Wie op die manier een plaats verliest tijdens de safetycr, is die kwijt, punt uit.
tijdens de GP van maleisie spinden de wagens in de regen zelfs tijdens de safetycar. die mochten toen ook hun oorspronkelijke plek niet terug innemen. maar de fout ligt in dit dus eigelijk ook bij mclaren aangezien ze hamilton opdroegen om vertragen. Ik denk dat spa 2008 nog in het achterhoofd zat
ok kimi en massa zijn niet de beste regenrijders, maar die ferraris deden vorig siezoen het heel slecht bij regen en lage temperaturen, bij de mclaren maakte dit niet minder uit, dit is wel een belangrijk verschil natuurlijk
zelfs als heeft je mclaren amper 5% meer grip, dat kan wonderen doen bij een sport waar het om miliseconden draait
mss is het een aanslag op je hart, maar ik ben een vettel fan... massa en kimi zijn niet echt mijn favorieten
Ja, ik heb een nieuwe manier gevonden om je concurrent op achterstand te zetten. Bij SC doe je alsof je een probleem hebt, begint traag te rijden, zet je opzij en doet teken met je hand dat hij mag doorrijden. Nadat hij passeert rij je gewoon door en geniet je van de stop-and-go/drivethrough/+25s tijdsstraf.
Gah?
En zeg nu niet "dan moet hij er maar niet voorbijgaan he". Kunt zo uw snelheid naar 1km/u laten zaken omdat die voor u ook niet rapper rijdt. Absurd toch?
Hamilton krijgt naar mijn mening ook te veel krediet. In mijn ogen moet die zich nog altijd bewijzen, ook al heeft hij zijn titeltje op zak.
Nu ja dit seizoen zullen we het zeker merkenen btw zo buitenaards was zijn prestatie afgelopen zondag niet. De toyota's zaten in zijn buurt en waren uit de pitstraat vertrokken. Dus dit seizoen zal zeer interessant worden
![]()
Zou me toch verbazen mochten ze in Maleisië al met zo'n nieuwe diffuser aan de start staan. Renault verklaarde een goeie week terug zelfs nog dat er drastische ingrepen moesten gebeuren aan de achterkant van hun wagen om dat type diffuser te kunnen gebruiken.
Brawn, Williams en Toyota waren anders wel niet toevallig de 3 snelste teams op de grid in Melbourne.
Van die KERS heb ik nog niet zo bijster veel gezien. Fantastische start van de Ferrari's, dat wel, maar dat kan ook deels aan de banden liggen, want zij stonden op de softe compound. Verder heb ik hen geen potten zien breken met KERS, Renault en Heidfeld trouwens ook niet. Enkel Hamilton leek een KERS systeem te hebben waarmee hij echt verschil kon maken. Paar mooie inhaalmanoeuvers gezien in de eerste ronden, al kan hij ook voordeel hebben gehaald uit het feit dat hij op de softe compound gestart is.
Funny cause it's true
Ja maar de Toyota was wel één van de beste wagens op de grid. Trulli en Glock waren het hele weekend al snel, McLaren daarentegen ...
Ik vind dat Hamilton heel mooie dingen heeft laten zien in een wagen die toch niet zo super was.
En laten we dat "titeltje" nu ook niet minimaliseren hé. Hij heeft die titel uiteindelijk wel behaald in een jaar waarin Ferrari op 75% van de circuits de beste wagen had.
Toch als je weet dat de toyota een "speciale" diffuser heeft en als sinds testweek 1 véééél sneller was dan de mclaren.
Volgende weekend raakt de McLaren nog geeneens in Q2, ge gaat da zien. Zelfs een top-10 plaats zie ik ze niet halen tenzij het gaat regenen dattet giet.
dan zal't spannend worden. Ben es benieuwd, want met zware regen gaat bijna iedereen kunnen winnen.
geloof er niks van, welke dag is het vandaag?
op geen enkele andere site vind je er iets van terug en deze ziet er maar ook maar "zozo" uit
daarboven heeft alonso nog onlangs gezegd dat het niet zo simpel zou zijn voor renault om er een andere diffuser onder te hangen omdat het hele wagendesign zou moeten verranderd worden, en nu gaan ze dat op 3 dagen klaargespeeld hebben?
Tis pompen of verzuipen met die diffusers.
En 't zijn nie alleen de diffusers, maar heel het concept van de auto dat er moet op afgestemd worden. Ferrari schat 20 miljoen euro aan kosten.
Wordt weer zo'n heel verhaal é, ge ziet da van ier, en we zijn nog maar begonnen... Ach ja, leven in de brouwerij alvast![]()
Beroepen van ferrari en renault intrekken zijn prolly 1 april grappen. net zoals dat van hamilton naar Brawn gp.
dat van toyota denk ik niet
zijn punt is juist dat Hamilton zijn race niet spectaculair goed was omdat de toyota's hetzelfde hebben gepresteerd![]()
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)