Kunnen we Guy Thys niet opgraven en klonen?
Kunnen we Guy Thys niet opgraven en klonen?
fellaine buite roept iedereen hier, em is wel den enige da dreigt![]()
Die kazakkenkeeper heeft een ladder in zijn kous
beginnen toch een paar kansjes te komen, maarjah -_-
Ik mis Advocaat
Van Buyten weer ontzettend zwak
Fellaini is nog niet zo slecht bezig, in tegenstelling tot het merendeel van de de ploeg. Dit noem je toch geen voetbal meer, balleke naar voor trappen en hopen dat iemand eraan kan.
Bailly nog eens in de goal.
GTFO Leekens.
Witsel,Vossen en Fellaini de enigste op niveau
0-0 tegen fucking Kazachstan.
Ik moet mijn woorden ondertussen wel terugnemen, met veel plezier trouwens. Hij staat nu veel beter te voetballen. =)
Fellani de beste, dat zegt ook alweer genoeg, die kan gvdm het spel niet maken, ik heb altijd al gezegd toen wilmots stopte, dit gaan ze nog gevoelen, zo'n spelmaker hebben we niet meer en fellani, het enige wat die nu doet is eens een kopbalduel winnen maar em heeft dan ook er zn' lengte voor mee, ik vind da echt geen goeie speler sorry, niet creatief genoeg. Je moet mensen hebben als ne ruiz ofzo maar dan nen belgische ruiz :-) (als die al bestaat natuurlijk).
Maar tis wel juust er nog andere zijn die slecht bezig zijn alweer mannekes toch.
Leg die bal toch af Lukaku, Vossen heeft bijna al zijn goals vanop die lijn gemaakt
dit kan je echt geen voetbal meer noemen, en Fellaini moet het spel maken? Advocaat, ik mis je
Sterk gekeept van Vossen.![]()
welk merk van schoenen heeft lukaku aan?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)