Pagina 3 van 128 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 31 t/m 45 van 1907

Discussie: Giro d'italia

Member massief's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Oscar Gatto gaat het doen

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door DieterVG Bekijk bericht
    Angelo Zomegnan is een fan van Armstrong. En Armstrong zelf wou er deze ook bij zijn omdat ze 100 jaar bestaan. Team Columbia - High Road verdient gewonnen me dunkt. En de tweede plaats van Garmin is ook niet meer dan logisch en Astana heeft het ook goed gedaan. Alleen Saxo Bank vond ik een ferme tegenvaller.
    Inderdaad, Saxo viel mij ook tegen. Ze zijn blijkbaar snel veel mannen verloren waardoor ze zich hebben geconcentreerd op de manschappen bijeen houden om met vijf binnen te komen. Op zich is het niet zo een ramp, want ze hebben toch een ploeg van vrijbuiters om ritten te kapen. Ik verdenk Voigt er zelfs van opzettelijk tijd verloren te hebben om gemakkelijker weg te raken

In de Tour zullen ze er wel staan in de ploegentijdrit. Dan komen er nog goede mannen bij als O'Grady, Sörensen, Arvesen, misschien Larsson... Dat zal toch een ferm verschil maken. Dan strijden ze zeker mee voor de zege.

Member BleKKie's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Leuke Liquigas reclame babes
    ++ Winnaar 9lives JPL prono - seizoen 2012-2013 ++
    ++ Member of eXposed Catastrofal Gamers ++
    ++ ForZa FCB Blue Army ++ You'll Never Walk Alone ++ Liverpool FC ++

Member tragezot's schermafbeelding
    iTrader
    3 (71%)
    Mooie sprint. Cavendish geklopt op zijn waarde waar ook doordat Peta het héél slim speelde.

En The Boss. Zalig toch hoe hij nog al dat respect geniet. Popo trok wel hard door maar ik had de indruk dat niemand naast Armstrong durfde te rijden . Dinsdag zullen we meer weten hoe het met zijn vorm is gesteld maar misschien is hij toch beter dan hij laat uitschijnen.
    Een aardbeving maakt bergen, en voor bergen hebben we ontzag. - Bint (F. Bordewijk)

Member WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    @ Cavendish op het podium.
    Those who live with passion have lost less, then those who have lost their passion. Dixie Dancercoer

Crew Member Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Cav toch duidelijk niet top vandaag. Geen versnelling meer in de benen terwijl hij toch nog tijd genoeg had. Nu is Petacchi op kruissnelheid moeilijk om te remonteren, maar van Cav zou je toch mogen verwachten dat hij dichter komt.

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    Cav toch duidelijk niet top vandaag. Geen versnelling meer in de benen terwijl hij toch nog tijd genoeg had. Nu is Petacchi op kruissnelheid moeilijk om te remonteren, maar van Cav zou je toch mogen verwachten dat hij dichter komt.
    Mja, Cav was wss al blij dat hij meekon na dat klimmetje. Gilbert vlamde er toch redelijk snel op, ik denk dat dat de reden was waarom de Manx-express niet super was op het einde.
    If you never take risks, you never Zlatan. Dare to Zlatan.

iTrader
    3 (100%)
    En Cav is weer zijn onsympathieke zelf op het podium...

Member Method's schermafbeelding
    iTrader
    0
    niet gezien, wat was er?
    De Kannibaal van de Grote Veldritprono 2008-2009 (Sponsored by 9 lives)
    :: Blue Army ::

Member metalmeniac's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Ann1hilator Bekijk bericht
    Inderdaad, Saxo viel mij ook tegen. Ze zijn blijkbaar snel veel mannen verloren waardoor ze zich hebben geconcentreerd op de manschappen bijeen houden om met vijf binnen te komen. Op zich is het niet zo een ramp, want ze hebben toch een ploeg van vrijbuiters om ritten te kapen. Ik verdenk Voigt er zelfs van opzettelijk tijd verloren te hebben om gemakkelijker weg te raken

In de Tour zullen ze er wel staan in de ploegentijdrit. Dan komen er nog goede mannen bij als O'Grady, Sörensen, Arvesen, misschien Larsson... Dat zal toch een ferm verschil maken. Dan strijden ze zeker mee voor de zege.

En ook nie vergeten: Fabian Cancellara. Niet voor niets kampioen tijdrijden Maar hij laat spijtig genoeg niets zien dit jaar. Ben benieuwd wa 'm in de giro gaat doen.

Nu i.v.m. de winst van Petacchi. Ik ga niet zeggen dat hij de onverdiende winnaar was van vandaag. Zeer sterke en gewaagde spurtzege trouwens.
    Maar, ik had wel de indruk dat Mark Cavendish gehinderd werd door zijn ploegmaat de hem naar de laatste km's loodste. Petacchi begon te spurten, toen hij ter hoogte van Cavendish kwam begon die laatste aan zijn spurt maar op dat moment hield zijn ploegmakker (ik denk Thomas Lövqvist) de benen stil waardoor Cavendish, een fraktie van seconden, ingesloten raakte. Nogmaals hij had wellicht verloren van Petacchi want die was beresterk
    Laatst gewijzigd door metalmeniac; 10 mei 2009 om 19:15
    Live in harmony with nature and take responsibility for how you're living your life.
    DEUS SOLUS ME IUDICARE POTEST PSN ID: Gillan_Pooh DEO CONFIDIMUS

iTrader
    0

Wat een zever. Die jongen was gewoon teleurgesteld meer niet. Als jij van een ex-dopingzondaar verliest zou je dan ook nog lachen??
    Live in harmony with nature and take responsibility for how you're living your life.

Member rizla +'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    sluit ik me deels bij aan. Een echte winnaar kan nu eenmaal niet verliezen.
    't Is ni omdat Boonen het een ars vindt, dat men dat ook moet geloven he.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rizla + Bekijk bericht
    sluit ik me deels bij aan. Een echte winnaar kan nu eenmaal niet verliezen.
    't Is ni omdat Boonen het een ars vindt, dat men dat ook moet geloven he.
    Sprinters onder elkaar he

iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalmeniac Bekijk bericht
    Wat een zever. Die jongen was gewoon teleurgesteld meer niet. Als jij van een ex-dopingzondaar verliest zou je dan ook nog lachen??
    Tja, zo komt hij nu eenmaal over in interviews en dergelijke, en als je dan nog niet eens kunt lachen wanneer je de roze trui krijgt... Kunnen omgaan met verlies is ook een kwaliteit. Zeker als er niks op af te dingen valt (want Cav werd niet gehinderd door zijn ploegmaat, wel werd hij wat verrast maar dat had een top Cavendish nog wel recht kunnen zetten). En Petacchi is ook helemaal geen dopingzondaar, das pas zever.

iTrader
    0
    Tja, zo komt hij nu eenmaal over in interviews en dergelijke, en als je dan nog niet eens kunt lachen wanneer je de roze trui krijgt... Kunnen omgaan met verlies is ook een kwaliteit. Zeker als er niks op af te dingen valt (want Cav werd niet gehinderd door zijn ploegmaat, wel werd hij wat verrast maar dat had een top Cavendish nog wel recht kunnen zetten). En Petacchi is ook helemaal geen dopingzondaar, das pas zever.
    Ja hallo Tweak37, serieus, van welke wereld ben jij? Jij bent dus duidelijk geen kenner.
    Ik zal eens citeren:

Alessandro Petacchi mag na de Giro ook de Tour én de Vuelta vergeten. Het TAS legde hem vandaag een schorsing van een jaar op wegens zijn positieve plasje tijdens de Ronde van Italië van vorig jaar. In juni 2007 werd echter bekend dat Petacchi in die afgelopen Ronde van Italië positief had getest op het middel salbutamol

En kom nu niet af dat ge geloofd dat hij astma heeft he Er zijn veel wielrenners die zogezegd iets hebben Met hun attesten allemaal

Pagina 3 van 128 EersteEerste 12345671353103 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten