Pagina 7 van 457 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 91 t/m 105 van 6854
    Approved 9-lifer Triple0's schermafbeelding
    iTrader
    46 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kunlun Bekijk bericht
    Ge moet u eerst registreren, dan kan je DPD kiezen als verzending. Voor mn Well L96 was da iets van een 20 euro verzending en da was hier in 3 werkdagen
    ah ok, bedankt!
    Dota 2 FTW

Member MeRCeNaRy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Juist PM gestuurd naar Blacky.

En ik ga dat ook hier posten. Ik merk dus meer en meer dat de belgische webshops of effectieve winkels maar een vrij slechte service of kwaliteit behalen.

Over airsoft-one hoor ik niks anders als klachten met levering en communicatie en dingen die niet op stock zijn...

Over airsoftfreaks hoor ik ook verschillende klagen over de klantafhandeling en de kwaliteit van de producten.

ik blijf erbij, heb tot nu toe al 13 bestellingen gedaan in hong kong voor mij en voor anderen. En heb tot nu toe nog maar het enige probleem gehad, dat ik een king arms AEG heb gekregen die ik nog wat moest vastdraaien (maar dat kan altijd wel gebeuren) en dat ik een verkeerde batterij had gekregen. Ik heb de verkeerde batterij mogen houden en 2 weken later had ik gratis en voor niks de juiste batterij met lader....

En tis nog goedkoper sé

Member Kunlun's schermafbeelding
    iTrader
    40 (100%)
    Same here, ik koop enkel nog in het buitenland

Approved 9-lifer devil's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    eerste fotos van de nerd skirm staan online 20100404 NerdSkirm
    intel I7 3960x @ 4.5 , asus P9x79 pro, geforce gtx 980 , Corsair 16 gb 1600mhz, samsung 500 gb ssd, 2 TB SSHD
    PSN: xdevil
    xbox one tag : xdevil11

Member blacky's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)
    Iemand ervaring met de QD M6 Flashlight & Laser van WGC shop

iTrader
    40 (100%)
    Nee maar ik zou em niet kopen aangezien lasers op replica's verboden zijn hier in België.

Member Pirate!'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Kunlun, jij had een Masada niet? Was dit de G&P versie? Hoedanook, wat vind je ervan? Ik zit al even te geilen op de G&P maar ik vraag me af wat de kwaliteit van de externals zijn. Als ik bijvoorbeeld een JG en een STAR vergelijk is het plastiek op de laatste veel minder speelgoedachtig.
    The poster formerly known as Feänor.

Member MeRCeNaRy's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Pirate! Bekijk bericht
    Kunlun, jij had een Masada niet? Was dit de G&P versie? Hoedanook, wat vind je ervan? Ik zit al even te geilen op de G&P maar ik vraag me af wat de kwaliteit van de externals zijn. Als ik bijvoorbeeld een JG en een STAR vergelijk is het plastiek op de laatste veel minder speelgoedachtig.
    G&P extern = de BESTE kwaliteit (van de betaalbare AEG's dan toch). Ik heb een G&P sentry en da ding is rocksolid en prachtig aan de buitenkant

iTrader
    40 (100%)
    Ik heb de A&K versie, de G&P verschilt ENKEL INTERN met de A&K versie. Extern zijn deze 100% hetzelfde

Ik moet zeggen dat de externals écht goed zijn hoor, geen cheap plastiek ofzo, stevig ABS/polymeer en aluminium upper receiver. ZEKER zijn geld waard vind ik Je gaat deze 2dehands kopen veronderstel ik aangezien ze overal uitverkocht zijn?

iTrader
    0
    Het is nog niet voor sebiet, zou Redwolf ze niet weer in stock krijgen binnen enkele maanden?

Member blacky's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Kunlun Bekijk bericht
    Nee maar ik zou em niet kopen aangezien lasers op replica's verboden zijn hier in België.
    Heb er toch al verschillende mensen mee zien spelen op hun AEG, handgun?!

Approved 9-lifer devil's schermafbeelding
    iTrader
    131 (99%)
    der komt binnen kort ene van magpul zelf ook uit dacht ik voor een 400 dollar ik denk dat ik die haal.
    intel I7 3960x @ 4.5 , asus P9x79 pro, geforce gtx 980 , Corsair 16 gb 1600mhz, samsung 500 gb ssd, 2 TB SSHD
    PSN: xdevil
    xbox one tag : xdevil11

iTrader
    0
    Tgoh ja, maar dat is een kopie van de Bushmaster ACR denk ik. Die verschilt nog wat van de Masada en ik vind de Masada zelf mooier.

EDIT: Ik zie nu net dat het ook mogelijk zou zijn om zo'n adjustable stock op de Magpul te zetten. Mijn interesse is gewekt.
    Laatst gewijzigd door Pirate!; 5 april 2010 om 19:43

Member djmickyd's schermafbeelding
    iTrader
    6 (88%)
    Pfew.. ik kom er ni uit ! ik heb ne G&P van Wgc shop gekocht 4 maand geleden, en dieje is al 2 keer kapot gegaan. steekt van zaterdag nieuw systeem in van bij airsoft belgium en nu zondag na 10 min schieten ist weer kapot :S

Kben al aant denke van ne Systema PTW M4 te kopen van 1200€ ,da zieter wel serieus deftig materiaal uit.. tenzij iemand kan zegge van,steek dit en dat op uwe G&P.. dan moogde mij altijd is pm'en of toevoegen op msn.. want ik word er vrij tot zeer zot van

iTrader
    40 (100%)
    Ne Systema is overrated vind ik, voor den helft van de prijs hebt ge al een beestige custom AEG. Wat voor bb's gebruikt ge in uwen G&P? En wa is juist exact het probleem? En wa bedoelt ge met nieuw systeem laten steken bij Airsoft Belgium? Nieuwe gearbox of ...?

De Magpul PTS ACR zal denk ik meer kosten dan $400 dacht ik? Eerder rond de $500 maar de foto's zien er idd veel belovend uit!

Pagina 7 van 457 EersteEerste ... 345678910111757107 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten