Djeezes, dan moogde ook al zeker zijn van minstens 1 tegengoal![]()
Ok
en hij gaat met 2 spitsen spelen! Victory Cpt. Kablamodingeskes!![]()
Bailly of Gillet in de goal zal het resultaat niet bepalen. Gewoon zorgen dat ge zelf kunt scoren , wat wij toch wel moeite mee hebben. De aanvallers hebben laatste matchen niet gescoord , tis altijd van buyten.
Het is niet de keeper die het resultaat bepaalt neen, maar je mag die factor ook niet negeren. Een keeper waarbij de verdediging zich op z'n gemak voelt en die niet/weinig in de fout gaat maakt op de duur wel een verschil in punten. Veel van onze verdedigende blunders hebben duidelijk te maken met een gebrek aan communicatie, daarin speelt de doelman ook een rol. (Een rol hé, laat het duidelijk wezen dat ik onze doelmannen niet onze ganse defensieve broosheid verwijt)
straks nog ogunjimi - benteke vanvoor nog een change dat die laatste geblesseerd is![]()
Lukaku stelde ik niet op , vossen en grote mond sonck. Vossen om te zien hoe hij door de mand valt of niet valt, en sonck omdat ie bijna een 1 goal per 2 wedstrijden kan voorleggen.
tis te hopen dat Tchité voor de belgen kan uitkomen.
Jij bent een fan van Bailly, ik van Gillet dus ik kan je reactie wel smaken hoor.
En zoals je zelf zegt, Bailly is slecht bezig (neen, ik zie hem niet bezig maar soms spreken de cijfers voor zich), er was zelfs even twijfel of hij de nummer 1 zou blijven bij BMG.
Als Gillet nu niet speelt, dan nooit meer denk ik. We zullen zien. Allez, jullie toch.![]()
Daniel Van Buyten draagt aanvoerdersband - Nieuws | Voetbalkrant.com
sporza: Bailly: "Ik werd afgemaakt in Duitsland na 7-0"
Het feit dat er nog geen zekerheid is, maakt de kans wel groter dat er iemand anders dan Bailly in de goal zal staan.Logan Bailly weet nog niet of hij tegen Kazachstan in doel staat. Georges Leekens kan ook kiezen uit Silvio Proto en Jean-François Gillet. Bailly: "Er is geen hiërarchie. De beste keept."
"Maar het zou vreemd zijn dat ik na twee duels als nummer één en zonder dat ik een fout maakte, plaats zou moeten ruimen. Maar de coach beslist."
Bailly nu opstellen zou echt weer iets voor Belgie zijn. Een land nood aan punten stelt een doelwachter op die zichzelf in twee matchen 11 keer mocht omdraaien. Ik zie het plaatje zo voor mij.. (Met lachende Leekens op achtergrond)
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)