware aanrader om te spelen, echt. Jammer dat we aan de HUB geen ploeg hebben, want ik wil maar al te graag blijven spelen, maar het is net iets te moeilijk om te blijven combineren met school en zaalvoetbal.

Member Drew's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zo beren van venten en dan krijgen ze zo'n pietlullig bekertje. :')

Member dunno's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Weblogs
    2
    Ik heb de tweede helft gezien (op NED1) en zeker van de wedstrijd kunnen genieten. Frankrijk was echt Nieuw-Zeeland aan het wegdrukken op een bepaald moment en die Franse try was ook vet.

Approved 9-lifer _ns_'s schermafbeelding
    iTrader
    86 (100%)
    Wtf was dat met Weepu vandaag, zo knoeien

Member Mastamane's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Even misschien een dom vraagje: Hoe zit het net met die haka en is dat een alleenrecht van de Nieuw-Zeelanders en waarom?

Member Sanguin3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Heb de finale toevallig gezien en eerlijk gezegd, rugby bevalt me wel in tegenstleling tot American Football wat ik een beetje veracht. De sfeer errond, het spel zelf en de stunten dat sommige uithalen. Moest'k wat jonger geweest zijn zou'k me ingeschreven hebben bij een plaatselijke club. Spijtig genoeg is dit in BelgiŽ niet zo evident.

Trouwens : Ben Barba Miracle Try - YouTube

Member Sanguin3's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mastamane Bekijk bericht
    Even misschien een dom vraagje: Hoe zit het net met die haka en is dat een alleenrecht van de Nieuw-Zeelanders en waarom?
    Voor zover ik weet is dat een strijddans (ofzoiets) van de Maori's (die inheems zijn in Nieuw-Zeeland). Dus ja, dat is inderdaad een alleenrecht. Op de redactie stond zelfs dat Frankrijk een boete moet betalen omdat ze deze verstoorden dus het blijkt iets heiligs te zijn daar.

Approved 9-lifer Dust14's schermafbeelding
    iTrader
    12 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sanguin3 Bekijk bericht
    Voor zover ik weet is dat een strijddans (ofzoiets) van de Maori's (die inheems zijn in Nieuw-Zeeland). Dus ja, dat is inderdaad een alleenrecht. Op de redactie stond zelfs dat Frankrijk een boete moet betalen omdat ze deze verstoorden dus het blijkt iets heiligs te zijn daar.
    Da is ook ni volledig juist, er zijn verschillende soorten haka's. Nieuw-Zeeland zelf heeft er bv 2 gedaan tijdens dit WK(1 tijdens al hun wedstrijden in de groepsfase en de andere in de wedstrijden erna).
    Alleenrecht is het zeker niet, er zijn wel een aantal landen daar in Zuid-Oost AziŽ die ook een Maori-verleden hebben bij mijn weten. Op dit WK toonden Samoa, Fiji en Tonga ook hun eigen versie van de haka.
    En over die boete: nogal onvolledige berichtgeving, die Fransen hebben een boete gekregen omdat ze tijdens de haka op de helft van de Nieuw-Zeelanders kwamen en dat mag niet meer (waarschijnlijk naar aanleiding wat zelf gedaan hebben op het vorig WK^^). Hun gehele actie met die 'V'-formatie mag dus in principe wel en maar goed ook
    "Music can save people, but it can't in the commercial way it's being used. It's just too much. It's pollution!" - Bob Dylan

Member _coerver_'s schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    rugby, you gotta love it... iemand de reportage gezien in koppen onlangs?
    proficiat aan de 'all blacks'! ik eindig met een zalige commercial, jammer dat het zo'n zeikbier is. Heineken - Global Rugby World Cup 2011 - YouTube

Member
    iTrader
    0
    Ze zouden gewoon het hele systeem van amerika in belgie gebruiken, scholen met hun eigen teams rugby / american football enz. het zou allemaal gewoon fucking goed zijn dan

Maar als ik echt moet kiezen tussen rugby en american football zou ik het niet kunnen want het zijn allebei de beste sporten in de hele wereld

Aan iedereen die rugby speelt of pas begint, keep it up and dont quit, Look up, Get up, And don't ever give up.

iTrader
    86 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Fireflies Bekijk bericht
    Zware aanrader om te spelen, echt. Jammer dat we aan de HUB geen ploeg hebben, want ik wil maar al te graag blijven spelen, maar het is net iets te moeilijk om te blijven combineren met school en zaalvoetbal.
    Er al aan gedacht om eens mee te doen bij de KUL ?

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Ja, maar da's echt bijna onhaalbaar... Wanneer zijn die trainingen exact? Een slaapplaats enzo heb ik wel, maar het blijft denk ik wat te moeilijk om te combineren...

iTrader
    86 (100%)
    Dinsdag en donderdagavond 20 uur. Ik kan ook altijd enkel donderdag meespelen, maarjah.

Member sneax's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    Ik heb dat vroeger even gedaan (niet zo spectaculair goed maja bon), int st jozefscollege aalst hadden wij toen een rugbyclubje opgestart, en er waren nog andere scholen die dit deden ook, sommige waren veel beter als ons, anderen waren ook beginners. Da was echt tof, elke woensdagnamiddag

Nadien zijn er een paar blijven doordoen en ook een clubje gestart in berlare, ge kunt ook altijd in dendermonde gaan spelen etc...

Imo supertoffe sport enkel jammer dat het plein zo groot is ik ben fysisch altijd zwak geweest basket is beter voor mij. Maar als ge van oost vlaanderen zijt is er imo genoeg mogelijkheid om het te doen. En ik vind dat het ook een sport is die iedereen kan aanleren, zelfs als ge er op 'latere' leeftijd nog aan begint. Gewoon meetrainen en gemotiveerd zijn. Met ne goeie fysiek en simpelweg goed nen bal kunnen gooien en opvnagen kunt ge al meespelen. Dan is het natuurlijkn inzicht trainen.

Bij voetbal en basket en tenis enzo zit ge eerst 2 of 3 jaar bezig om nen deftige basistechniek aan te leren, dat is bij rugby niet zo. Dus kzou zeggen tis nooit te laat om er aan te beginnen, als ge gemotiveerd zijt gaan ze u altijd met open armen ontvangen.
    safir Thom4s

Banned
    iTrader
    18 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ns boy Bekijk bericht
    Dinsdag en donderdagavond 20 uur. Ik kan ook altijd enkel donderdag meespelen, maarjah.
    Ik zou in principe wel kunnen meedoen eigenlijk, ik ga er is over nadenken...
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door sneax Bekijk bericht
    Ik heb dat vroeger even gedaan (niet zo spectaculair goed maja bon), int st jozefscollege aalst hadden wij toen een rugbyclubje opgestart, en er waren nog andere scholen die dit deden ook, sommige waren veel beter als ons, anderen waren ook beginners. Da was echt tof, elke woensdagnamiddag

Nadien zijn er een paar blijven doordoen en ook een clubje gestart in berlare, ge kunt ook altijd in dendermonde gaan spelen etc...

Imo supertoffe sport enkel jammer dat het plein zo groot is ik ben fysisch altijd zwak geweest basket is beter voor mij. Maar als ge van oost vlaanderen zijt is er imo genoeg mogelijkheid om het te doen. En ik vind dat het ook een sport is die iedereen kan aanleren, zelfs als ge er op 'latere' leeftijd nog aan begint. Gewoon meetrainen en gemotiveerd zijn. Met ne goeie fysiek en simpelweg goed nen bal kunnen gooien en opvnagen kunt ge al meespelen. Dan is het natuurlijkn inzicht trainen.

Bij voetbal en basket en tenis enzo zit ge eerst 2 of 3 jaar bezig om nen deftige basistechniek aan te leren, dat is bij rugby niet zo. Dus kzou zeggen tis nooit te laat om er aan te beginnen, als ge gemotiveerd zijt gaan ze u altijd met open armen ontvangen.
    No way Ik en ns boy hebben beiden nog voor Rugby SJC Aalst gespeeld, ik zat daar ook op school. Ik heb er zeker 25 matchen voor gespeeld denk ik in de voorbije 2 a 3 jaar.

iTrader
    86 (100%)
    Laat maar weten he, we zijn daar nu al met een 5-tal collegeboys .

Member
    iTrader
    22 (100%)
    Brugse Rugby Club! Yooo!
    3de jaar nu. Dit jaar vooral als lock.
    2 tries al dit seizoen, het gaat goed.

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door gogopowerranger Bekijk bericht
    Brugse Rugby Club! Yooo!
    3de jaar nu. Dit jaar vooral als lock.
    2 tries al dit seizoen, het gaat goed.
    Bert?

Gisteren eerste training gehad bij Gent, moordend zwaar maar wel veel plezier gehad.

Member
    iTrader
    0
    Gisteren eerste training gehad bij Gent, moordend zwaar maar wel veel plezier gehad.[/QUOTE]

Gent? in het sportcomplex daar alle kben de naam vergeten, had ik een paar weken gelede match tegen en gewonnen, waren wel allemaal redelijk toffe kerels precies

Member syndrom's schermafbeelding
    iTrader
    86 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door inStyle Bekijk bericht
    Gisteren eerste training gehad bij Gent, moordend zwaar maar wel veel plezier gehad.
    Gent? in het sportcomplex daar alle kben de naam vergeten, had ik een paar weken gelede match tegen en gewonnen, waren wel allemaal redelijk toffe kerels precies [/QUOTE]

de blaarmeersen. Was het tegen de dragons of de eerste ploeg?

Pagina 2 van 4 EersteEerste 1234 LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten