Pagina 4 van 418 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 61 t/m 80 van 8342
    Member WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mako Bekijk bericht
    ik hoop dat ge de Kuip bedoelt?
    Zeg ik toch.

Member Archaos's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Blijkbaar spelen ze in november een vriendschappelijke wedstrijd tegen Luxemburg. Jammer had graag een andere tegenstander gezien.

Een wedstrijd tegen Nederland zou nog wel eens leuk zijn
    Is toch weeral een tijdje geleden...

Approved 9-lifer massief's schermafbeelding
    iTrader
    -1 (0%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door WolCoM Bekijk bericht
    Zeg ik toch.
    't kuipke is van westerlo hé

Member WolCoM's schermafbeelding
    iTrader
    0
    't kuipke is ook een basketbalstadion in Wevelgem. Licht gewoon makkelijker in de mond imo.
    Hij wist wel wat ik bedoelde...

Platinum Member Gavin's schermafbeelding
    iTrader
    93 (100%)
    Weblogs
    50
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door volderke89 Bekijk bericht
    En ik denk van niet. Als hij gewoon blijft staan, knalt Iniesta die bal onhoudbaar voorbij hem. Hij heeft gedaan wat hij moest doen maar die gast is gene normale leek é
    FELLAINI!

Niet alles draait rond Stijnen als er eens een doelpunt valt, he.

Member |nfected's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Die eerste goal kan je toch niet klagen over Stijnen, der komt een speler af, dan moet ge gaan als keeper en iniesta speelt stijnen supermooi uit en knalt hem droog in de hoek.

Bij zijn 2de goal is juist het verwijt dat hij niet uit zijn goal komt, wat een keeper moet doen. En jurgen stopt met die onnozele praat, of mag er nooit iets verkeerd gezegd worden van fcb speler?

Iedereen mag wel zeggen dat felliani iets verkeerd doet? Of dat gillet met zijn haar bezig was ipv te verdedigen, maar o maar als ge zegt dat stijnen bij zo'n bal moet uitkomen.

Heeft niet slecht gespeeld, maar ook niet super he, ik begrijp dan ook niet er hier hem een 8 geven en doen of hij een sterkhouden was.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    eerste goal was de fout van Fellaini, maar Stijnen had in mijn mening in de voeten van Iniesta moeten duiken en niet zo van zijn 1ste paal wegduiken! dus ik vind dat Stijnen de bal had kunnen hebben maar de aanleiding ligt volledig bij Fellaini.

iTrader
    9 (100%)
    Maar hij ging op iniesta af die eerst doet of hij naar de verste paal gaat shotten, stijnen anticipeert daarop en dan loopt iniesta gewoon verder naar de lijn toe. Dus hij heeft stijnen perfect op zijn verkeerde been gezet, dat kan je toch niet aan stijnen toeschrijven? Dat is gewoon pure klasse van iniesta.

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gavin Bekijk bericht
    FELLAINI!

Niet alles draait rond Stijnen als er eens een doelpunt valt, he.
    Khad het anders begrepen.

zijn 2de goal is juist het verwijt dat hij niet uit zijn goal komt, wat een keeper moet doen. En jurgen stopt met die onnozele praat, of mag er nooit iets verkeerd gezegd worden van fcb speler?
    Iedereen mag wel zeggen dat felliani iets verkeerd doet? Of dat gillet met zijn haar bezig was ipv te verdedigen, maar o maar als ge zegt dat stijnen bij zo'n bal moet uitkomen.
    Heeft niet slecht gespeeld, maar ook niet super he, ik begrijp dan ook niet er hier hem een 8 geven en doen of hij een sterkhouden was.
    Die fout was toch véél duidelijker dan die van Stijnen?(als hij al een fout maakte) En Stijn heeft nog een paar belangrijke saves verricht, maar dat mag niet gezegd worden zeker?
    Fellaini heb ek btw ook een 8,5 gegeven ondanks zijn grote fout, dus daar gaat je theorie.

iTrader
    9 (100%)
    Welke grote reddingen heeft hij dan moeten doen? Buiten af en toe een bal recht op zijn lichaam. Was nu keer van de enige wedstrijden dat de verdediging goed speelde en dat stijnen niet veel te doen had. Als de bal zo dicht bij een keeper valt dan moet hij gewoon hem gaan halen, wie weet heeft hij hem mss ook niet, maar nu deed hij niets. Mss had te maken met zijn kind. Hij ziet er wel altijd "koel" uit, maar ge kunt zoiets toch niet volledig uit je hoofd zetten.

Member Romelus's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |nfected Bekijk bericht
    Welke grote reddingen heeft hij dan moeten doen?
    Heel mooi afstandschot van Iniesta waar hij net met z'n vingertoppen bijkon, anders was het ongetwijfeld doelpunt.
    Schot van Villa na een mooie lange bal van Xavi(nie zeker) heel mooie redding.
    En dat zijn er 2 die spontaan bij me opkomen, het zullen er wel meer zijn.

iTrader
    9 (100%)
    Awel die waren bijna recht op zijn lichaam, hij staat iets voor iets doelman bij de RD he. HIj heeft al veel betere wedstrijden gespeeld voor de RB dan tg spanje, waar hij wel punten pakte voor ons. Of toch bijna maar de veldspelers teveel verklootten

Member Piejie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Bij beide goals gaan veldspelers toch ook ongelooflijk in de fout?

Dat kan je van Stijnen bij geen 1 van de 2 goals zeggen vind ik.

iTrader
    9 (100%)
    Ik zeg niets van die 1ste goal, ik zie echt niet wat hij daar moest tg doen. 2de goal is ook de fout van gillet die lag te dromen, maar ge mag toch ook wel zeggen dat stijnen naar zo'n bal moet gaan. Een keeper staat er voor ballen te pakken he. Vraag aan iedere keeperstrainer hij zal zeggen dat een keeper voor de bal moet gaan als hij zo dicht bij hem is. Stijnen ging toch ook naar de bal na de flater van fellaini. Waarom dan niet naar de 2de bal als hij nog dichter was. OK, hij draait in maar hij bleef lang in de lucht hangen. Zo'n bal is normaal altijd voor de keeper.

Member puni's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Bij die tweede goal gaat niemand in de fout, das evenzeer moeilijk verdedigen. Gewoon een heerlijke voorzet en de perfecte loopactie van Villa.

iTrader
    9 (100%)
    Gillet die hem laat uitspelen als klein kind en nee hij stond al in positie. En keeper moet altijd baas zijn in de kleine carré

iTrader
    0
    Gillet kunt ge inderdaad nog iets verwijten, en die bal valt pas op het allerlaatste moment in de kleine baklijn. Als Stijnen daarop komt, is hij volgens mij evengoed geklopt.

iTrader
    9 (100%)
    Dat kan, ge weet nooit ntl, maar dan kan je hem niets verwijten he. Nu juist wel.
    Soit tis weekend

iTrader
    0
    Dan kunt ge hem verwijten dat hij faliekant de bal mist.

Member Piejie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door puni Bekijk bericht
    Bij die tweede goal gaat niemand in de fout, das evenzeer moeilijk verdedigen. Gewoon een heerlijke voorzet en de perfecte loopactie van Villa.
    Gillet gaat zwaar in de fout door zomaar die voorzet te laten trappen. Ook de 2 verdedigers die Villa gewoon laten tussen hen in kruipen gaan in de fout.

LinkBacks (?)

1. 18 september 2009, 20:01

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten