ik denk dat barrichello het nog moeilijk zal krijgen met hulkenberg
ik denk dat barrichello het nog moeilijk zal krijgen met hulkenberg
Pff ik snap nog steeds geen ruk van die ruil tussen Rosberg en Barrichello hoor.
Zal imo weinig opleveren voor zowel Rosberg als Barrichello.
Na Kubica is Rosberg nu al de 2de potentiële topper die niet naar een topteam gaat.
Als McLaren nu ook Raikkonen nog laat liggen ga ik er echt niet mee kunnen lachen.
Nog een jaar Kovalainen wordt te belachelijk en Timo Glock mag voor mijn part ook blijven waar hij is. Dat ze die zn contract maar snel vernieuwen bij Toyota voor Norbert Haug stomme ideëen krijgt.
Waarom ze Barrichello in godsnaam bij Williams willen vraag ik mij ook af. Hij is wel nog een titelkandidaat voor dit seizoen, maar voor de rest snap ik toch niet waarom ze die nog zouden willen?
Rosberg naar BrawnGP vind ik dan wel weer een goeie wissel. Of BrawnGP volgend jaar nog een titelkandidaat zal zijn is een grote twijfel, maar you never know. En als ze onder Rosberg zijn kont een betrouwbare en snelle wagen stoppen zal die een serieus stukje rijden!
Nu nog Raikkonen bij BrawnGP of Mclaren en ik ben tevreden! Ik zou ook compleet gek worden als ze een Kova of Glock bij Mclaren de voorkeur geven t.o.v. Raikkonen.
.LAST.FM.F1 manager: xDama GP-xDama RT.
Barrichello moet dienen als mentor voor Nico hulkenberg. eens Hulkenberg op snelheid is zal williams barrichello wel droppen, zo is williams nu eenmaal
Vettel weer 10 punten erbij dan. ^^
Ja, het kan dan nog ferm gevaarlijk worden voor Button en Barrichello. De BrawnGP werkt nu niet bepaald schitterend in de regen dit jaar.
De eerste windtunnelmodellen van de Lotus voor 2010 zijn ook online geplaatst!
http://img115.imageshack.us/img115/1...windtunnel.jpg
http://img115.imageshack.us/img115/5...indtunnely.jpg
Moh, minder dan de Red Bulls ja, maar wel beter dan de rest. Maar ik snap eigenlijk niet goed waarom Brawn Barrichello niet zou willen bijhouden. Hij is diegene die sinds hun dip nog steeds de beste afstelling kan vinden en Button kopieert die dan gedeeltelijk. Rosberg zal waarschijnlijk wel beter zijn ja, maar als het volgend jaar weer een moeilijke wagen wordt dan gaan ze nog vloeken dat ze hem kwijt zijn volgens mij.
regen? gogo hamilton!
Droomuitslag voor dit weekend:
Vettel eerste plaats, Barrichello tweede en Button uit de punten.
Krijgen we 85 en twee keer 79 voor Abu Dhabi.
Ja, al die Brazillianen werden toen gek omdat Massa virtueel WK was, je hoorde ze gewoon boven het geluid van de wagens uit komen... zouden ze dit jaar ook zo hard supporteren voor Barrichello ?
YouTube - First F1 laps of Yas Marina
Kan je de pit exit nog langer maken?
Voor de rest een serieus saai circuit, niets interessant aan.
Welk circuit is dat wel?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)