Pagina 3 van 96 EersteEerste 12345671353 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 41 t/m 60 van 1907

Discussie: Giro d'italia

Member metalmeniac's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Tweak37 Bekijk bericht
    En Cav is weer zijn onsympathieke zelf op het podium...

Wat een zever. Die jongen was gewoon teleurgesteld meer niet. Als jij van een ex-dopingzondaar verliest zou je dan ook nog lachen??

Member rizla +'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    sluit ik me deels bij aan. Een echte winnaar kan nu eenmaal niet verliezen.
    't Is ni omdat Boonen het een ars vindt, dat men dat ook moet geloven he.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door rizla + Bekijk bericht
    sluit ik me deels bij aan. Een echte winnaar kan nu eenmaal niet verliezen.
    't Is ni omdat Boonen het een ars vindt, dat men dat ook moet geloven he.
    Sprinters onder elkaar he

Crew Member Tweak37's schermafbeelding
    iTrader
    3 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door metalmeniac Bekijk bericht
    Wat een zever. Die jongen was gewoon teleurgesteld meer niet. Als jij van een ex-dopingzondaar verliest zou je dan ook nog lachen??
    Tja, zo komt hij nu eenmaal over in interviews en dergelijke, en als je dan nog niet eens kunt lachen wanneer je de roze trui krijgt... Kunnen omgaan met verlies is ook een kwaliteit. Zeker als er niks op af te dingen valt (want Cav werd niet gehinderd door zijn ploegmaat, wel werd hij wat verrast maar dat had een top Cavendish nog wel recht kunnen zetten). En Petacchi is ook helemaal geen dopingzondaar, das pas zever.

iTrader
    0
    Tja, zo komt hij nu eenmaal over in interviews en dergelijke, en als je dan nog niet eens kunt lachen wanneer je de roze trui krijgt... Kunnen omgaan met verlies is ook een kwaliteit. Zeker als er niks op af te dingen valt (want Cav werd niet gehinderd door zijn ploegmaat, wel werd hij wat verrast maar dat had een top Cavendish nog wel recht kunnen zetten). En Petacchi is ook helemaal geen dopingzondaar, das pas zever.
    Ja hallo Tweak37, serieus, van welke wereld ben jij? Jij bent dus duidelijk geen kenner.
    Ik zal eens citeren:

Alessandro Petacchi mag na de Giro ook de Tour én de Vuelta vergeten. Het TAS legde hem vandaag een schorsing van een jaar op wegens zijn positieve plasje tijdens de Ronde van Italië van vorig jaar. In juni 2007 werd echter bekend dat Petacchi in die afgelopen Ronde van Italië positief had getest op het middel salbutamol

En kom nu niet af dat ge geloofd dat hij astma heeft he Er zijn veel wielrenners die zogezegd iets hebben Met hun attesten allemaal

Member
    iTrader
    0
    Ja hallo Tweak37, serieus, van welke wereld ben jij? Jij bent dus duidelijk geen kenner.
    LMAO

Ik ging wel even neer .

Jij bent dus duidelijk nog nooit op dit forum geweest .

Anyway, kheb de rit gemist . Kga proberen morgen wel te kijken want daarna is het wrs gedaan met sprinten?

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bambinoh Bekijk bericht
    LMAO

Ik ging wel even neer .

Anyway, kheb de rit gemist . Kga proberen morgen wel te kijken want daarna is het wrs gedaan met sprinten?
    Ben ik mis?

Member Method's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door bambinoh Bekijk bericht
    LMAO

Ik ging wel even neer .

Schiet mij nu ni af, maar ik weet toch ni zo goed waarom hij dan als kenner wordt aanschouwd.

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Als er hier iemand een kenner is...... dan ben ik het wel.
    Nee serieus, Tweak weet verschrikkelijk veel van koers. Je zevert er op los man.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volderke89 Bekijk bericht
    Als er hier iemand een kenner is...... dan ben ik het wel.
    Nee serieus, Tweak weet verschrikkelijk veel van koers. Je zevert er op los man.
    Over Pettachi had hij wel gelijk, want hij is wel degelijk betrapt en geschorst geweest.

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Sgt METHOD Man Bekijk bericht
    Over Pettachi had hij wel gelijk, want hij is wel degelijk betrapt en geschorst geweest.
    Dat zei ik toch.
    Trouwens, Volderke er zijn hier nog mensen die iets van wielrennen kennen
    Waaronder ik en ik doe het zelf ook

Member PsYchO.p2's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    toch weer bizar dat popo zichzelf heeft teruggevonden na zijn slap jaartje silence
    als hij straks zoals vroeger in de tour bergop een getelefoneerde aanval op touw zet, tzal zuur smaken bij evans ^^

iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door PsYchO.p2 Bekijk bericht
    toch weer bizar dat popo zichzelf heeft teruggevonden na zijn slap jaartje silence
    als hij straks zoals vroeger in de tour bergop een getelefoneerde aanval op touw zet, tzal zuur smaken bij evans ^^
    Go go Popo!

iTrader
    3 (100%)
    En kom nu niet af dat ge geloofd dat hij astma heeft he Er zijn veel wielrenners die zogezegd iets hebben Met hun attesten allemaal
    Niemand die de zaak Petacchi een beetje gevolgd heeft kan met een gladgestreken gezicht beweren dat hij een dopingzondaar is.
    Gelukkig hebben de meeste volgers dat wel door.

Mja Popovych, hij reed vandaag wel sterk maar in de bergen wil ik het toch nog eens zien. Tot nu toe was het niet vet. Maar langs de andere kant, zo'n talent vergaat niet zomaar he.

iTrader
    0
    Niemand die de zaak Petacchi een beetje gevolgd heeft kan met een gladgestreken gezicht beweren dat hij een dopingzondaar is.
    Het CONI is dan ook nog eens mild als het om Italiaanse toprenners gaat, dus hem vrijpleiten is ook iets te veel van het goede.

iTrader
    3 (100%)
    Het CONI is dan ook nog eens mild als het om Italiaanse toprenners gaat, dus hem vrijpleiten is ook iets te veel van het goede.
    Sinds wanneer is het CONI mild? Omdat Ricco strafvermindering heeft gekregen? Volgens mij loopt het CONI juist voorop in de strijd. Ze durven hun toprenners zelfs op basis van zo goed als niets (Di Luca bijvoorbeeld) te schorsen (weliswaar terecht, maar juridisch toch zeer bedenkelijk).
    Dus ja, ik pleit hem wel volledig vrij. En als je die zaak is grondig onderzoekt zul je hezelfde concluderen, me dunkt. Afijn, ik geloof dat ik over Petacchi mijn verhaal wel al eens gedaan heb.

In ieder geval, als je zelf geen zin hebt om je in de zaak te verdiepen, dan kan dat best, maar dan moet je hem ook niet gaan beschuldigen. Net zoals ik dat niet doe wb Leukemans of Landis, waar er naar het schijnt ook erg veel te zeggen valt voor hun onschuld (zie HVDW), maar ik heb die zaken maar oppervlakkig gevolgd.
    En dan zeker niet op zo'n manier: ik geloof geen seconde dat dit meespeelt bij Cavendish (zou jij zo'n dopingzondaar de hand schudden na de nederlaag?). Cav is een beste kerel maar soms komt hij erg onsympathiek over, zo is het nu eenmaal (zie ook maar het interview met hem over de zaak Boonen - en let op het verschil met Cancellara).

iTrader
    0
    Om één voorbeeld te noemen: Sella ...

iTrader
    3 (100%)
    Om één voorbeeld te noemen: Sella ...
    Aja ik heb mij vergist, het was inderdaad Sella die strafvermindering had gekregen. Omdat hij heeft meegwerkt en zijn leverancier er bij heeft gelapt. Daar kun je tegen zijn, maar om het CONI dan direct mild te noemen...

iTrader
    0
    Aja ik heb mij vergist, het was inderdaad Sella die strafvermindering had gekregen. Omdat hij heeft meegwerkt en zijn leverancier er bij heeft gelapt. Daar kun je tegen zijn, maar om het CONI dan direct mild te noemen...
    Een jaar is toch echt belachelijk weinig. En er waren er nog tijdens de Giro die eens betrapt waren zonder attest (ook Italianen dacht ik). Maar nog snel een attestje halen na de controle mocht nog...

iTrader
    3 (100%)
    Een jaar is toch echt belachelijk weinig. En er waren er nog tijdens de Giro die eens betrapt waren zonder attest (ook Italianen dacht ik). Maar nog snel een attestje halen na de controle mocht nog...
    Langs de andere kant had je toen de giro-dopingrazzia's. En misschien verwijs je dan naar de giro waarin Simoni en Garzelli eruit werden gezet? Lees dan dit eens.
    Ik bedoel maar, het is niet omdat een renner eenmaal verdacht is dat hij dan ook gelijk schuldig is he...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten