|
|
#301 | ||||
|
Na de examens ga ik ook terug is beginnen skaten. Het kriebelt terug om op een deck te staan na een aantal jaar
![]() Maar ik zou mij een nieuw setje trucks moeten aanschaffen gezien mijn vorige tot op de draad versleten zijn. Nu, wat raden de meesten hier aan? Prijs/kwaliteit primeert, ik wil een deftig setje dat niet gaat breken én die in rechte lijn blijven. Vroeger nogal veel last gehad met trucks die altijd de neiging had om scheef te trekken, waardoor je tijdens het skaten altijd moet corrigeren. Alsook: iemand goeie online shops hiervoor? =) |
||||
|
|||||
|
|
#303 (permalink) | ||||
|
Ik skate lik al bijna altijd met venture's en kmoet zeggen dak daar content van ben ook vanwege de prijs 25euro voor 1 as
. Maar silver en royals zijn ook goe naart schijnt.En daj plank scheef trekt hebbek zelf ook veel, ligt toch meestal aan zukke doh dohs (kweet de naam nie meer dervan)? Dapas efkes buiten geskate paar straten verder was lik 9u30 zat weer gezellige madam boos te kijken naar me , i am not a criminal fuckdqfkldqlkfjqk.... |
||||
|
|||||
|
|
#304 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik kan mij op Ebay een setje nieuwe Grindking silver 5.0 kopen voor een 30 EUR. Deze: Grind King De enkele reviews die ik ervan lees zijn vrij positief, op eentje na die ook vertelt dat die doh dohs niet veel waard zijn. |
|||||
|
||||||
|
|
#305 (permalink) | ||||
|
Ja ik bedoel die rubbertjes tussen de assen (da heeft e naam ze maar weetet nie meer).
(Ook kanj verschilllende hardheden kiezen van deze rubbertjes lik zachter is eerder de bedoeling daj met lossere assen skate en harde is eerder bedoeld daj assen goed vast staan, dachtek toch )Ja grind king is waarschijnlijk ook wel goed e , maar thangt af van persoon tot persoon wat je goestisng is vin ik, dus jij moet het eignelijk weten.Groeten |
||||
|
|||||
|
|
#307 (permalink) | ||||
|
Hehe, maat van mij zei over Grindkings dat die altijd los staan. Ze kwamen bij hem dus ook terug los nadat hij ze had vastgevezen. Op zich niets mis mee als je met losse trucks skate natuurlijk, maar ik prefereer toch meestal iets vaster.
|
||||
|
|||||
|
|
#308 (permalink) | ||||
|
vroeger altijd thunder of tensor (maar die waren duur
)krijg wel zin in skateboarden, maar dan moet ik na al die jaren terug plank kopen en der heb ik geen zin in ![]() Laatst gewijzigd door shiftyke; 7 januari 2009 om 19:18 |
||||
|
|||||
|
|
#309 (permalink) | ||||
|
Ja keb ook had me vorige assen van venture en tzaten zachte bushing (blijkbaar heet da zo) tussen. Kheb ze vervangen naar me vorige dan wan skate liever ook wa vaster, kvin dak dan meer controle eb.
Die plank kopen is toch geen moeite, je pakt wa geld je doet je kleren aan enja jouw keuze: je eerst wassen of niet, pak je fiets, brommer, auto of bus naar dichtsbijzijnde skateshop en dan kies je!!!!!!!!!! |
||||
|
|||||
|
|
#315 (permalink) | ||||
|
Hopelijk daj tegen dan hersteld bent!! Heb ook al had twas 10 dagen grote vakantie en had 10dagen gewerkt ik zat de skaten achter me werk en baf gewrichtsbanden naar de zak 2maan nie op kunnen wandelen jeuj.
Wat heb je wel precies aan je schouder? Heb jij ook niet last van je knie? Groeten en veel beterschap |
||||
|
|||||
|
|
#318 (permalink) | ||||
|
bwaah genezen
vandaag 2de x skatepark, maar buiten wa simpel minirampen & wa rondbollen komt het niet. voet is wel genezen voor te stappen en te doen maar skaten gaat nog nie voor de volle 100% hopelijk is hij terug 100% tegen de lente dak weer elke week naar vrasene kan ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#319 (permalink) | |||||
|
Citaat:
![]() Alhoewel ek nu meer opt zuid skate |
|||||
|
||||||
|
|
#320 (permalink) | |||||
|
Citaat:
hi-la-risch Da's echt geen moeite doen hé man ![]() |
|||||
|
||||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|