Bekijk resultaten enquÍte: Komen alle nieuwe teams aan de start in Bahrein?

Aantal stemmers
72. Je mag niet stemmen in deze enquÍte
  • Ja

7 9,72%
  • Nee

65 90,28%
Pagina 60 van 251 EersteEerste ... 105056575859606162636470110160 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.181 t/m 1.200 van 5001
    Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door FrostByte Bekijk bericht
    En nog iets: moest dit 10 jaar geleden gebeurd zijn gingen de mensen zeggen "whoa, wat een spectakel!".

Nu is het: "boooeeh, niet eerlijk "
    10 jaar terug zouden ze daar ook al ferm over liggen zagen hoor 20 jaar terug zag je dat geregeld.

Nuja, het was een lekker potje racen tussen die 2 mannen, meer niet. Een straf zou wel enorm overdreven zijn, een waarschuwing was al meer dan voldoende.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Ik vind het niet per sť gevaarlijk, maar ik vind het wel jammer dat in een sport waarin inhalen al zeer moeilijk is, het op dergelijke manier onmogelijk wordt gemaakt om een inhaalmanoeuvre in te zetten.

Heeft weinig met echte racerij te maken. Doet me meer denken aan bitchfighting dan aan iets anders. Maar goed, dat ben ik. Voor de rest kudos voor Hamilton, want ik heb wel genoten van zijn race.

Member
    iTrader
    0
    dat iedereen die hier nu weer ligt te neuten eerst maar s nadenkt of het over maneuvre gaat of omdat het om hamilton gaat.

een andere mogelijke regel om het inhalen te verbeteren: simpelweg verbieden om van de lijn af te gaan om te verdedigen

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dillyracer Bekijk bericht
    die brede diffusers waren net ingevoerd in 2009 omdat ze minder vuile lucht veroorzaken maar dat is volledig naar de knoppen geholpen door de dubbele diffuser

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 666-Damarus-666 Bekijk bericht
    10 jaar terug zouden ze daar ook al ferm over liggen zagen hoor 20 jaar terug zag je dat geregeld.

Nuja, het was een lekker potje racen tussen die 2 mannen, meer niet. Een straf zou wel enorm overdreven zijn, een waarschuwing was al meer dan voldoende.
    ik herriner me nog dat schumacher eens heeft liggen zagen op damon hill over hetzelfde
    denk japan 1998 waar schumacher na stilgevallen te zijn op de grid achteraan moest starten, het veld vrij rap voorbijstak en uiteindelijk achter hill vast is komen te zitten.

neways buiten de remonte van hamilton in het begin en het maneuvre van Alguersuari was het imo een vrij saaie race.

Ik heb s middags nog 2 races van superleague formula op silverstone gezien

die wagens rijden zonder diffusers, power boost (geen kers) grond effect en motoren van 750 pk: die dingen konden elkaar perfect volgen door maggots en beckets. Hier heb ik het racen gezien dat ik in F1 wil zien.
    Laatst gewijzigd door Draego; 5 april 2010 om 15:36
    dude

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    dat iedereen die hier nu weer ligt te neuten eerst maar s nadenkt of het over maneuvre gaat of omdat het om hamilton gaat.
    Wat mij betreft het manoeuvre. Ik heb helemaal niets tegen Hamilton (heb hem hier tot eergisteren nog zitten verdedigen betreffende vorige race).

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    rofl. (idem voor LuCian zijn bericht)

Petrov klampte in zijn eerdere ronde aan en kon zo gebruik maken van de slipsteam om naast en voorbij Hamilton te geraken (blijkbaar is die Renault motor razend snel als het warm is). De 2de ronde wilde Hamilton hem te slim af zijn door die slipstream te breken dmv overdreven veel zwalken. Dit werkte effectief want Petrov kon niet terugkomen.
    Jouw quote hierboven is het gevolg van het niet begrijpen van de regel. De intentie om in te halen telt niet, het is het manoever waarbij de achtervolgende wagen naast de leidende wagen komt.
    Hamilton kreeg een warning, niet voor het belemmeren van Petrov, maar voor de overdreven brede "weave". Moest hij Petrov werkelijk belemmerd hebben (dwz Petrov moest voet van gaspedaal halen) dan had een sanctie van toepassing geweest.
    volgt ge al lang de f1?

zoals gij het hier nu zegt mag iedereen dus op ieder recht stuk van links naar rechts zwalpen zodat er geen slipstream meer kan gevolgd worden en er dus totaal niet meer kan ingehaald worden. er is een reden waarom weaving verboden is. zelfs met een kart kunt ge zo iemand niet zonder risico inhalen, laat staan met een f1. als ge toch wilt inhalen zit er niets anders op dan een kamikaze manouvre te proberen en te hopen dat ge niet zelf crasht.

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    zwam niet. Toen Kobayashi het vorig jaar deed tijdens de race in BraziliŽ heb ik je niet gehoord en da was minstens zo gevaarlijk (imo erger) omdat Button (en de anderen die hem inhaalden) een pak sneller waren.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door denkimi Bekijk bericht

zoals gij het hier nu zegt mag iedereen dus op ieder recht stuk van links naar rechts zwalpen zodat er geen slipstream meer kan gevolgd worden en er dus totaal niet meer kan ingehaald worden.
    Heb ik totaal niet gezegd, maar kennen jou hier allemaal als iemand die enkel zwart-wit kan denken. Dus moet ik me eigenlijk niet verplicht voelen om te zeggen dat ik de warning wel terecht vond, en dat ik in mijn vorig bericht duidelijk en klaar het verschil heb uitgelegd tussen manoeuvres die verboden zijn en welke op het randje.

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Het zou imo enkel fout geweest zijn moest hij op het einde toen Petrov er wel probeerde voorbij te gaan nog eens te wisselen van kant.

Member Xinu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    was er iets gebeurt dan waren jullie allemaal aant zeggen het mag niet blablabla

Mee
    Mee is nu online
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door VishnuSixDix Bekijk bericht
    zwam niet. Toen Kobayashi het vorig jaar deed tijdens de race in BraziliŽ heb ik je niet gehoord en da was minstens zo gevaarlijk (imo erger) omdat Button (en de anderen die hem inhaalden) een pak sneller waren.
    Als ik mij niet vergis verdedigde Kobayashi gewoon zijn lijn, wat zijn volste recht is. Zigzaggen over de rechte stukken deed die niet.

Ik vind de waarschuwing voor Hamilton volledig terecht, dat zouden wij ook hebben gegeven in onze league. Moest hij het nog eens hebben gedaan had hij een straf gekregen.

Member Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    ik vind het ook belachelijk dat die regels er zijn, racen is racen, en als die regel er niet was mochten ze van mij zoveel op en af gaan als ze willen, maar die regel is er, en het is weer maar eens arrogant lewiske dat zen kl*ten er aan veegt en ermee wegkomt

(voor degenen die het niet weten/vergeten zijn, kobayashi was een rookie die zen kans moest grijpen vorig jaar, hamilton is een wereldkampioen)

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuCian Bekijk bericht
    ik vind het ook belachelijk dat die regels er zijn, racen is racen, en als die regel er niet was mochten ze van mij zoveel op en af gaan als ze willen, maar die regel is er, en het is weer maar eens arrogant lewiske dat zen kl*ten er aan veegt en ermee wegkomt

(voor degenen die het niet weten/vergeten zijn, kobayashi was een rookie die zen kans moest grijpen vorig jaar, hamilton is een wereldkampioen)
    dus een rookie mag doen wat hij wilt een een wk moet braaf zijn ??

goed bezig dude

iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    dus een rookie mag doen wat hij wilt een een wk moet braaf zijn ??

goed bezig dude
    normaal niet, maar er is een verschil tussen beginnersfouten maken en ronduit een arrogante lul zijn

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Toch is het weer grappig om zien dat de moraalridders hier weer zitten klagen over iets waar de stewards AMPER een zaak van maken (wegens geen overtreding). Dit terwijl Vettel wel een zware fout heeft begaan, namelijk inhalen onder gele vlag, en we hen hier helemaal niet zo horen oproepen voor straffen enzovoorts.

Natuurlijk zou een sanctie voor Vettel hiervoor ůůk volledig van de pot gerukt zijn. Maar het toont aan wat voor bevooroordeelde half-geinformeerde prietpraat hier verkocht wordt

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuCian Bekijk bericht
    normaal niet, maar er is een verschil tussen beginnersfouten maken en ronduit een arrogante lul zijn

gelukkig staan er dan geen straffen op "arrogante lul zijn" !
    Laatst gewijzigd door VishnuSixDix; 5 april 2010 om 13:00

Member blizzard's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Fout van Vettel was in theorie inderdaad een pak zwaarder. Nu was die Lotus wel belachelijk traag, dus daar een straf voor geven kon gewoon niet, zou extreem absurd geweest zijn.

Member Proim's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door blizzard Bekijk bericht
    Fout van Vettel was in theorie inderdaad een pak zwaarder. Nu was die Lotus wel belachelijk traag, dus daar een straf voor geven kon gewoon niet, zou extreem absurd geweest zijn.
    Zo hebben ze het ook beoordeeld, er was een mankement aan de Lotus en Vettel had genoeg vertraagd.

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dillyracer Bekijk bericht
    Ik heb hier btw nog een paar hi-res foto's rond gevonden.

http://img402.imageshack.us/img402/6721/d10mal1771.jpg
    http://img202.imageshack.us/img202/252/d10mal1727.jpg
    http://img405.imageshack.us/img405/3390/d10mal1713.jpg

Let vooral op de vleugelvormige ingangen van de diffuser! Da's een concept dat ik nog bij geen enkel ander team heb gezien en echt een knap staaltje engineering.

Hoezeer ik het effect en de gevolgen van die DDD ook haat, het zijn technisch verdomd knappe dingen!

Member JackM's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Amai, diene 'prutser' is wk leider atm :O

Approved 9-lifer vloet's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Kan iemand hier mssn eens duidelijk uitleggen hoe die F-duct nu eigenlijk werkt?
    Het beÔnvloedt de luchtstroom die naar de achtervleugel gaat. Maar hoe in feite?
    (mssn een tekeningske? ) lol

iTrader
    7 (100%)
    Bernie Ecclestone dringt er nog steeds op aan om veranderingen door te voeren om het spektakel in de Formule 1 te verhogen, ondanks twee spannende races in AustraliŽ en MaleisiŽ.

De seizoensopener in Bahrein werd het slachtoffer van grote kritiek, maar omwille van de wisselvallige weersomstandigheden behoorden de twee daaropvolgende races in een hogere categorie.

Alvorens de race in Sepang van start ging, zat de F1-baas samen met enkele teambazen.

"Wees niet in de maling genomen," zei Ecclestone aan The Telegraph. "We hebben geluk gehad met de regen. We moeten iets ondernemen."

"Voor de eerste keer zien de teams in dat er iets moet gebeuren. We hebben geen omgekeerde grids nodig, we hebben gewoon meer inhaalsacties nodig. Maak de voorvleugel kleiner en doe die dubbele diffuser weg."
    bernie zegt zowaar wat zinnigs voor een keer

iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door vloet Bekijk bericht
    Kan iemand hier mssn eens duidelijk uitleggen hoe die F-duct nu eigenlijk werkt?
    Het beÔnvloedt de luchtstroom die naar de achtervleugel gaat. Maar hoe in feite?
    (mssn een tekeningske? ) lol
    Sauber: F-Duct detail Scarbsf1's Blog

McLaren Snorkel: How it works Scarbsf1's Blog

Aub

LinkBacks (?)

1. 24 februari 2010, 18:56

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten