|
|
#381 | ||||
|
In uw garage(Flip tricks enzo), onder afdaken, vervallen gebouwen of het vooral "Meest Voorkomende" in belgië indoor skateparken
.New Pact kweet het fijne er ook niet van maar kdenk dat er da nie veel weten, nuja ik hoop dat het niet expres was. |
||||
|
|||||
|
|
#382 (permalink) | |||||
|
Citaat:
. Misschien liggen die trucken je niet of had je gewoon kut dag é, jebt altijd wel zukke dagen wa zoo fucking frustrerend zijn! Wat dak zelf nogal de laatste tijd haat is fs tail, soms schuif ik teveel naar achter en vin maar niet doe goeje manier . |
|||||
|
||||||
|
|
#389 (permalink) | ||||
|
gewoon ver genoeg naar voor durven leunen, het is bijna onmogelijk om te faceplanten bij het indroppen, je valt is het meestal achteruit omdat je niet genoeg naar voor leunt. indroppen is écht het makkelijkste wat er is, eens je het kan, verleer je t nooit meer. van hoe hoger je dropt, hoe makkelijker t trouwens word
|
||||
|
|||||
|
|
#390 (permalink) | ||||
|
YouTube - Ban This! (1989) L.A.Boys-Diaz, Johnson, Rodriguez, Mariano
ff een bumpke met een awesome oldskool filmke ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#391 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Mijn plank is gisteren volledig gebrakt, eerst mijn tail gebarsten door switch fs bigspin, en derna is men nose gewoon eraf gevlogen door hardflip over een gab te doen. Plank is 1 maand oud, kben er niet echt zachtaardig mee omgegaan denk ik (te veel gabs). Na de examens eens inkopen gaan doen! |
|||||
|
||||||
|
|
#395 (permalink) | ||||
|
Onlangs weer is begonnen met skateboarden se ('k hou da nooit lang vol
). 'k Heb al meteen weer last van m'n schenen (iets met een beenvliesontsteking waar ik last blijf van hebben) ![]() Enige wat ik na al die jaren kloten kan is ollie, 180 ollie (of hoe dat da ook moge noemen), pop-shove it en 50-50 ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#396 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Globe’s Best Of United By Fate | Transworld Skateboarding En Globe doet het weer, de ziekste compilatie ooit! |
|||||
|
||||||
|
|
#397 (permalink) | ||||
|
5 Juli 2009 Skatecontest @ skatepark Beveren
Inschrijven op : info@oneloveboardshop.be vermelden ;leeftijd , gesponserd -niet gesponserd. Deelname : 5€ Flyer will be ready soon for more info!! voor de fans ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#398 (permalink) | ||||
|
Iemand foto's van dat skatepark?
YouTube - Thrasher Skateboard Magazine - Back to the Berg - Wallenberg 2009 Switch heel, hardflip, switch fs flip, bs 360, bs heel...Allemaal van Wallenberg! Laatst gewijzigd door blackman; 13 juni 2009 om 12:18 |
||||
|
|||||
|
|
#400 (permalink) | ||||
|
zeg ik heb een vraagje, ik was gewoon om te rijden als een goofy, maar ik doe men tricks regular, het is dan wel onmogelijk om iets te doen al rijdend, wat zou ik het best doen? goofy tricks leren? of regular rijden?
|
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|