Pagina 142 van 286 EersteEerste ... 4292132138139140141142143144145146152192242 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.821 t/m 2.840 van 5720

Discussie: Formule 1 - Deel 2

Approved 9-lifer xDama's schermafbeelding
    iTrader
    8 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dillyracer Bekijk bericht
    Ecclestone: “Brawn GP krijgt televisiegelden Honda niet” - F1Today • Live het Formule 1-nieuws vanaf de testsessies!

Het begint er echt over te gaan, geen betekenis voor het publiek? Als je als F1-kijker de naam Brawn niet kent, dan klopt er toch iets niet.
    Schandalig vind ik het gewoon. En da's zuiver en alleen omdat Honda het voorstel van Ecclestone in het begin van dit jaar heeft geweigerd.

Nu niet voor het een of het ander, maar het begint toch stilaan tijd te worden dat Ecclestone onder de grond ligt ze.

Member squan's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    "Winner takes all" dus volgend jaar...

F1 : FIA revives 'winner takes all' for 2010 - FIA - F1-Live.com

Het bijtanken NA de Q3 in de quali's is dan wel weer een puike verandering.

Approved 9-lifer Dillyracer's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Weblogs
    1
    Elke sport valt wel te verkloten, het wordt eens dringend tijd om BE en MM te vervangen door iemand die wel handelt uit liefde voor de sport.

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door squanman Bekijk bericht
    "Winner takes all" dus volgend jaar...

F1 : FIA revives 'winner takes all' for 2010 - FIA - F1-Live.com

Het bijtanken NA de Q3 in de quali's is dan wel weer een puike verandering.
    idd, bijtanken is handig, kunnen ze echt voluit gaan op de pole...

& misschien is winner takes it all nog niet zo slecht als blijkt dat er 5 competitieve teams zijn..

Als ge maar 2 teams hebt dat strijden vooraan is het anders, maar als ge zoals dit jar brawn Redbull , toyota & misschien ook vanaf volgend weeken mclaren, ferrari & renault?, dan gaat ge toch een spannendere strijd krijgen denk ik

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    lol alsof dat tanken nog nut heeft. het wordt gewoon de wagen volgooien en een uur rijden. laat ons hopen dat ze een paar racen misrekenen en er een hoop stil vallen omdat ze zonder naft zitten.

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    Als ge maar 2 teams hebt dat strijden vooraan is het anders, maar als ge zoals dit jar brawn Redbull , toyota & misschien ook vanaf volgend weeken mclaren, ferrari & renault?, dan gaat ge toch een spannendere strijd krijgen denk ik
    Volgens mij is zo'n strijd met 5 teams nog altijd veel spannender met het huidige puntensysteem dan met zo'n overwinningsgedoe... Consistentie wordt gewoon genegeerd, hoe demotiverend is dat niet voor de hele crew en fabriek? Constant in de punten rijden bvb maar geen fuck uitmaken uiteindelijk...

Nee, ik ben er niet voor. MEER punten voor een overwinning ja, maar enkel overwinningen... fout.

Member
    iTrader
    21 (100%)
    hoe demotiverend is dat niet voor de hele crew en fabriek? Constant in de punten rijden bvb maar geen fuck uitmaken uiteindelijk...
    Persoonlijk zie ik niet graag iemand zonder overwinningen (of met veel minder dan een andere) kampioen worden. En voor de rest is het enkel de eerste plaats die wordt bepaald met aantal overwinningen, voor alle andere plaatsen gelden de punten.
    Rijders die constant in de punten rijden en niet winnen zouden dus net evenveel uitmaken als voorheen: niet goed genoeg voor WDC maar wel ergens bovenin de klassering te vinden.

Approved 9-lifer RaZoR be's schermafbeelding
    iTrader
    15 (100%)
    Volgens mij is zo'n strijd met 5 teams nog altijd veel spannender met het huidige puntensysteem dan met zo'n overwinningsgedoe... Consistentie wordt gewoon genegeerd, hoe demotiverend is dat niet voor de hele crew en fabriek? Constant in de punten rijden bvb maar geen fuck uitmaken uiteindelijk...

Nee, ik ben er niet voor. MEER punten voor een overwinning ja, maar enkel overwinningen... fout.
    ik bedoelde,
    als je 5 teams hebt die competitief zijn (10 wagens), is de hele top 10 close. dan moet ge echt u best doen om te winnen, en gaat ge ook een strijd krijgen met een groot aantal wagens.

Zoals hier al eens is gezegd, de ene keer kunt ge winnen en de andere keer op de 10de plaats staan, maar nog altijd is u team evengoed...

Misschien een clausule ofzo?:
    Diegene met het meeste overwinningen mag maar x aantal punten achter de driver met het hoogste aantal staan.

BV. een paar rijders winnen 2x & zijn telkens in de punten, en hebben like 120 punten ofzo. en WC heeft 6x gewonnen, en verder is em uitgevalle -> 60 punten. dan zou der iets moeten bestaaan dat die 6x gewonnenn heeft toch geen champion is doordat em inconsistent is?
    PSN: RaZoR_be Live Gamertag: Vampslayer be
    Now Playing: | PS4: Killzone, NFSR, Resogun | PS3: / | 360: / | Wii:/ | PC: /

Approved 9-lifer marcel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    Een kampioenschap dat niet lang zal leven omdat er te weinig deelnemers zullen zijn. De huidige le mans lmp1 en lmp2 klasses zijn veel aantrekkelijker voor constructeurs.
    .
    Er zijn slechts 3 "constructeurs" in (A)LMS: Peugeot, Audi, en Aston Martin. en daarvan rijdt enkel Aston Martin een volledig seizoen...

je hebt ook nog wel Lola etc, maar dat is een zuiver racewagen-producent..

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door RaZoR be Bekijk bericht
    idd, bijtanken is handig, kunnen ze echt voluit gaan op de pole...

& misschien is winner takes it all nog niet zo slecht als blijkt dat er 5 competitieve teams zijn..

ik begin stilaan toch opgewrmd te raken aan het medaille systeem, in A1Gp wordt het ook met success gebruikt

Member
    iTrader
    3 (100%)
    damm; wat is dat nu brawn gp betekend niks voor de fans...

ik ben daardoor terug beginnen kijken voor een stuk... wie zijn die mannen ? gaan ze t echt waar maken? en vanaf nu ook de vraag , blijven ze het volhouden ?

ze zouden die kerels extra geld moeten geven

Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    Wordt er nu echt gedacht dat de F1 coureurs meer zullen inhalen als er met het medaillesysteem wordt gewerkt?
    Geloof me vrij, als ze een kans zien om in te halen doen ze het hoor, medailles of niet...

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Mee Bekijk bericht
    Geloof me vrij, als ze een kans zien om in te halen doen ze het hoor
    Niks van, met dit systeem is er al genoeg op safe gereden. Waarom 10 punten willen pakken als je er 8 kan pakken en je genoeg voorsprong hebt in het WK?

Member Xinu's schermafbeelding
    iTrader
    0
    welke teams zullen terig komen bij spanje ik denk toch dat Ferrari sterk zal terug komen nu met de diffuser hoop ik toch ^^

Member
    iTrader
    21 (100%)
    Ik verwacht Ferrari zeker niet beter te worden dan een goede middenmotor.

Mee
    Mee is offline
    Member Mee's schermafbeelding
    iTrader
    6 (100%)
    Weblogs
    1
    James Allen over de verschillende updates van de teams in Spanje: Who’s doing what with new cars in Spain

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    Ik vraag me echt af hoe Mclaren, Ferrari & Red Bull gaan presteren

Ferrari omdat ze 15kg lichtere chassis hebben en diffusor
    Mclaren omdat ze wrs een verbeterde diffusor en andere major updates hebben
    Redbull omdat ze geen nieuwe diffusor zullen hebben tot turkije, maar ze nu al heel snel zijn zonder diffusor

Member
    iTrader
    0
    vermits bijna ieder team met grote updates komen gaat er prolly niet veel veranderen in de rangorde

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    vermits bijna ieder team met grote updates komen gaat er prolly niet veel veranderen in de rangorde
    Maar 't is niet of dat elke update exact dezelfde tienden wint é. 'K denk dat teams die nu pas hun aero hebben afgestemd op en aangevuld met zo'n doubledecker diffuser meer goedmaken dan teams die ergens anders aan het tweaken zijn.

iTrader
    13 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eniac Bekijk bericht
    Niks van, met dit systeem is er al genoeg op safe gereden. Waarom 10 punten willen pakken als je er 8 kan pakken en je genoeg voorsprong hebt in het WK?
    2 punten verschil is gewoon te weinig, ik zeg het, maak er: 12-8-6-... van en ze zullen ook wel net ietsjes beter rijden.
    Maar volgens mij, als je tweedes ligt, en je krijgt te horen van je team dat je een snellere wagen hebt, ga je er wel voor. Net hetzelfde als je een tragere wagen hebt, dan kan je toch maar blijven rijden en hopen dat de eerste een fout maakt.
    Misschien zal er met dat medaillesysteem net iets meer gepushed worden dan, omdat er op zich niks te verliezen valt. Maar wederom kan het evengoed andersom: Stel laatste race, je zit op 3 punten van de leider van het klassement, maar je hebt 2 zeges minder ... Niks te beleven dan.

Ach ja, misschien moeten ze 't gewoon eens een jaartje proberen, zien wat er van komt. Dit en volgend jaar zijn zowiezo testjaren, kunnen ze evengoed vanalles eens uitproberen...

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten