|
|
#361 | ||||
|
awel sé, kheb echt nog is goe geskate...Maar ik heb wel een hoge tol mogen betalen, enkel bil onderrug en schouder weer geraakt in 2( !) slams.
|
||||
|
|||||
|
|
#362 (permalink) | ||||
|
shit man vandaag voor het eerst in jaren terug op mn board gestaan..
moeilijk opt begin met evenwicht enz, maar na een paar keer kunde weer volle kracht pushen en da rondboarden.. voor velen is dit eazy peazy maar ik was er niemmeer mee gewend.. dus ! maar het was awesome ! |
||||
|
|||||
|
|
#367 (permalink) | ||||
|
'k was er naartoe gereden, niets te vinden dus we belden die kerel van het skatepark. en er was oorspronkelijk een nieuwe locatie, maar omdat ze hem verdenken van brandstichting is alles uit/afgesteld. maandag is het reconstructie...
staat op de site NewPact SK8nBMXpark |
||||
|
|||||
|
|
#370 (permalink) | ||||
|
Kheb gehoord dat de eigenaars van de Newpact het skatepark expres hebben laten afbranden, iemand die hier iets meer over weet?
Het laatste wat ik erover kon vinden: Sint-Niklaas - Uitbater skatehal boos na reconstructie - Gva.be Ik geef ze het voordeel van de twijfel, het zou echt wel zielig zijn moesten zij het geweest zijn... |
||||
|
|||||
|
|
#371 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|