|
|
#321 | ||||
|
Ik kan al niet meer wachten om weer op mijn plank te staan, net op dit moment begin je echt zo van die nieuwe tricks te bedenken die je wil uitproberen, maar je mag gewoon niet. : /
|
||||
|
|||||
|
|
#322 (permalink) | ||||
|
Hoe bedoel je geen moeite doen?
Bedoel je da over die doh doh's dingn?Ik wissel mijn assen af en toe zelfs om daar minder last van te hebben. Ik denk ook dat het beetje ligt aan het feit dat ze wat kapot zijn en laatste keer in skateshop vroeg ik voor nieuwe maar hadden ze enkel zachte en daar skate ik niet mee . Dusja achter examens achter nieuwe en mss ook nieuwe plank wan jes bijna kapoet. |
||||
|
|||||
|
|
#323 (permalink) | ||||
|
gistere voor het eerst in 3 jaar nog is op mijn deck gaan staan en kmoet zeggen it felt so good!
nu nog wa blijven oefenen me mijne mini-logo, en nekeer da ik terug serieus bezig ben ga ik terug een element deck halen (imo de beste waar ik al mee gereden heb) |
||||
|
|||||
|
|
#326 (permalink) | ||||
|
², gisteren me men brace nog wa kickflips zitten doen ma kheb echt nog te veel pijn...Nog een paar weken wachten dus.
ondertussen: Anthony, Williams, Video, Check Out | Transworld Skateboarding SIIIIIIICK! |
||||
|
|||||
|
|
#327 (permalink) | |||||
|
Citaat:
|
|||||
|
||||||
|
|
#328 (permalink) | ||||
|
Die transworld video van Anthony Williams is echt nice! Kvin die nosegrind flip out echt mooi! Zen schoenen vallen ook echt massas op
.Ik skate nog steeds met mijn braces (enkels) en ik vroeg me af of het normaal is dat ik dat blijf doen? Want ik denk toch dat het mij meer steun geeft en dus ook meer zeker kan skaten, ook al zijn mijn enkels weer inorde. Tacky Day in the Life #5 - Fries Taillieu - Video - Tacky.nl |
||||
|
|||||
|
|
#330 (permalink) | ||||
|
Boulala werd in 2008 vanwege het ongeluk veroordeeld tot een gevangenisstraf.
eventjes googelen he ma kwee ni precies hoelang em erin zit..suckt wel tbh.. uw beste vriend verliezen en ook nog es de bak indraaien ervoor edit: hij is veroordeeld tot 4 jaar cel en kan ten vroegste in 2010 vrijkomen.. zal wss met heel veel moeite terug kunnen lopen enz enz.. dag carriere denkek ! |
||||
|
|||||
|
|
#332 (permalink) | ||||
|
mja sucks wl tbh
ff ON topic ![]() nu ik iedereen zo over skaten zie en hoor praten kriebelt het bij mij maar ik ben er nooit echt goed ingeweest ik hou vn snowboarden maar sinds ge da lang ni overal kunt doen wil ik beginnen skaten.. maar kheb dus echt 0 verstand ervan of kunde atm.. dus iemand die me tips ofzo wilt geven.. eventueel hier of PM me maar ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#333 (permalink) | ||||
|
Beginnen met de basics e is bij alles zo
gewoon veel skateboarden en vooral beginnen met ollien!!! De rest komt later, geniet er gewoon van!Oja van boulala kweet niet of het klopt maar op wiki staat dat hij wel 100% zal herstellen. Wel spijtig van shane cross, tij had zukke relaxe stijl! |
||||
|
|||||
|
|
#335 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik ben ook niet zo'n Ali-fan zijn houding vind ik ver van fijn, maar skateboarden kon hij wel bastian salabanzi @ Flip Sorry ![]() |
|||||
|
||||||
|
|
#336 (permalink) | ||||
|
ik heb de schoenen van ali boulala, zitten echt goed. Echte aanrader
![]() http://www.natterjacks.com/shop/shop...blk-purple.jpg |
||||
|
|||||
|
|
#340 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Mijn flips lukken beter met van die dunne, superhard aangespannen schoenen. |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|