Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 1447
    Approved 9-lifer Draego's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1

Wielerseizoen 2010 - Deel 2

Hoppa!

En we gaan verder op het elan. Wielerseizoen 2010 - Deel 1 kan --> hier <-- gevonden worden. Laatste post in deze thread was onderstaande quote. Enjoy!

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NemesisBE Bekijk bericht
    in augustus ergens :]
    \o/

/edit: Voor Mujahedine zijn geestestoestand:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mujahedine Bekijk bericht
    Devolder kan beter gewoon naar de Tour gaan en zijn topvorm proberen in te cashen voor een ritzege. Een jaar of drie terug was hij nog eens super in deze periode, ging uiteindelijk niet naar de Tour omdat hij de Vuelta als doel had gesteld en we weten allemaal hoe het hem daar vergaan is. Ik heb persoon een hekel aan Devolder, maar ere wie ere toekomt, hij is momenteel sterk en mogelijk sterk genoeg om in de Tour een rit weg te kapen.
    OPGELET Alles wat betreft Ronde van Frankrijk ----> http://www.9lives.be/forum/sport/730...ce-2010-a.html
    Laatst gewijzigd door Gentille; 4 juli 2010 om 12:49

Member Mujahedine's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Zeg ik eens iets positief over Devolder, wordt het direct weggemoffeld en doodgezwegen...

Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Het Luxemburgse 'team Schleck' gaat er dus waarschijnlijk komen.

Andy kan zo'n ploeg natuurlijk jarenlang dragen in de Tour, maar ik ben benieuwd wat ze voor de rest van plan zijn. En wat er dan met Saxo zal gebeuren.

Approved 9-lifer Draego's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mujahedine Bekijk bericht
    Zeg ik eens iets positief over Devolder, wordt het direct weggemoffeld en doodgezwegen...
    I know nothink... (en fixed!)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Jecht Bekijk bericht
    Het Luxemburgse 'team Schleck' gaat er dus waarschijnlijk komen.

Andy kan zo'n ploeg natuurlijk jarenlang dragen in de Tour, maar ik ben benieuwd wat ze voor de rest van plan zijn. En wat er dan met Saxo zal gebeuren.
    Ze hebben natuurlijk nog Cancellara in hun rangen... Die kan ook wel een ploeg dragen (is een ploeg op zijn eigen). En wat met Breschel...

En over Devolder: Hij heeft inderdaad een mindere periode achter de rug en kan soms zijn ambities niet inlossen...Moeten we hem daarvoor bestempelen als een slechte renner? Of mag de mens geen ambities meer hebben? Neen toch, hij heeft al mooie dingen laten zien! Er zijn veel renners in het peloton die dromen van het palmares van Devolder. Renners als Nuyens, Leukemans, Hoste,... zijn wel stabiel in hun prestaties, maar de prijzen worden pas op het einde van de meet verdeeld. Me dunkt dat Devolder kwalitatief meer gewonnen heeft dan hen...
    Laatst gewijzigd door Saavres88; 28 juni 2010 om 17:33

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Breshel wilde ook weg dacht ik. Wil alleen kopman zijn.

Dat Devolder trouwens maar uit de tour blijft. Heeft daar met zijn capaciteiten niks te zoeken. Kan niet klimmen, niet sprinten en niet tijdrijden. Om dan een rit te winnen is heel erg moeilijk. Veel beter dus mikken op een goede najaar. Parijs-Tours en WK bv. Kan daar dan als aanvallende middenvelder in steun van Boonen en Gilbert rijden positie die hem wel ligt zie zijn 2 gewonnen RVVs.

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Jep, dat staat ook te lezen op WVcycling.com - Alles over wielrennen

en Devolder kan toch wel tijdrijden dadash? Na Cornu mss de beste Belgische tijdrijder, niet?

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Jep, dat staat ook te lezen op WVcycling.com - Alles over wielrennen

en Devolder kan toch wel tijdrijden dadash? Na Cornu mss de beste Belgische tijdrijder, niet?
    Tuurlijk kan Devolder tijdrijden..maar niet goed genoeg om een tijdrit te gaan winnen in de TDF e. Ik denk dat dadash daarop doelde.

Spartacus NemesisBE's schermafbeelding
    iTrader
    0
    volgens mij kan geen enkele Belg die Boonen moet vervangen zijn leemte opvullen ... en is Devolder mss nog het meest geschikt.

Member dadash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NightFlyer Bekijk bericht
    Tuurlijk kan Devolder tijdrijden..maar niet goed genoeg om een tijdrit te gaan winnen in de TDF e. Ik denk dat dadash daarop doelde.
    Daar doelde ik inderdaad op. Devolder kan wel een stukje tijdrijden maar om nu kans te maken op een tijdrit zege of zelfs top 10. Zelfde in de bergen kan wel redelijk klimmen maar opnieuw top 10 in een ritje zou al een ferme prestatie zijn. Dan heeft iemand als Devolder weinig te zoeken in de Tour. Die moet gaan voor zeges niet voor ereplaatsen en dus mikt hij beter op een sterk najaar.

Zou anders zijn natuurlijk als hij nu al bij Schack rijdt dan kan hij meegaan als knecht voor Amstrong dan kan het wel waard zijn maar nu zou hij toch gewoon de hoop opvullen en daar is hij te goed voor.

Member tom034's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Den tour komt eraan
    Dus terug een schone strijd tussen Lance en Contador

So JOIN JOIN JOIN
    LANCE !
    Connexion | Facebook

Approved 9-lifer massief's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Maar . Dat is gelogen...

Member Jecht's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ga toch duimen voor de Schlecks denk ik.

Vroeger altijd nogal hevig voor Armstrong geweest. Maar het zal nooit meer hetzelfde als vroeger denk ik. En de voorbije jaren toch veel sympathie gekregen voor de Schlecks. Het is natuurlijk vooral omdat ze niet kunnen tijdrijden en sprinten, maar ze brengen spektakel en ze hebben geen schrik van iemand die beter is.

Member WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door dadash Bekijk bericht
    Dat Devolder trouwens maar uit de tour blijft. Heeft daar met zijn capaciteiten niks te zoeken. Kan niet klimmen, niet sprinten en niet tijdrijden. Om dan een rit te winnen is heel erg moeilijk..
    Wat zegt ie toch, wa zegt ie toch.
    Ma kijk, kga der niet verder op ingaan.

Zalig BK gezien, Gilbert heeft het tactisch mss een beetje verspeeld. Maar toch opnieuw een mooie winnaar.

Member Ph Sp's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Zeg weet er iemand waarom Nibali de tour niet rijdt?
    Normaal was die toch voorzien?

Member pvt. stengo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik dacht week(en) terug gelezen te hebben dat hij toe was aan rust. Wel zonde dat hij niet meedoet anders was de Liquidasploeg wel heel sterk lijkt me.

Crew Member Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Gaat voor de Vuelta.

Crew Member Gentille's schermafbeelding
    iTrader
    0
    volgens mij kan geen enkele Belg die Boonen moet vervangen zijn leemte opvullen ... en is Devolder mss nog het meest geschikt.
    Welke Belg maakt er kans op meer dan één ritoverwinning in de Tour buiten Boonen? Hoewel dat ook niet zo makkelijk zou geweest zijn in de sprints.

Ik hoop op een overwinning voor VDB.

Member Mujahedine's schermafbeelding
    iTrader
    31 (100%)
    Welke leemte ? Het enorme aantal ritzeges de laatste drie jaar ? Zijn er echt nog mensen die denken dat Boonen nog massasprints gaat winnen in de Tour ? Ik zie hem nog eerder de proloog winnen dan een massasprint.
    Devolder kan overigens best een rit winnen in deze vorm. Ik denk dan vooral aan een overgangsrit. Meegaan in de juiste ontsnapping is hiervoor uiteraard cruciaal. Een rit in de Tour winnen is uiteindelijk net zo moeilijk als het makkelijk is. Iedere renner die in topvorm is, kan in principe een rit in de Tour winnen. Hij moet wel het geluk hebben dat hij mee is met de juiste ontsnapping. Kan zijn door koersinzicht, kan zijn door instinct, maar ook soms gewoon door dom geluk. Je moet echt geen absolute toprenner zijn om een tourrit te winnen. Uiteindelijk zijn er legio toppers die nog geen tourrit wonnen en legio matige renners die er al wel één wonnen...
    'The path of the righteous is the hardest one'

Approved 9-lifer fcberke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    de proloog winnen van cancellara ?

Pagina 1 van 73 123451151 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten