The Black Mamba's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Essit Bekijk bericht
    Hoefkens doet da wsl beter dan Daniel Van Buyten op center-back. Maar eigenlijk had Vermaelen daar gewoon moeten staan samen met Kompany.
    In principe hebben we centraal gewoon bakken talent: Vertonghen , Alderweireld , Lombaerts , Vermaelen dus dan is het logisch dat je Hoefkens niet oproept. Maar inderdaad Hoefkens had die bal gewoon weggetrapt gisteren. Van Buyten kan gewoon al 10 jaar goed koppen en blijkbaar is dat in Duitsland voldoende

Muismat's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door The Black Mamba Bekijk bericht
    In principe hebben we centraal gewoon bakken talent: Vertonghen , Alderweireld , Lombaerts , Vermaelen dus dan is het logisch dat je Hoefkens niet oproept. Maar inderdaad Hoefkens had die bal gewoon weggetrapt gisteren. Van Buyten kan gewoon al 10 jaar goed koppen en blijkbaar is dat in Duitsland voldoende
    Ik gun hem alle succes in Bayern, maar als je keer op keer flatert als verdediger dan moet ge eruit bij de nationale ploeg, of toch tenminste op de bank. Centraal hebben we volk genoeg die daar goed kunnen spelen.
    Carpe diem.

Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Ik was zelfs aangenaam verrast door het werk van Simons zaterdag , had nooit gedacht dat hij dat niveau nog aankon. Zeker nog goed in matchen tegen de grotere teams als stofzuiger op het middenveld.

Defour stelde dan weer min of meer teleur met zijn invalbeurt. En Benteke erop zetten???... (dat is de nieuwe vriend van Leekens zeker? )

Nuja in alle eerlijkheid , tegen Turkije kan het doek al vallen over deze campagne. Duitsland zal zeker nummer 1 worden. Dus we MOETEN minstens een punt gaan pakken in Turkije, het zal moeilijk worden.

Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Robbew Bekijk bericht
    idd, zonder Haroun zou Beerschot nog minder zijn als nu
    da kan wel zijn... maar tis ni omdat Haroun een matige middenmoter naar een iets hoger niveau tilt dat em daarom in de nationale ploeg hoort é

moest pakweg Eupen een echte uitblinker lopen hebben dan gooi je die toch ook niet bij de Rode Duivels..
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

DGEN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Re@V0r Bekijk bericht
    moest pakweg Eupen een echte uitblinker lopen hebben dan gooi je die toch ook niet bij de Rode Duivels..
    Ik denk meteen aan Blanco op het wk.
    Of James van Engeland

Maar ho...dit zijn de rode duivels he
    desktop :: asus p6t deluxe v2 :: i7 920 :: ocz 6gb 1600 :: hd4890 :: 2x1tb wd raid0 :: cm 620m :: antec p182
    mba late 2011
    anidb :: lastfm :: youtube :: twitter

Blackend's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Komaan, trap toch allemaal niet in het spelleke dat de pers nu speelt. Denkt ge nu echt dat het eerste wat Van Buyten gezegd heeft was, dat het de fout van Fellaini was?

Dat zijn van die vragen die zo wa in de mond gelegd worden: "Misschien vond je de pas van Fellaini ook niet zo goed?" en dat hij antwoordt: "ja, 't was geen gemakkelijk bal." En vervolgens zetten ze als krantenkop "Het was de fout van Fellaini", zonder dat Van Buyten zelf eigenlijk de schuld van zich wou afschuiven. Dat kon ge ook wel zien op de beelden na de match.

DGEN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    btw...totaal offtopic, maar ook weer veel te maken met deze thread...
    Kan 1 van die lukaku tags weg man?
    Bende fanboys

@blackend
    De pers is goed in zulke dingen ja...sensatie he (die nederlaag was al een sensatie op zich)
    desktop :: asus p6t deluxe v2 :: i7 920 :: ocz 6gb 1600 :: hd4890 :: 2x1tb wd raid0 :: cm 620m :: antec p182
    mba late 2011
    anidb :: lastfm :: youtube :: twitter

Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Blackend Bekijk bericht
    Komaan, trap toch allemaal niet in het spelleke dat de pers nu speelt. Denkt ge nu echt dat het eerste wat Van Buyten gezegd heeft was, dat het de fout van Fellaini was?

Dat zijn van die vragen die zo wa in de mond gelegd worden: "Misschien vond je de pas van Fellaini ook niet zo goed?" en dat hij antwoordt: "ja, 't was geen gemakkelijk bal." En vervolgens zetten ze als krantenkop "Het was de fout van Fellaini", zonder dat Van Buyten zelf eigenlijk de schuld van zich wou afschuiven. Dat kon ge ook wel zien op de beelden na de match.
    Ben ik volledig mee akkoord. Ik denk niet Van Buyten die woorden letterijk gezegd heeft. Maar hij heeft zijn verleden neit echt mee hé...

In HLN stonden gisteren de 11 blunders van Van Buyten...

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DGEN Bekijk bericht
    btw...totaal offtopic, maar ook weer veel te maken met deze thread...
    Kan 1 van die lukaku tags weg man?
    Bende fanboys
    Lukaku heeft gewoon altijd zin in een Bueno Is toch normaal dat die tags er zijn
    Laatst gewijzigd door Draego; 5 september 2010 om 01:52 Reden: Samenvoegen posts

iTrader
    0
    ik was eerst met lukaku bueno!!

Essit's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Een bueno lukaku is toch ook goed gevonden?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Baats Bekijk bericht
    Net het interview gehoord (Leekens: "Staan als één man achter Van Buyten")

Van Buyten speelt dus gewoon omdat hij Van Buyten is. Jeezes.
    Leekens kan moeilijk in de pers zeggen. "Als Kompany fit was speelde Van Buyten niet, dus hij heeft geluk!"

Hij moet spelen, er is geen keuze, dus ik kan wel begrijpen dat hij op deze manier naar voren komt. We weten pas echt wat Leekens denkt bij de volgende selectie.

Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    ey joengne, ge kunt ook nekeer nie weersturen
    kdacht hij zal liggen slapen, ma nee gij, ge zit gij nog op uwe computer !

Ontopic:
    En wat dacht je van Leekens? Natuurlijk zet hij Van Buyten er terug in. Niet alleen omdat Kompany uit is, maar ook omdat hij gwn Daniël zijn carrière nog niet volledig wil om zeep halen veronderstel ik .

Anyways, tegen de Turken zo dus:

------------Bailly--------------
    Alderw--Van Buyten-Verm-Deschacht
    -----------Defour-------------
    -----Fellaini------Vertonghen---
    -De Bruyne-Lukaku---Dembélé-

Tgohja, 't is niet zo'n ramp toch?
    Superbia In Proelio

iTrader
    0
    Ik was aan het studeren onnozelen En ik had het pas een uur later gezien en dan was het de moeite niet meer om terug te sturen...

Brrr geen Kompany
    Dembele zal wel rechts en DB links staan zeker?

Weebl's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Ja, zo zal het zijn .
    Superbia In Proelio

Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Ik vond het absoluut geen slechte partij van ons, lang geleden dat ik nog zoveel inzet en kracht in het spel heb gezien. Een 0-0 zat erin maar natuurlijk hebben we nog Daniella :nicone:

Dembele haalde toch weer opnieuw een goed niveau. Fellaini ook weer eens sterk.

Pagina 245 van 334 Eerste ... 145195235241242243244245246247248249255295 ... Laatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten