Pagina 34 van 97 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 496 t/m 510 van 1448
    Member jan1978's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    wow, pas terug van verlof en nu pas de kans gekregen om 101 te kijken.
    Penn toch veel beter dan zijn vorige fight en Silva gelijk de meeste wel verwacht hadden ook ne win.

Carano/Cyborg strikeforce eens doorgeskipped, ook zoals verwacht.

102: Couture/Nog was een ferme match! Silva ook impressive en Maia... tja zoals ik verwacht had, hoe goed hij ook mag zijn in BJJ. Laat ik mezelf maar eens efkes quoten van een paar weken geleden:

Citaat Oorspronkelijk geplaatst door jan1978 Bekijk bericht
    Maar dat is het juist, het gaat niet over Abu Dhabi of over een ander grappling sport, het gaat over MMA. Hoe goed gaat hij kunnen grappelen als hij in zijn gezicht geslagen wordt?
    Kmoet echt eens met geld beginnen spele op MMA

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Mja alles kan gebeuren he jan, het stomste imo was dat hem probeerde te striken met Marquardt.

Is dat gewoon door adrenaline dat hij gameplan vergeet (ik kan mij moeilijk voorstellen dat hun GP striken ging zijn ), of gewoon uit stommiteit.

Iig enigste optie voor hem was Nate naar de grond krijgen, wat imo ook verre van simpel had geweest (gezien de wrestling van Nate)

Member
    iTrader
    24 (93%)
    lol, het gameplan was eig ontwijken en dan neerhalen ( bron : facebook ) failed? lol

iTrader
    5 (100%)
    Maia ... 180° ging hij neer op zijn gezicht... was wel brutal.

Fedor vs Rogers zit ik nie op te wachten. De enige fights voor Fedor die op dit moment logisch zijn waren Barnett (way to go Josh) en Lesnar. Ook nog entertaining: vs Mir. Eventueel naar de verre toekomst toe vs Shane Carwin of Dos Santos. De rest is het niet waard tegen Fedor te vechten.

Couture zou een dik jaar te laat zijn en is op de terugweg volgens mij (al was de Big Nog fight closer dan ik dacht dat het zou zijn).

Big Nog fight zou nutteloos zijn, Fedor heeft er al 2 wins en ne NC tegen...

Crocop is nog ne schim van zichzelf, misschien als hij overtuigend wint tegen Dos Santos en dan nog ne high profile win daarna.
    Gonzaga? can opener momenteel
    Kongo? Geen grondwerk whatsoever.
    Velasques? 3 ronden op Kongo liggen op UFC 99
    Overeem? Vecht liever in Holland, MMA tegen Goodridge (win) en nu MMA tegen Mighty Mo?

Rematch tegen Arlovski of Sylvia? Kan geen sprake van zijn...

Tegen Mousasi zou ook nog interessant kunnen zijn, die zie ik nog enorm ver komen.

Member [TFT]Poky's schermafbeelding
    iTrader
    15 (94%)
    Wat ik ook wel vrij ongelooflijk vond was die Headkick van Gonzaga, dienen andere (ben ff zijne naam kwijt) ging daar niet echt KO van. Terwijl dat daar toch wel serieus wa power opzat.

En idd Jan, veel is er echt niet imo te zien voor fedor op HW. Waarom dropt hem eigelijk niet naar 205 ? Fedor is (zoals Couture) toch niet zo een zware HW?

Ik kijk uit naar CroCop Dos Santos, en Ace

Member ugh's schermafbeelding
    iTrader
    32 (100%)
    Power Ranger to Become a UFC Fighter | WorstPreviews.com

Power Ranger to Become a UFC Fighter

"Mighty Morphin Power Rangers" star Jason David Frank is now 35 years old and is training to become a full-time UFC fighter. The sixth-degree black belt in karate was inducted into the World Karate Union Hall of Fame in 2003 after developing his own style of fighting called Tose Kune Do.

He says, "I want to prove that I'm a real fighter. I'm not looking for any titles specifically. Ultimately, I want to give my fans something to watch and be proud of."

Frank's decision to become part of the UFC organization is a positive boost for the "Power Rangers" franchise after two recent negatives.

Walter Jones, who played the original Black Power Ranger, recently pleaded not guilty to drinking and driving in Alabama in July 2009 and one-time Power Ranger actor Skylar Deleon, was handed the death penalty after he was convicted in April of murdering an Arizona couple and a California man.
    23:21 dewey--- • als 16jarige manneke naar mechelen, gg
    23:22 dewey--- • bj in de cinema ;p

Member BlaDe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wtf.
    tette.

Member mastroop's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hij weet toch dat de tegenstanders hier niet theatraal tegen de grond gaan als hij op hun sternum mept é?

Member
    iTrader
    24 (93%)
    hij kan het altijd proberen

iTrader
    5 (100%)
    Ook wel interessant om te lezen zijn enkele facts van UFC 1 hier

Widely known: Gerard Gordeau kicked one of Telia Tuli’s teeth into the audience (which flew by a group of sponsor’s from Gold’s Gym, who pulled their advertisement deal after the first event based on this). Lesser known: Two more of Tuli’s teeth were embedded into Gordeau’s foot, which doctor’s decided not to remove for the remainder of the night in fear of exposing the wound. Gordeau fought twice more that night with 2 teeth stuck in his foot.

Member Tae's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    Ook wel interessant om te lezen zijn enkele facts van UFC 1 hier
    En ook nog een gebroken hand, heb die VHS cassette nog altijd in mijn verzameling van oude MMA (ufc, IVC)tapes.
    E8400, Sapphire HD4850 512mb, Crosair 4096MB ddr2, 140GB SATA, Vista...

Member sharpshot's schermafbeelding
    iTrader
    17 (95%)
    ufc 102 was vette ppv !

leuek matches snelle ko's, heerlijk

iTrader
    5 (100%)
    Ben benieuwd naar de volgende TUF, volop reklame in NYC alvast. Ook een pak meer mma/clothing shops dan vorige jaren.. en Hooters zend natuurlijk elke UFC uit zonder entrance fee. We staan echt lichtjaren achter hier in continentaal Europa.

Member BlaDe's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ben benieuwd naar de volgende TUF, volop reklame in NYC alvast. Ook een pak meer mma/clothing shops dan vorige jaren.. en Hooters zend natuurlijk elke UFC uit zonder entrance fee. We staan echt lichtjaren achter hier in continentaal Europa.
    NYC?
    tette.

Member
    iTrader
    3 (100%)
    stadje in de VS.

Pagina 34 van 97 EersteEerste ... 243031323334353637384484 ... LaatsteLaatste

Tags for this Thread

Regels voor berichten