|
||||||
| Sport - Hier kan je terecht voor alles wat met sporten en buiten activiteiten te maken heeft. |
![]() |
|
|
LinkBack | Discussietools | Zoek in deze discussie | Discussie waarderen |
|
|
#401 | ||||
|
Allebei blijven proberen, goed switch kunnen skaten vanaf het begin gaat u nog héél goed uitkomen!
|
||||
|
|||||
|
|
#403 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Al hebben wij zelf wel een doper skatepark Deze zomer begin ik terug denk ik het kriebelt te hard! |
|||||
|
||||||
|
|
#404 (permalink) | ||||
|
hehe, bij ons komt er binnenkort (1/2 jaar nog) een ziek concrete parkje.
YouTube - ORGANIKA - TRICK TIPS - ZACH LYONS This is a tricktip for doing a firecracker... Spoiler:
YouTube - Bullflip (nollie 720 gazelle nerdflip) |
||||
|
|||||
|
|
#406 (permalink) | ||||
|
GASstation episode 9 !!!
Filmpje van mensen van brugge en omstreken! De muziek vinnek echt lekker ! Oja het skaten natuurlijk ook !! |
||||
|
|||||
|
|
#407 (permalink) | ||||
|
Hm, weet er iemand een winkel in de buurt van Sint-Truiden/Hasselt waar ik K2 Fatty Pro's kan kopen? (Aggressive Skates, kwou er geen aparte thread voor aanmaken.)
Merci! |
||||
|
|||||
|
|
#410 (permalink) | ||||
|
Het klinkt misschien heel debiel, maar ik heb ooit K2's zien staan in de A.S. Adventure. Of het diegene zijn die je moet hebben, weet ik niet.
!Let op, dit is ondertussen al 3-4 jaar geleden. |
||||
|
|||||
|
|
#416 (permalink) | ||||
|
|
Ik heb vroeger nog geskate, maar toen es gevallen en men gewrichtsbanden deels gescheurd. Erna had ik niets meer van kracht in die voet, voor een ongelooflijke lange tijd, dus skaten zat er niet echt in, dus toen ben ik gestopt.
Nu met de zomer heb ik vree veel goesting om er terug mee te beginnen, en men vraag is als iemand wat skatespots weet in of rond Gent, ik weet van de zuid, maar daar zit het over het algemeen wat te vol. |
||||
|
|||||
|
|
#418 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#420 (permalink) | ||||
|
|
Vandaag terug begonnen, en ik moet zeggen, ik was vergeten hoe lastig skateboarden kon zijn, zeker in dit weer als ge al een lange tijd geen andere sport gedaan hebt.
Anyway, zo te zien is het net als fietsen, ge verleert het precies niet echt. Ollie zat er onmiddelijk terug in, kickflip/180ollie/pop-shuvit/etc was gewoon es efkes proberen, terug denken aan de fouten die ik deed toen ik ze vroeger leerde, efkes opnieuw proberen en na een paar keer zaten die er terug in. Ik zit wel met het probleem dat bij een heelflip men board altijd achter mij terechtkomt (achter men rug, om het zo te zeggen). Morgen es wat rondrijden op zoek naar een goe plaatske in de buurt om dingen wat rijdend te oefenen want hier thuis heb ik alleen plaats voor stilstaand te oefenen, en het is hier wat te druk op het voetpad. |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|