Pagina 248 van 334 EersteEerste ... 148198238244245246247248249250251252258298 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.706 t/m 3.720 van 5001
    Member The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    We hebben Poco ook nog en met wat goede wil Buysse. Dus toch wel nog een paar opties op LB.

Member Boromir's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik was vandaag nog aant denken aan dat interview van kompany dat die zei dat de groep echt pas klaar gaat zijn om voor 2014 te gaan. Leekens had m toen teruggefloten. Eigenlijk is België nu wel al een degelijke ploeg, die niet had misstaan op WK 2010. Maar om een of andere reden lukt het niet, en als het lukt krijgen we geen resultaat. Ik zag net nog op youtube België-Spanje, waarin een late winning goal ons berooft van een verdienstelijk gelijkspel(2-1). Ook de 1-1 in Turkije, waarin Turkije in de slotfase nog een belachelijke penalty meekrijgt. En dan nu weer een Guus Flater episode tegen Duitsland. Niet dat de campaigne nu al verdoemd is, maar Kompany heeft wel gelijk. Deze ploeg heeft nog ervaring nodig om van degelijke ploeg naar een goede ploeg uit te groeien, en zo ondanks eventuele tegenslagen toch nog voldoende punten kan sprokkelen.
    (Buiten Van Buyten en simons, is niemand in de basis boven de 25 dacht ik)

Wat wil ik nu hiermee zeggen?
    Dat er in elk geval dinsdag niet verloren mag worden. Gelijkspel of winnen is allebei gunstig. Indien er wel verloren wordt, zal de campaigne meer dan waarschijnlijk falen( korte termijn), en dan krijgt de goede moraal die er nu heerst in de groep een behoorlijke knauw. Dit zou de vooruitgang op lange termijn vertragen, hetgeen eigenlijk nog veel belangrijker is. De groep is nu eenmaal piepjong en wacht nog een lange ( imho glorieuze) carriere.

Member NitroNico's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Ik ga akkoord met wat je daar zegt.

Ook als je keek naar het aantal caps van onze spelers. Van Buyten, en Simons hadden er redelijk wat, maar de meesten hadden er toch merkelijk minder dan die Duitsers. Door het missen van toernooien kunnen ze gewoon niet genoeg samenspelen om die automatismen te creëren die de andere grotere en volwassenere ploegen dan weer wel hebben.
    We moeten altijd zoo lang uitkijken naar een match van de duivels en als ie dan weer daar is dan is het vaak alles of niets. En dan weer dat 'nét niet'.
    Het wordt nog eens tijd voor 'net wel'. Als die dag komt zal deze groep schitteren als nooit tevoren. Dat denk ik echt. :-)

Member Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NitroNico Bekijk bericht

Ook als je keek naar het aantal caps van onze spelers. Van Buyten, en Simons hadden er redelijk wat, maar de meesten hadden er toch merkelijk minder dan die Duitsers. Door het missen van toernooien kunnen ze gewoon niet genoeg samenspelen om die automatismen te creëren die de andere grotere en volwassenere ploegen dan weer wel hebben.
    We moeten altijd zoo lang uitkijken naar een match van de duivels en als ie dan weer daar is dan is het vaak alles of niets. En dan weer dat 'nét niet'.
    Het wordt nog eens tijd voor 'net wel'. Als die dag komt zal deze groep schitteren als nooit tevoren. Dat denk ik echt. :-)
    uhu, het valt me op dat bijna elke match alles of niets is ... Maar naar de match van dinsdag toe, is het toch al logisch als de rode duivels nog iets willen betekenen in deze campagne. Ik denk niet dat Turkije tegen de kleinere ploegen veel punten gaat laten liggen .

Banned
    iTrader
    14 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door NitroNico Bekijk bericht

Een klein land als de deze zou dan idd wat meer werk moeten maken van extra wedstrijden, alst moet is het maar tegen 2deklassers van ons eigen land...
    Kloterij is dat het gewoon praktisch onhaalbaar zou zijn. Druk van topclubs zou uiteraard te groot worden.

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Hierboven wordt iets gezegd met zoveel waarheid in.
    't wordt tijd dat het eens "net wel" wordt. Dan kunnen onze duivels spelen op tornooien en daar pas zullen ze enorm van groeien. Als ze op deze manier telkens "net niet" doorgaan, dan blijven ze imo wat slabakken. En groeien ze niet veel omdat ze niet genoeg caps halen tezamen.
    Het is een heel goeie groep. Die heel wat mooie perspectieven biedt, maar het wordt tijd dat het werkt en dat het ook eens meezit voor ons Belgenlandje .
    Superbia In Proelio

Approved 9-lifer Draego's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Weblogs
    1
    Moesten we nu es Van Damme & Deschacht dwingen om samen te kweken voor een nieuwe superlinksback. Zou dat geen idee zijn?

Of we smelten ze samen. Dan hebben we een goede LB en zijn we 1 van kutkarakters kwijt.

En dit waren dus mopjes hé. Ik heb niets tegen Deschacht of Van Damme. Die mannen hebben ook geen kutkarakter dus gelieve daar geen discussie over te beginnen.
    Word lid van de Conservatieve Partij der Zwammers! | Infothread | Klik hier om lid te worden
    "Never argue with an idiot. He will take you down to his level and beat you with experience."
    Mijn Last.fmClub Brugge#9lives.sportHattrick - VI.387

Approved 9-lifer Cpt. Kablammo's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Draego Bekijk bericht
    Moesten we nu es Van Damme & Deschacht dwingen om samen te kweken voor een nieuwe superlinksback. Zou dat geen idee zijn?

Of we smelten ze samen. Dan hebben we een goede LB en zijn we 1 van kutkarakters kwijt.

En dit waren dus mopjes hé. Ik heb niets tegen Deschacht of Van Damme. Die mannen hebben ook geen kutkarakter dus gelieve daar geen discussie over te beginnen.
    Genetische manipulatie om supermensen te kweken en mensen smelten. Hitler?
    *

Member simeo's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Draego Bekijk bericht
    Moesten we nu es Van Damme & Deschacht dwingen om samen te kweken .....
    Strak plan

Approved 9-lifer Hannibal's schermafbeelding
    iTrader
    10 (100%)
    Deschacht zal wel de "nemer" worden dan.
    hoi

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Ik wil anders wel eens een kruising tussen Deschacht en Boussoufa zien.
    When I am King, you will be first against the wall.

Member
    iTrader
    0

Approved 9-lifer Baats's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Enbee Bekijk bericht
    En toch zal Van Buyten er staan

Member Troj's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Lol @ die tag 'het kan nog!'. Hopelijk gaan we weer niet een campagne tegemoet waar het nog eens deze evolutie is:
    -"Slecht begin, maar goed gespeeld!"
    -"Slecht begin, maar het kan nog"
    -"Het kan nog, maar het wordt moeilijk"
    -"Het kan nog, mathematisch"
    -"Het kan nog als Azerbeidzjan in Duitsland met 0-8 wint"
    -"Het kan niet meer, tot ziens, Georges!"
    puni: Ik ga volledig akkoord met Troj en ben stiekem jaloers op zijn kennis .

Approved 9-lifer Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    In de gazet van vandaag staat er nochtans dat het nog niet 100% zeker is dat de 3 er zullen bijzijn.
    De Standaard zegt dat er voor Kompany 60 à 70% kans is dat hij speelklaar zal zijn, hij heeft een echo ondergaan. Simons heeft een kniestoot gekregen en dat zou snel genezen, dus voor hem ziet het er iets beter uit. Hazard wordt niets over gezegd, maar voor zijn vervanger geven ze Gillet op :/. Dan zou ik toch liever De Bruyne daar zetten hoor.
    En ja, dat Van Buyten speelt, daar mag je wel van uitgaan ja . Leekens zou dat niet doen.
    Superbia In Proelio

Pagina 248 van 334 EersteEerste ... 148198238244245246247248249250251252258298 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten