Pagina 4 van 382 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 46 t/m 60 van 5720

Discussie: Formule 1 - Deel 2

Member
    iTrader
    0
    het is absoluut niet te voorspellen wie er vanvoor rijd volgend seizoen. zeker in het begin van het seizoen

Door de nieuwe reglementen moeten alle teams van nul beginnen. het is goed mogelijk dat mclaren of ferrari compleet de mist in gaan en dat honda of red bull plotseling in de top zitten.

ik ben er vrij zeker van dat de grid serieus door elkaar geschud gaat worden

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    vergeet ook niet dat honda al het langst bezig is met zijn nieuwe wagen en ze wss volgend jaar eens zullen presteren

Super Moderator VishnuSixDix's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Force India de revelatie van het volgende seizoen?

Het zal ervan afhangen hoezeer McLaren zijn zaakjes in 2009 voor elkaar heeft, maar ik vermoed dat FI wel eens evensterk in 2009 zou kunnen uitpakken als STR in 2008....

Force India gaat in zee met McLaren-Mercedes

Force India gaat voor volgend seizoen in zee met McLaren-Mercedes. Dat heeft het team vandaag bekendgemaakt.

De deal omvat een samenwerking op technisch vlak. Daardoor zullen de Force India-wagens volgend jaar rijden met de Mercedes-motoren, zullen ze gebruikmaken van de KERS-systemen van McLaren en zal het team toegang hebben tot het leveranciersnetwerk van het Britse team.

De nieuwe Force India-bolide rijdt vanaf volgend jaar ook rond met de versnellingsbak en de hydraulische systemen van McLaren.

"We zijn in de wolken om een technische partnerschap met McLaren en Mercedes-Benz aan te kondigen, samen met ons plan om onze fabriek en ontwerpkantoor binnen onze faciliteiten in Silverstone uit te bouwen," vertelde Force India-teameigenaar Vijay Mallya.

"McLaren en Mercedes zijn twee van de meest bekende namen in de motorsportgeschiedenis. Ze hebben een geweldig succes behaald in de F1 en meest recent nog de overwinning in waarschijnlijk het meest sensationele F1-seizoen dat de F1 ooit heeft gezien."

"Force India bestaat nog maar één jaar, en ons eerste seizoen bestond duidelijk uit een leerperiode. Maar we hebben gezegd dat we het menen en dat we niet geïnteresseerd zijn om gewoon de hoop te vullen. De bekendmaking van deze technische deal onderlijnt dat enkel maar. Ik wil ook graag Bernie Ecclestone en FIA-president Max Mosley bedanken, die beiden hun steun aanboden om deze deal werkelijkheid te doen worden."
    bron: F1-Club: Index

iTrader
    45 (100%)
    zouden ze niet beter gewoon volledige wagens overkopen en ze herspuiten in hun kleuren

Member
    iTrader
    0
    daar was force india toch tegen (gezien de rechtszaken enz)

Member xDama's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vishnu6Dix Bekijk bericht
    Force India de revelatie van het volgende seizoen?

Het zal ervan afhangen hoezeer McLaren zijn zaakjes in 2009 voor elkaar heeft, maar ik vermoed dat FI wel eens evensterk in 2009 zou kunnen uitpakken als STR in 2008...]
    Dat betwijfel ik ten zeerste. FI krijgt sowieso niet hetzelfde materiaal als Mclaren, laat staan dat ze zouden toelaten dat een FI ff beter zal zijn dan hun eigen Mclaren.

Volgend jaar zal Honda toch de revelatie van het seizoen worden. Dat MOET haast wel, want als ze het volgend jaar niet voor elkaar krijgen dan kappen ze er beter gewoon mee.

iTrader
    0
    Weblogs
    13
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door 666-Damarus-666 Bekijk bericht
    Dat betwijfel ik ten zeerste. FI krijgt sowieso niet hetzelfde materiaal als Mclaren, laat staan dat ze zouden toelaten dat een FI ff beter zal zijn dan hun eigen Mclaren.

Volgend jaar zal Honda toch de revelatie van het seizoen worden. Dat MOET haast wel, want als ze het volgend jaar niet voor elkaar krijgen dan kappen ze er beter gewoon mee.

Mwo. Ik zeg ook niet dat ze zo goed of beter dan McLaren zouden worden, STR is ook ni beter dan ferrari, dus daar draait het niet om. Wat ik wél wilde zeggen, was dat FI goed materiaal ter beschikking gaat hebben volgend jaar (cfr STR dit jaar) en dat ze een ferme stap voorwaarts zouden kunnen maken.

En over Honda, wel voor Renault is het ook alles of niets eigenlijk. Als ze alweer een jaar gaan moeten achternalopen en aanmodderen, dan stopt Renault ook. Begin dit seizoen hebben ze al met veel bombarie gezegd dat ze enkel meedoen om de constructeurstitel te winnen, anders hoefde het niet. (ik dacht wel dat ze daar snel op teruggekomen zijn, maar het punt blijft.)

Approved 9-lifer shiftyke's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door protnie Bekijk bericht
    Alle 6 gelijk aantal punten in de laatste race
    en fotofinish in de laatste race
    LASTfm ~ Discogs TURN IT UP! A little louder

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vishnu6Dix Bekijk bericht
    Mwo. Ik zeg ook niet dat ze zo goed of beter dan McLaren zouden worden, STR is ook ni beter dan ferrari, dus daar draait het niet om. Wat ik wél wilde zeggen, was dat FI goed materiaal ter beschikking gaat hebben volgend jaar (cfr STR dit jaar) en dat ze een ferme stap voorwaarts zouden kunnen maken.

En over Honda, wel voor Renault is het ook alles of niets eigenlijk. Als ze alweer een jaar gaan moeten achternalopen en aanmodderen, dan stopt Renault ook. Begin dit seizoen hebben ze al met veel bombarie gezegd dat ze enkel meedoen om de constructeurstitel te winnen, anders hoefde het niet. (ik dacht wel dat ze daar snel op teruggekomen zijn, maar het punt blijft.)
    Dat is momenteel de grote bom onder de F1. constructeurs die stoppen als de resultaten er niet zijn

iTrader
    0
    Weblogs
    13
    ach, doemscenario's over het einde van de sport bestaan al van zolang ik ben beginnen kijken (sinds de dood van Senna). En kijk, we hebben zonet een paar prachtseizoenen gehad. Dus ik geloof niet dat het plotsklaps gedaan zal zijn met de fun en sensatie

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door shiftyke Bekijk bericht
    en fotofinish in de laatste race
    Is het eigenlijk ooit al eens gebeurd dat ze exact hetzelfde over de meet gaan?
    Hoe gaat de puntenverdeling dan?

Banned Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Dat denk ik niet, ik dacht wel dat er ooit eens 2 mensen de pole hadden?

Member
    iTrader
    21 (100%)
    3 mensen met exact zelfde tijd voor de pole, ergens in 2001 ofzo (of misschien nog iets eerder). De eerste die de tijd neerzette kreeg toen de pole toegewezen.

Member
    iTrader
    0
    jerez 1997

Villeneuve, schumacher en frentzen

iTrader
    45 (100%)
    1997 jerez. villeneuve, frentzen en schumi allemaal op pole

in race was het indianapolis met barrichelle die schumi met 0.011 voorgaat door een misverstand

Pagina 4 van 382 EersteEerste 123456781454104 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten