idd, het niet dat de trainer hem niet wil selecteren natuurlijk :' Dus het heeft weinig zin jongens
idd, het niet dat de trainer hem niet wil selecteren natuurlijk :' Dus het heeft weinig zin jongens
What the hell :o
Lukaku & Hazard deruit? De enigste die voor gevaar kunnen zorgen.
Advocaat buiten!
kvind vooral spijtig da we weer geen vaste reeks van resultaten kunnen scheppen. na een winst volgt altijd een verlies of gelijkspel. zo schep je geen goede sfeer, twijfel slaat misschien toe etc. ok het is kroatië en we speelden nie slecht, maar dan nog![]()
De bond moet wat meer oefeninterlands gaan inlassen, als we zo gaan spelen in september tegen Duitsland zien we het EK 2012 ook aan onze neus voorbijgaan. Er zijn vanavond wel mooie dingen getoond, maar er kwam nooit echt een kans uit en het resultaat is het enige dat telt in voetbal.
Buffel goed bezig hoor, maarja hij is dat gewend tegen achterstand te vechten
'Eduardo, die kan voetballen. Mandzukic niet...'
KLonk ontzettend grappig![]()
Dikkie is teveel aan't wisselen imo
njaaa carcela verrast mij in positieve zin
tzit er niemeer in denk ik![]()
idd 2 beste spelers waren er 2 van....![]()
witsel voor mij de beste rode duivel vanavond
Jammer dat die bal van Hazard er niet in ging. Kon de wedstrijd helemaal doen omkantelen. Al bij al zwakke partij van de Belgen. Hopelijk gaat het beter met Fellaini en Defour in de ploeg.
Ffkes revancheren op de knie zegt de Verthongen.
Same old same old. Weinig diepgang in de aanval bij de Belgen, wijkend verdedigen en een keeper die vliegen vangt. Paar mensen die individueel wel goed waren, maar een collectief staat er gewoon niet. Ik zie nu al een paar jaar geen vooruitgang in deze zogenaamd getalenteerde generatie.
Jah, nu pes iedereen ?![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)