Weergegeven resultaten: 1 t/m 8 van 8
    Member Meitzl's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)

Sport bekijken in VS (juli)

Dag,

In juli 2011 trek ik naar de VS. Ik had enkele "typisch" Amerikaanse sportwedstrijden willen bekijken, zoals icehockey, baseball, football, .. Maar de NBA ligt stil in juli en de NFL ook dacht ik?

Ik ken daar echter niets van. De sport zelf ken ik wel, maar ik weet niet welk team de moeite is om te bekijken. Moest ik een topper kunnen meepikken zou dit uiteraard fantastisch zijn.

Van 3 tot 7 juli ben ik in New York, van 8 tot 30 juli reis ik langs de steden Los Angeles, Las Vegas, San Fransisco en San diego.

Moest iemand weten hoe je best aan tickets geraakt, alle info is welkom!

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Lacrosse is vrij groot als off-season sport in de VS (seizoen begint rond mei). Home | Major League Lacrosse

Baseball is ook nog bezig The Official Site of Major League Baseball | MLB.com: Homepage.

NFL, NHL & NBA liggen dan stil denk ik.

Member
    de; v -n, -s 1 kleinste eenheid van openbaar bestu
    iTrader
    2 (100%)
    MLS is ook bezig in de zomer, wordt groter en groter

Member
    iTrader
    5 (100%)
    Ik ben indertijd naar een MLB match gaan kijken in juni. De rest ligt dan inderdaad stil van de grote Amerikaanse sporten. Baseball is nogal gemakkelijk om aan kaartjes te geraken denk ik. Ik ben toen ik daar was gewoon naar de site van de St Louis Cardinals gesurft en daar kaarten gekocht.

Wel goed op voorhand doen, en zie dat ge iets snapt van die sport en ze een beetje leuk vindt, want anders zit je daar 3 uur op je gat en vraag je je af waarom er zoveel volk komt kijken naar een sport waar zo weinig actie is ;-)
    Laatst gewijzigd door driekes; 3 november 2010 om 13:33

Member Pariah's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    tzal enkel baseball zijn en misschien nog WNBA (vrouwebasketball)

baseball kan wel saai zijn. wedstrijd duurt zeker 3u en als ge chance hebt misschien 6u als er achter 9 innings geen winnaar is

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Ufc zal dan ook wel een event hebben

Member
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Meitzl Bekijk bericht
    Dag,

In juli 2011 trek ik naar de VS. Ik had enkele "typisch" Amerikaanse sportwedstrijden willen bekijken, zoals icehockey, baseball, football, .. Maar de NBA ligt stil in juli en de NFL ook dacht ik?

Ik ken daar echter niets van. De sport zelf ken ik wel, maar ik weet niet welk team de moeite is om te bekijken. Moest ik een topper kunnen meepikken zou dit uiteraard fantastisch zijn.

Van 3 tot 7 juli ben ik in New York, van 8 tot 30 juli reis ik langs de steden Los Angeles, Las Vegas, San Fransisco en San diego.

Moest iemand weten hoe je best aan tickets geraakt, alle info is welkom!
    als je graag sport zou bekijken ga je best in oktober, dan is er nog MLS, MLB (playoffs/world series), NBA (preseason), NHL en NFL bezig

Member Meitzl's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    ja nee, 't is niet voor de sport dat ik naar daar ga . Ik zou gewoon zoveel mogelijk "typisch" Amerikaanse dingen willen meemaken.

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten