Pagina 91 van 286 EersteEerste ... 4181878889909192939495101141191 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.801 t/m 1.820 van 5720

Discussie: Formule 1 - Deel 2

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Luc P Bekijk bericht
    Wat zijn de meningen wat betreft de tijdstraf die Trulli heeft gekregen (voor het inhalen onder safetycar)? Hamilton heeft verklaard dat hij wel degelijk is opzij gegaan om Trulli zijn oorspronkelijke positie terug te laten innemen nadat hij een uitstapje in het gras had gemaakt. Trulli werd hier onbewust benadeeld omdat Maclaren niet zeker was van de reglementen en zij Hamilton opdroegen hem door te laten.

Formule 1 nieuws: Toyota zet beroep tegen straf Trulli niet door - GPUpdate.net Formule 1
    Idem als mensen die onbewust door het rode licht op de pitstraat rijden. Regels zijn regels, hoe stom ze ook mogen zijn en hoe jammer de outcome ook mag zijn. Deze straf is conform de (stomme) regels.

Member
    iTrader
    0
    Wie op die manier een plaats verliest tijdens de safetycr, is die kwijt, punt uit.

tijdens de GP van maleisie spinden de wagens in de regen zelfs tijdens de safetycar. die mochten toen ook hun oorspronkelijke plek niet terug innemen. maar de fout ligt in dit dus eigelijk ook bij mclaren aangezien ze hamilton opdroegen om vertragen. Ik denk dat spa 2008 nog in het achterhoofd zat

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vishnu6Dix Bekijk bericht
    Idem als mensen die onbewust door het rode licht op de pitstraat rijden. Regels zijn regels, hoe stom ze ook mogen zijn en hoe jammer de outcome ook mag zijn. Deze straf is conform de (stomme) regels.
    dit zijn appelen met peren vergelijken

Mclaren draagt hamilton op om trulli voor te laten, daar weet trulli niets van e

Door een rood licht rijden in de pitlane en de dichtste concurrent meesleuren getuigt van lompheid

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Gothrek Bekijk bericht
    misschien hebben ze het als backup plan ontworpen en gewoon niet geimplementeerd? pure gok

@falc, hamilton is geen goede regenrijder naar mijn mening, vorig jaar had hij gewoon de betere wagen, al de rest faalde bijna in de regen, dan is het niet moeilijk om de beste te zijn in de regen....
    Het belang van de wagens verminderd net in de regen, dan komt pas het echte talent bovendrijven. zie ook vettel

Member
    iTrader
    0
    maar je "kennis" over regenrijders is ferm biased, dat is net mijn punt
    zeg maar gerust algemene kennis over F1.

btw de tag ferrari-fanboys ontbreekt nog !!!!!!

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    Het belang van de wagens verminderd net in de regen, dan komt pas het echte talent bovendrijven. zie ook vettel
    ok kimi en massa zijn niet de beste regenrijders, maar die ferraris deden vorig siezoen het heel slecht bij regen en lage temperaturen, bij de mclaren maakte dit niet minder uit, dit is wel een belangrijk verschil natuurlijk
    zelfs als heeft je mclaren amper 5% meer grip, dat kan wonderen doen bij een sport waar het om miliseconden draait

zeg maar gerust algemene kennis over F1.

btw de tag ferrari-fanboys ontbreekt nog !!!!!!
    mss is het een aanslag op je hart, maar ik ben een vettel fan... massa en kimi zijn niet echt mijn favorieten

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Ja, ik heb een nieuwe manier gevonden om je concurrent op achterstand te zetten. Bij SC doe je alsof je een probleem hebt, begint traag te rijden, zet je opzij en doet teken met je hand dat hij mag doorrijden. Nadat hij passeert rij je gewoon door en geniet je van de stop-and-go/drivethrough/+25s tijdsstraf.

Gah?

En zeg nu niet "dan moet hij er maar niet voorbijgaan he". Kunt zo uw snelheid naar 1km/u laten zaken omdat die voor u ook niet rapper rijdt. Absurd toch?

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    Hamilton krijgt naar mijn mening ook te veel krediet. In mijn ogen moet die zich nog altijd bewijzen, ook al heeft hij zijn titeltje op zak.

Nu ja dit seizoen zullen we het zeker merken en btw zo buitenaards was zijn prestatie afgelopen zondag niet. De toyota's zaten in zijn buurt en waren uit de pitstraat vertrokken. Dus dit seizoen zal zeer interessant worden

Member
    iTrader
    32 (97%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Doezel Bekijk bericht
    Ferrari en Renault rijden dit weekend waarschijnlijk ook met een nieuwe diffuser:
    Renault en Ferrari trekken beroep in
    Zou me toch verbazen mochten ze in Maleisië al met zo'n nieuwe diffuser aan de start staan. Renault verklaarde een goeie week terug zelfs nog dat er drastische ingrepen moesten gebeuren aan de achterkant van hun wagen om dat type diffuser te kunnen gebruiken.

de teams geven die diffusers volgens mij iets te veel krediet.

ze kunnen beter maken dat ze kers in hun wagens hebben.
    Brawn, Williams en Toyota waren anders wel niet toevallig de 3 snelste teams op de grid in Melbourne.
    Van die KERS heb ik nog niet zo bijster veel gezien. Fantastische start van de Ferrari's, dat wel, maar dat kan ook deels aan de banden liggen, want zij stonden op de softe compound. Verder heb ik hen geen potten zien breken met KERS, Renault en Heidfeld trouwens ook niet. Enkel Hamilton leek een KERS systeem te hebben waarmee hij echt verschil kon maken. Paar mooie inhaalmanoeuvers gezien in de eerste ronden, al kan hij ook voordeel hebben gehaald uit het feit dat hij op de softe compound gestart is.

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Ja, ik heb een nieuwe manier gevonden om je concurrent op achterstand te zetten. Bij SC doe je alsof je een probleem hebt, begint traag te rijden, zet je opzij en doet teken met je hand dat hij mag doorrijden. Nadat hij passeert rij je gewoon door en geniet je van de stop-and-go/drivethrough/+25s tijdsstraf.

Gah?
    Funny cause it's true

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Scifo Bekijk bericht
    Hamilton krijgt naar mijn mening ook te veel krediet. In mijn ogen moet die zich nog altijd bewijzen, ook al heeft hij zijn titeltje op zak.

Nu ja dit seizoen zullen we het zeker merken en btw zo buitenaards was zijn prestatie afgelopen zondag niet. De toyota's zaten in zijn buurt en waren uit de pitstraat vertrokken. Dus dit seizoen zal zeer interessant worden
    Ja maar de Toyota was wel één van de beste wagens op de grid. Trulli en Glock waren het hele weekend al snel, McLaren daarentegen ...
    Ik vind dat Hamilton heel mooie dingen heeft laten zien in een wagen die toch niet zo super was.

En laten we dat "titeltje" nu ook niet minimaliseren hé. Hij heeft die titel uiteindelijk wel behaald in een jaar waarin Ferrari op 75% van de circuits de beste wagen had.

iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Toch als je weet dat de toyota een "speciale" diffuser heeft en als sinds testweek 1 véééél sneller was dan de mclaren.

Volgende weekend raakt de McLaren nog geeneens in Q2, ge gaat da zien. Zelfs een top-10 plaats zie ik ze niet halen tenzij het gaat regenen dattet giet.

Member
    iTrader
    7 (100%)
    Volgende weekend raakt de McLaren nog geeneens in Q2, ge gaat da zien. Zelfs een top-10 plaats zie ik ze niet halen tenzij het gaat regenen dattet giet.
    Het gaat regenen dattet giet

iTrader
    0
    Weblogs
    13
    dan zal't spannend worden. Ben es benieuwd, want met zware regen gaat bijna iedereen kunnen winnen.

Member Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dr. Doezel Bekijk bericht
    Ferrari en Renault rijden dit weekend waarschijnlijk ook met een nieuwe diffuser:
    Renault en Ferrari trekken beroep in
    geloof er niks van, welke dag is het vandaag?
    op geen enkele andere site vind je er iets van terug en deze ziet er maar ook maar "zozo" uit
    daarboven heeft alonso nog onlangs gezegd dat het niet zo simpel zou zijn voor renault om er een andere diffuser onder te hangen omdat het hele wagendesign zou moeten verranderd worden, en nu gaan ze dat op 3 dagen klaargespeeld hebben?

Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Weblogs
    1
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuCian Bekijk bericht
    op geen enkele andere site vind je er iets van terug en deze ziet er maar ook maar "zozo" uit
    Toyota give up on Trulli podium appeal

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Tis pompen of verzuipen met die diffusers.

En 't zijn nie alleen de diffusers, maar heel het concept van de auto dat er moet op afgestemd worden. Ferrari schat 20 miljoen euro aan kosten.

Wordt weer zo'n heel verhaal é, ge ziet da van ier, en we zijn nog maar begonnen... Ach ja, leven in de brouwerij alvast

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuCian Bekijk bericht
    geloof er niks van, welke dag is het vandaag?
    daarboven heeft alonso nog onlangs gezegd dat het niet zo simpel zou zijn voor renault om er een andere diffuser onder te hangen omdat het hele wagendesign zou moeten verranderd worden, en nu gaan ze dat op 3 dagen klaargespeeld hebben?

welke dag was het gisteren? als je zo begint kan je alles als grap afdoen. het feit is wel dat het artikel van voor 1 april is

Member Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    het gaat niet over dit, dit staat op elke f1 site die je maar wilt, dat ferrari & renault hun beroep intrekken daarentegen?

@hatetn die site ziet er alles behalve professioneel uit en die gaan als enige zo een nieuws melden? alsjeblieft he

Member
    iTrader
    0
    Beroepen van ferrari en renault intrekken zijn prolly 1 april grappen. net zoals dat van hamilton naar Brawn gp.

dat van toyota denk ik niet

Member
    iTrader
    0

hamilton is vlak voor toyotas vertrokken dus het is niet moeilijk dat toyota dan in zijn buurt zat he ...

Member Tsubasa's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    zijn punt is juist dat Hamilton zijn race niet spectaculair goed was omdat de toyota's hetzelfde hebben gepresteerd

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten