|
||||||
| Sport - Hier kan je terecht voor alles wat met sporten en buiten activiteiten te maken heeft. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#441 | ||||
|
Bij Nike SB heb je zowel brede als smalle modellen. Ik draag liever mijn Lakai's dan mijn Nikes, alhoewel ze allebei ongeveer even goed skaten.
|
||||
|
|||||
|
|
#443 (permalink) | ||||
|
lompe schoenen als DC??? ik heb meer of 8 jaar geskate en heb wss 60 paar skateschoenen versleten en DC zijn de beste schoenen om te skaten, overlaatst ook weer effn gaan skaten , voel toch dat ik niet veel evenwicht meer heb op mjn bord , maar pop toch nog altijd 4 decks ofzo
|
||||
|
|||||
|
|
#445 (permalink) | ||||
|
Haha gisteren echt zo veel geluk gehad.
Gab aan't poppe maar 2 meter na de landing stond der zo'n bank. Ik ga veel te snel naar die gab toe, ik pop, blijf steken en vlieg echt superhard op die bank af. 2 vingers waren geplet tussen mijn rug en die bank en ik dacht héél eventjes dat mijn schouder terug uit de kom was (ik denk dat gewoon altijd als ik op die schouder val). Al bij al had het erger kunnen aflopen. ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#446 (permalink) | ||||
|
Hallo peeps.
Ik land mijn impossible sinds een 3tal dagen! Extreem vet om over de hoek van een pyramid te smijten. Tip @ grip removal: gebruik een haardroger om op je grip te blazen, hierdoor wordt de lijm heel week en kan je je grip er enorm makkelijk afhalen. |
||||
|
|||||
|
|
#449 (permalink) | ||||
|
Iemand dat mss weet of er ergens in skateshops in belgie van die kortere old shool trucks verkocht worden?
zoals:http://gfhboards.com/i-139068-3-old-...ni-trucks.html anders zal het online kopen worden... |
||||
|
|||||
|
|
#450 (permalink) | ||||
|
Kzal ook keer filmke posten
![]() Vrij goe kan ik niet skaten, maar ben blij dat ik varial flip 8 op de 10 keer land. Filmke: YouTube - Varial Flip Tis soms wel nog wa sketchy.. En shit gast, door die hele tijd te oefenen al 3 nieuwe veters in mijn voorste schoen moeten steken ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#458 (permalink) | ||||
|
Ge moet het zo zien, uw voorste voet moet u plank niet late flippen, het is door de druk van uw achterste voet dat uw voorste voet de plank laat flippen. ok, de voorste voet maakt ook een beweging, maar de kracht moet uit u achterste ( voet...) komen.
|
||||
|
|||||
|
|
#459 (permalink) | |||||
|
Citaat:
maar waar moet mijn voet dan ongeveer zijn? |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|