Hoge golven :P
Btw, ben van plan om nieuwe wetsuit te kopen. Iemand aanraders? Zou ook voor winter moeten dienen
Live Webcast - English - Billabong Rio Pro 2012
JJ Florence ripping it up!
Nog 4 weken en ik ben er![]()
En nee, 't is niet Teahupo'o![]()
't Zal daar precies toch gene vetten worden volgende week
Mimizan-Plage Surf Report, Surf Forecast and Surf Webcams
De nose van mijn plank is vorig jaar gesneuveld in Portugal en nu zit ik hier met een (2 jaar oude) plank (6.6 shortboard, redelijk veel volume ) die ik eigenlijk niet meer kan gebruiken. Ik was sowieso eigenlijk al aan het uitkijken voor een nieuwe plank (of 2e hands), maar ik heb geen idee wat ik nu met die oude moet doen. Hij heeft me wel redelijk veel geld gekost, dus weet iemand of er in België iets bestaat dat bvb. oude boards opkoopt om zelf te herstellen ? Of andere ideeën
?
Serieus aan het overwegen om hier ook eens cursus windsurfen te volgen.Kan het hier op een kwartiertje van men deur volgen wat dus gemakkelijk is.
En golven gehad baats?
Binnenkort een 14-tal dagen in Bali, eens een keer wat surf lessen pakken en zien of ik er iets van bak![]()
Foto's van mijn niet-bestaande surf kunsten? ;p
We komen aan in Java en daar gaan we geen tijd hebben om te surfen, maar vanaf we in Bali zijn gaan we heel het eiland wel verkennen en op meerdere plekken poging to surfen ondernemen. Eerst wat lessen pakken aan Kuta beach, hopelijk bakken we na een weekske iets van.![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)