Volgend seizoen starten een aantal ondernemers (waaronder mezelf) met een nieuw project: een Jupiler Pro League Manager (naam onder voorbehoud wegens mogelijke schending kopieerrechten).
Update: naam is score11 geworden (score11)
Wat is het? Neem bjvoorbeeld een Eredivisie Manager als Coach v/h Jaar & Megascore/Gouden 11 in elkaar, volledig online. Iets wat voor de Eredivisie al in verschillende vormen bestaat, maar voor de Belgische competitie amper. Die markt gaan wij dus proberen aansnijden. Een andere vergelijking is die met het McDonalds WC2010 manager. Hetzelfde dus (in grote lijnen) maar dan voor ons kikkerlandje!
De eerste stappen zijn gezet: basis is uitgezet, ondernemingsplan, etc. beginnen vorm te krijgen. En ook de ontwikkeling gaat zeer binnenkort van start. De bedoeling is het huidige seizoen (2010-2011) test te draaien. De beta-versie wordt verwacht eind dit jaar.
Genoeg geblaat, als frequent gebruiker van het 9lives sportforum weet ik goed genoeg dat ik voor diepe voetbalinzichten en goed advies hier meer dan terecht kan. Want het belangrijkste van het hele gebeuren blijft de balans en details. Daarom nemen we genoeg tijd alvorens het spel op de massa los te laten. Alle testversies zal ik hier meteen linken met update-logs en dergelijke. Mensen die geďnteresseerd zijn kunnen zich dan al meteen aanmelden en feedback geven. Als appreciatie zullen deze 9lives leden ook een speciaal statuut krijgen bij de start van het spel met wat voordelen. Of kunnen ze ook gewoon medewerker worden.
Dat is het voor nu. Even duidelijk maken dat het niet zo maar een uit de grond gestampt idee is 'voor de fun', maar het echt de bedoeling is er als onderneming geld mee te verdienen.

LinkBack URL
About LinkBacks
Met citaat reageren