|
|
#341 | ||||
|
just me skateboard terug in mekaar geschroeft, wielen enz terug ingevet 'n beeke enz, alles gaat terug soepel, enkel nu een soort van goed gevoel krijgen alsk op het board sta want tis nogal onwennig
seg, weet dr iemand goede shops in limburg? of eventueel enkele goede onlineshops? kweet da ik nrml gezien via usa alles zou moeten laten overkomen wegens goedkoper enz.. maar zelfs daar zou ik info over willen ^^ |
||||
|
|||||
|
|
#344 (permalink) | ||||
|
new pact bedoelde toch? Allehow kging bijna ne keer gaan
, zouden ze mss tan geen nieuwen aanleggen me meer skate dingen i.p.v. van bmx dingen x) zou nice zijn. Maar khoop er niet op oor.Volgende week achter nieuw deck, onlangs in de regen zitten skateboardn lukt niet voor iedereen maar wonderbaarlijk genoeg kunnen sommige dannog op mooie manier handrails pakken, jammer dak da nie kon ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#345 (permalink) | ||||
|
Echt rot dat de new pact is afgebrand, maar ja ze hebben er ook een beetje achter gezocht hij. Daar stand écht massas hout opgestapeld, en dan te midden van al dat gaan lassen... Mjah, ik ken de details niet, maar als dat is wat er gebeurt is...
|
||||
|
|||||
|
|
#346 (permalink) | ||||
|
Ok putain ik wil op mijn kankerplank staan, ik ben het echt beu om hier heel de fucking dag binnen te zitten gekluisterd achter dat scherm.
Als ik nog maar van iets schrik schiet er zo'n enorme pijnscheut door men schouder, wat moet dat dan niet worden als ik nu zou gaan skaten. o_O |
||||
|
|||||
|
|
#347 (permalink) | ||||
|
In de nieuwe Flip film zou er iemand bs- bigspin doen van Wallenberg, ik ben benieuwd! ^^
EDIT: A Day In The Life With Bobby Worrest: Part 2 | Transworld Skateboarding Oh man, zalig. Transworld:Bobby, do you really do this every day? Bobby: Every single day. Laatst gewijzigd door blackman; 25 februari 2009 om 17:15 |
||||
|
|||||
|
|
#348 (permalink) | ||||
|
haha :d
rofl wa een sletjes zijn da toch ze :d en die kerel kan goe skaten ze ![]() EDIT: check dees film YouTube - Bobby Worrest Behind the Griptape Laatst gewijzigd door Energised; 25 februari 2009 om 18:59 |
||||
|
|||||
|
|
#349 (permalink) | ||||
|
Hahaha bobby behind the griptape --> now i don't have aids anymore haha
!A day in the life is ook lekker zelfs moest ik één zukke dag ebben in e week of zelfse in e maand ebben kejet mmmmmmmmmmmm ! Moe ook wel zeggen tij kan echt goe skaten zitten echt chice dingen in die 2 videos. |
||||
|
|||||
|
|
#350 (permalink) | ||||
|
Uhm, Overpelt of Neerpelt, maar in ieder geval waar voetbal club Esperanza is, maar ook een hondenschool, de Rose noemen ze dat, daar hebben ze ook een skatepark (;
Maar ik vind skaten niet zoo geweldig. ;D |
||||
|
|||||
|
|
#351 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#352 (permalink) | ||||
|
na het zien van enkele skatemovies begint het toch terug te kriebelen..
juist mijne powell mini logo nog eens van onder het stof gehaald en ik weet weer waarom ik dat plankje torenhoog verkoos boven de blinds, world industries en elements dat ik versleten heb. Maken ze die nog? |
||||
|
|||||
|
|
#353 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#355 (permalink) | ||||
|
geef mij maar Flip, Birdhouse of Girl
kga ook eens terug beginnen skaten. foto van mijn setup :http://i40.tinypic.com/2eulhrs.jpg van wat ik er nog van herinner: Flip Ali Boulala deck Flip wheels Destructo Trucks Bam Margera Speed Metal bearings standaard grip tape allemaal gekozen om zo roos mogelijk te zijn (roze griptape zou er wat over geweest zijn) |
||||
|
|||||
|
|
#356 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Maar die slap als tij op die quarter gaat vinnek ook wel nice !Met crimson of 911 decks skate ek wel nog graag, hangt ook wel af van me budget wat het wordt. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|