sluit ik me deels bij aan. Een echte winnaar kan nu eenmaal niet verliezen.
't Is ni omdat Boonen het een ars vindt, dat men dat ook moet geloven he.![]()
Tja, zo komt hij nu eenmaal over in interviews en dergelijke, en als je dan nog niet eens kunt lachen wanneer je de roze trui krijgt... Kunnen omgaan met verlies is ook een kwaliteit. Zeker als er niks op af te dingen valt (want Cav werd niet gehinderd door zijn ploegmaat, wel werd hij wat verrast maar dat had een top Cavendish nog wel recht kunnen zetten). En Petacchi is ook helemaal geen dopingzondaar, das pas zever.
Ja hallo Tweak37, serieus, van welke wereld ben jij? Jij bent dus duidelijk geen kenner.
Ik zal eens citeren:
Alessandro Petacchi mag na de Giro ook de Tour én de Vuelta vergeten. Het TAS legde hem vandaag een schorsing van een jaar op wegens zijn positieve plasje tijdens de Ronde van Italië van vorig jaar. In juni 2007 werd echter bekend dat Petacchi in die afgelopen Ronde van Italië positief had getest op het middel salbutamol
En kom nu niet af dat ge geloofd dat hij astma heeft heEr zijn veel wielrenners die zogezegd iets hebben
Met hun attesten allemaal
![]()
Als er hier iemand een kenner is...... dan ben ik het wel.
Nee serieus, Tweak weet verschrikkelijk veel van koers.Je zevert er op los man.
toch weer bizar dat popo zichzelf heeft teruggevonden na zijn slap jaartje silence
als hij straks zoals vroeger in de tour bergop een getelefoneerde aanval op touw zet, tzal zuur smaken bij evans ^^
Niemand die de zaak Petacchi een beetje gevolgd heeft kan met een gladgestreken gezicht beweren dat hij een dopingzondaar is.
Gelukkig hebben de meeste volgers dat wel door.
Mja Popovych, hij reed vandaag wel sterk maar in de bergen wil ik het toch nog eens zien. Tot nu toe was het niet vet. Maar langs de andere kant, zo'n talent vergaat niet zomaar he.
Sinds wanneer is het CONI mild? Omdat Ricco strafvermindering heeft gekregen? Volgens mij loopt het CONI juist voorop in de strijd. Ze durven hun toprenners zelfs op basis van zo goed als niets (Di Luca bijvoorbeeld) te schorsen (weliswaar terecht, maar juridisch toch zeer bedenkelijk).
Dus ja, ik pleit hem wel volledig vrij. En als je die zaak is grondig onderzoekt zul je hezelfde concluderen, me dunkt. Afijn, ik geloof dat ik over Petacchi mijn verhaal wel al eens gedaan heb.
In ieder geval, als je zelf geen zin hebt om je in de zaak te verdiepen, dan kan dat best, maar dan moet je hem ook niet gaan beschuldigen. Net zoals ik dat niet doe wb Leukemans of Landis, waar er naar het schijnt ook erg veel te zeggen valt voor hun onschuld (zie HVDW), maar ik heb die zaken maar oppervlakkig gevolgd.
En dan zeker niet op zo'n manier: ik geloof geen seconde dat dit meespeelt bij Cavendish (zou jij zo'n dopingzondaar de hand schudden na de nederlaag?). Cav is een beste kerel maar soms komt hij erg onsympathiek over, zo is het nu eenmaal (zie ook maar het interview met hem over de zaak Boonen - en let op het verschil met Cancellara).
Om één voorbeeld te noemen: Sella ...
Langs de andere kant had je toen de giro-dopingrazzia's. En misschien verwijs je dan naar de giro waarin Simoni en Garzelli eruit werden gezet? Lees dan dit eens.
Ik bedoel maar, het is niet omdat een renner eenmaal verdacht is dat hij dan ook gelijk schuldig is he...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)