|
|
#181 | ||||
|
Impact gaat terug open gaan...
|
||||
|
|||||
|
|
#182 (permalink) | ||||
|
Ugh, 'k vind precies echt nooit de goesting om nieuwe dingen (kickflip of zo) te leren. Enige dat ik doe is wat rondrijden, ollieën, 180's en pop shove it's. Buh...
![]() Allé, 'k vind het wel plezant zo, maar 'k zou toch ergens graag wat meer kunnen. Nuja, eens mezelf overtuigen om toch die kickflip in te oefenen ![]() Kan het trouwens kwaad als uw nose en tail beginnen te chippen? M'n nose begint ook meer een rechthoekige vorm aan te nemen ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#184 (permalink) | |||||
|
Citaat:
Ik kan soms een uur op 1 truck oefenen, gewoon blijven proberen. |
|||||
|
||||||
|
|
#188 (permalink) | ||||
|
Iemand vandaag op JimTV naar "All Access"-extreme sports gekeken?
Dat was imo maar een flauwe boel hoor, en ze proberen echt heel dat skaten zo cool mogelijk te maken met statements als:" Ja, skaten op zo'n plekken is illegaal, maar WHO GIVES A FUCK hé..." en dan zo constant dat "stoer" doen. "Ja euhm, we gaan hier nu eventjes inbreken, is zien wat dat geeft"- Axel Cruysberghs. En dan het ergste van al, ik vond het Zumiez-team eigenlijk helemaal niet goed skateboarden...Axel heeft een paar mooie trucks geland, Fabian was héél goed( zoals altijd) en Fries liet ook wel wat zien. Maar voor de rest... En dan het 10x herhalen van 1 trick, fuck man. En dan herhaalde ze zo 10x een fs-boardslide hé! Maar een Fs-hurricane van Fries laten ze maar 1 keer zien. ![]() ![]() Ohja, ook nog zalig...Dan gingen ze op "illegale" spots skaten, maar 2 ervan waren ZOWIEZO op voorhand gepland( Politie Gent en Brandweer Gent, er stond zelfs Politie klaar om het glas te beschermen). En nu proberen ze nog skaters te stimuleren om "ongeschonde" en private/illegale spots op hun Jimsite te plaatsen, zodat ineens héél Vlaanderen die spot kan gaan rapen met hun afval en grafitti. En wie wordt er altijd overal buitengekickt? Jawel, ikke. Diegene die het meest van al op zijn afval let en het liefst niet naar spots ga met klein grut dat alles kapot maakt. |
||||
|
|||||
|
|
#189 (permalink) | ||||
|
Mja vele mensen houden niet echt van skateboarden he! Het maakt lawaai je maakt dingen kapot kejet. Nuja daarom maken ze dan skateparken wat an de ene kant wel goed is maar toch blijft op straat skate iets hebben vindek.
Kwil weg zeggen da het zumiez team wel deftig is qua skaten dan want ken ze ook nie echt e. Heb ze eens gezien in zumiez en in zedelgem en moet wel zeggen da die kleine axel er fucking boven uit steekt wat wel gek is om te zien en deprimerend soms .Oja en voor de mensen die nog niet naar hasselt geweest zijn zeker es doen echt zalig skatepark! Nuja zoals je kan zien woon ik in oostkamp enja hier heb je wel nie echt veel klein handrailtje en quarter en zebbn net de spine weggehaald omda et beke kapot was maja tegen daze iets vervangen ebbn duurt ook weer zolang e. Van spot jah af en toe een school in de omgeving met wat trappen of soms bij nieuwe bedrijven kanj ook wel twa vinden nuja moet maar zoeken e! Aaaaaaaa wat blackman mooi zegt blijven proberen soms zo hard frustrerend maar zo fucking belonend als je iets nieuws land! en blackman wat zijn voze steken in je been?? lik in de dc video "pay to play" iedereen valt wel es ze keb zelf regelmatig last van me enkels/gewrichtsbanden nuja eenmaal op die plank vergeet je da meestal direct....
|||||
|
|
#190 (permalink) | ||||
|
vraagske lik blackman je zegt dat je zo heel tijd nieuwe dingen bij leert maar lik alsek iets nieuws kan lik voorbeeld een bs flip dan massas happy da et lukt maar alsek em binnen paar dagen weer wil doen lukt et niet zo direct deftig opnieuw en das weer wa tijd dan voe nodig ...
maar lik mej switch fs big spin en dan die andere switch dingen onderhou je da dan ook nog?? |
||||
|
|||||
|
|
#191 (permalink) | ||||
|
Ja, eenmaal als ik die land zit ik daar meestal nog 10-20 minuten verder op te tryen tot dat ik die echt goed heb. Met bs-flip is dat ook, als die niet van de 2e of 3e keer lukt blijf ik die proberen tot ik heb goed heb, met de nodige frustratie tot gevolg.
Die steken zijn waarschijnlijk mijn kruisbanden, ik moet daar binnenkort voor naar de dokter. Als ik val sta ik meestal ook zo snel mogelijk terug recht hoor, maar ik heb meestal van die blessures die pas beginnen opspelen als ik 1 uur ofzoiets heb geskate, dan ineens krijg ik steken in mijn kuiten of knieën. Op mijn bakkes gaan vind ik niet erg, maar als ik daarbij een blessure oploop die voor een hele tijd parte blijft spelen... :/ Het Zumiez team is imho beste team van België, maar op All Access was het hele Zumiez-team er niet bij, en ze kozen slechte spots uit( Er zijn dus wel betere "illegale" spots te vinden als het Dadipark). Misschien moeten ze gewoon proberen om de beste skaters van héél Belgie bijeen te krijgen, en dan spots te gaan doen. Maar het is organisatorisch bijna onmogelijk om dat klaar te spelen. Axel, Fabian, Jelle, Phil, Roel en fries op dezelfde spot zou echt zijn.Mijn switch kant is de kant die ik het meeste onderhoudt trouwens, ik zit dagelijks switch flips, etc. te oefenen. Want die truckskes zijn het moeilijkst om na een tijd terug te landen. |
||||
|
|||||
|
|
#192 (permalink) | ||||
|
ja oke cva, kzou het wel geniaal vinden moestek iets zo landen en dan vaak opnieuw achter paar dagen weer zo heel clean nuja blijft maar dromen e en dan heb je mss ook minder da gevoel daj er iets voor moe doet en da geeft me wel veel voldoening!
Alstj kruisbanden zijn klinkt wel nie direct zo goed, maar jziet er af en toe wel skaten met zo een knie brace aan nuja hopelijk ist niks ergs voej. Ik heb meer last van me enkels(gewrichtsbanden) kben goed in het uitrekken er van en dan zegt die vent in de spoed 'Jaa das goed uit gerokken e' lik alsof dak me best ervoor gedaan eb de tjoep! Nuja tijd geleden weer me linker voet me gewrichtsbanden uitgerokken door gewoon om straat te skaten, klinkt dus al ontzettend dom! Gelukkig hadden me vrienden coole douche met koud water en ijs jeuj! Das nu alweer bijna 2maanden geleden en nu kannek terug al skaten en deftig ollies en flips doen maar kga toch achter zukke brace waar je enkel in vast zit helpt denkek wel.En moest het mogelijk zijn zouda wel lekker zijn allemaal op 1 spot, moest je da ooit meemaken zouda wel maar 1 keer voorvallen in je leven zeker |
||||
|
|||||
|
|
#193 (permalink) | ||||
|
Ja inderdaad, ik ben ooit is 1 keer de Phil met een deel van de real-deal crew tegengekomen aan nen massive stair-gab, maar dat is al lang geleden.
Ik draag soms ook een kniebrace, maar dat is echt voor mijn knieën zelf en zou nooit helpen tegen mij nieuwe blessure(ik heb het al uitgetest : /). Me welke plank skate gij vooral? Of elke keer een ander merk? |
||||
|
|||||
|
|
#195 (permalink) | ||||
|
Nog een week en ik begin er ook terug aan, blegh.
Pff maar serieus, dat kutweer hier. Echt serieus pissed aan het worden op diene regen hier. Mjah, vandaag ging ik toch niet skaten, khad een complete off-day, in niets zin...Mjah. |
||||
|
|||||
|
|
#196 (permalink) | ||||
|
Pff wij hebben de skatebowl in Kortrijk, Luxaplast, ZumieZ maarj ik skate toch liever gewoon rond op straat lekker spots zoeken in Kortrijk (soms ergens anders)
Haha als je filmpjes wil zien ( we leerden die jongen skaten )http://www.youtube.com/watch?v=-YPFL9Sttb4 http://www.youtube.com/watch?v=H-faMRtF0cY&NR=1 de eerste vind ik persoonlijk het best ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#197 (permalink) | ||||
|
Haha typisch om achter zo'n borduurke te blijven steken!
![]() Blegh, sebiet is bellen naar mijne maat voor vanavond te gaan filmen aan echt zone fatte spot, maar die zit meer thuis te stonen als wat anders. ![]() |
||||
|
|||||
|
|
#199 (permalink) | ||||
|
stoned skaten gaat niet hier
![]() straks nog een mellow sessie'tje houden op een rino quarter. achja als je u maar amuseerd vandeweek 360° ollie onder de knie gekregen. 's morgens op de fiets gevisualised en 's avonds gewoon in praktijk omgezet. soms lukken die dingen, soms niet |
||||
|
|||||
![]() |
| Er zijn 1 actieve gebruikers die momenteel deze discussie bekijken (0 leden en 1 gasten) | |
| Discussietools | Zoek in deze discussie |
| Geef een waardering voor deze discussie | |
|
|