Pagina 116 van 382 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126166216 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.726 t/m 1.740 van 5720

Discussie: Formule 1 - Deel 2

Crew Member Goldrusher's schermafbeelding
    iTrader
    113 (100%)
    Ferrari

Maar de underdogs mogen ook altijd scoren. Een Minardi in de punten, het deed een mens toch iets.

Zo hoop ik dat Force India dit jaar hun eerste punten kan pakken. Waar is de tijd dat Jordan met regelmaat podiums en zelfs zeges pakte ?
    En Bourdais moet op het podium geraken. Die gast was super in de ChampCar... Heeft het ook niet voor niks 4x op rij gewonnen. Maar zijn F1-debuut was rampzalig. De eerste auto viel al stil als je er eens goed naar keek en met de tweede kon hij totaal niet overweg. Elke afstelling werkte hem tegen.

Member denkimi's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Goldrusher Bekijk bericht
    Ferrari

Maar de underdogs mogen ook altijd scoren. Een Minardi in de punten, het deed een mens toch iets.

Zo hoop ik dat Force India dit jaar hun eerste punten kan pakken. Waar is de tijd dat Jordan met regelmaat podiums en zelfs zeges pakte ?
    En Bourdais moet op het podium geraken. Die gast was super in de ChampCar... Heeft het ook niet voor niks 4x op rij gewonnen. Maar zijn F1-debuut was rampzalig. De eerste auto viel al stil als je er eens goed naar keek en met de tweede kon hij totaal niet overweg. Elke afstelling werkte hem tegen.
    bourdais kon alleen maar winnen omdat hij met de beste wagen reed in een klasse waarin vooral mindere goden zitten. hij komt nog niet aan de voeten van een alonso, vettel, kubica, raikonnen, hamilton

Member fulcoboy's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door falc.be Bekijk bericht
    dat land zegt mij nu echt eens niets. F1 heeft daar niets te zoeken.

Het circuit is niet door Tilke getekend, dus nog het bekijken waard prolly.

ik ben er zeker van dat zodra bernie ofwel sterft ofwel de macht overdraagt, er verschillende nieuwere races terug van de kalender gaan verdwijnen. turkije, bahrein, singapore, valencia, korea, china ... simpelweg omdat F1 daar niets te zoeken heeft.

De hockemheim is verkracht door ecclestone, nu staat dat circuit op de rand van bankroet hierdoor. Monza moet misschien wijken voor een race door de starten van rome. Silverstone, prachtig circuit om races op te volgen. 1 man niet tevreden en hopla.

Alleen magny cours ben ik akkoord mee.
    Hierin moet ik u groot gelijk geven maar er is nog iets dat ik wil toevoegen:

Wanneer gaan ze die kl*te GP van Hongarije van de kalender gooien... Dit is nu echt is een circuit waar ik nog geen enkel jaar naar heb uitgekeken... Ik kan elk circuit van bocht tot bocht voorstellen in mijn hoofd maar Hongarije geraakt er maar niet in, wrs omdat hier nooit echt iets te beleven is...

En F1 blijft wel een WK maar het mag zijn historische waarde niet verliezen...
    Playing [PS4] : Life is Strange
    Playing [PC] : Civ V, Homeworld Remastered

Banned Stancke's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den-kimi Bekijk bericht
    bourdais kon alleen maar winnen omdat hij met de beste wagen reed in een klasse waarin vooral mindere goden zitten. hij komt nog niet aan de voeten van een alonso, vettel, kubica, raikonnen, hamilton
    Feit maar naar het einde toe van vorig seizoen heeft hij wel laten zien dat hij iets in z'n mars heeft, om nu Spa als grootste voorbeeld te tonen.

Member *BeLiSiMa*'s schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door den-kimi Bekijk bericht
    Bourdais is zeker gene slechte ze man
    F3000 kampioen nog in 2002 als ik mij niet vergis, toen gwn beetje pech gehad met Arrows dat toen opdoekte, anders had em daar wsl gereden. En in de champcar was hij echt wel oppermachtig..

Ben blij dat hij nog een kans heeft gekregen, want volgens mij heeft hij het echt wel in zich hopelijk kan hij nog wat laten zien dit jaar!

Member Scifo's schermafbeelding
    iTrader
    11 (100%)
    alleszins liever Bourdais dan Piquet in de F1
    My CSS Movie /// Totally into Sim-racing: iRacing - Fight for 2nd

Member
    iTrader
    0
    Bourdais heeft rond 2002 zijn eigen ruiten ingegooid door briatore te weigeren als manager. anders was hij in 2003 en 2004 testpiloot geweest en vanaf 2005 voor renault gereden. ik snapte toen al niet dat hij had verloren van montagny voor dat testzitje

In champcars had hij de beste wagen. dat is de hoofdreden waarom hij kampioen geworden is. er was weldegelijk tegenstand van vooral Justin Wilson, die een mindere wagen had.

Bourdais is wel redelijk arrogant geworden door zijn champcar titels. was duidelijk in zijn laatste 2 seizoenen die ik gevolgd heb. was ook niet bepaald populair.

Justin wilson verdient trouwens een tweede kans in F1 imo

Banned boeffel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik sta voor massa, brawn en alonso en RBR natuurlijk, Raikonnen vind ik eigenlijk niet meer F1waardig tbh... hij is ni zoals andere coureurs, veel te kil...

en waarom is montoya weggegaan? da was pas een zalig coureur

Member Lucian's schermafbeelding
    iTrader
    7 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door boeffel Bekijk bericht
    Ik sta voor massa, brawn en alonso en RBR natuurlijk, Raikonnen vind ik eigenlijk niet meer F1waardig tbh... hij is ni zoals andere coureurs, veel te kil...

en waarom is montoya weggegaan? da was pas een zalig coureur
    uw karakter bepaalt niet of ge f1 waardig zijt he, uw driving skills daarentegen
    als ze zo zouden moeten gaan beginnen zouden ze alleen nog superlicenties mogen toekennen aan clowns
    .

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Kimi zijn kilheid is juist zo zalig

Member S!stryon's schermafbeelding
    iTrader
    0
    verdomme, zaterdag te laat opgestaan, ik had het graag willen zien :-/

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door LuCian Bekijk bericht
    uw karakter bepaalt niet of ge f1 waardig zijt he, uw driving skills daarentegen
    als ze zo zouden moeten gaan beginnen zouden ze alleen nog superlicenties mogen toekennen aan clowns
    Montoya had die drivers skills.

waarom is hij weggegaan ?? simpel, door zijn karakter was Formule 1 niet zijn ultieme doel, hij had er genoeg van en is simpelweg vertrokken

Banned protnie's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Damn, er zijn blijkbaar geen tickets meer voor de main grand stand in Abu Dhabi :/
    Verkoop is pas deze ochtend om 8u begonnen en mijn pa heeft om 10 voor 9 geprobeerd maar nu al uitverkocht
    Tenzij er een andere reden is dat die tribune "not available" meer is.
    Vele andere plekken ook al uitverkocht.

Lijkt mij raar dat dat zo snel uitverkocht is daar :/
    Laatst gewijzigd door protnie; 30 maart 2009 om 18:12

Member
    iTrader
    0
    regen race in het vooruitzicht

Approved 9-lifer Gothrek's schermafbeelding
    iTrader
    29 (100%)
    super, dan komen vettel en alonso weer boven
    ._.

Pagina 116 van 382 EersteEerste ... 1666106112113114115116117118119120126166216 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten