Pagina 2 van 2 EersteEerste 12
Weergegeven resultaten: 21 t/m 24 van 24

Discussie: Blessures

Member cuda's schermafbeelding
    iTrader
    0
    mijn advies: ga naar een dokter!!!

Member Netrem's schermafbeelding
    iTrader
    17 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door User_BELGIUM Bekijk bericht
    5jaar geleden tijdens het mountainbikes van een te steile aardeheuvel naar beneden gevallen, meter of 4-5. Pedaal op de geslachtsdelen en rest op mn benen. Door de slag is mij linkerheup 0.5cm naar onder geschoven waardoor mn linkerbeen 0.5cm korter is dan mn rechter. ik vertrouw geen 'krakers' om het te 'herstellen'. Niet dat het opvalt hoor.
    kzou toch es gaan

aangezien uw heup scheef staat zullen andere spieren harder moeten werken om dat onevenwicht te herstellen. Waardoor ge makkelijker blessures zult krijgen.

en kdenk dat op lange termijn ook niet gezond is om met een scheve heup rond te lopen. Say hello to chronische rugklachten

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door tommy_vercetti Bekijk bericht
    verschoven wervel?
    Ik heb al een tijd last aan onderste ribben/buikspieren. Kga een echo laten nemen.
    Wat voor klachten heb je dan? Oppassen met je buikspieren he want voor je het weet moet je geopereerd worden en dan mag je ongeveer 3 maanden revalideren
    Straks eventjes naar de kinesist (die ik goed ken) en die gaat naar de rug kijken en voor volgende week zal ik zeer waarschijnlijk een afspraak regelen bij mijn sportdokter.

Member TimeFtw's schermafbeelding
    iTrader
    5 (100%)
    ff naar boven halen
    Ik ben vorige maandag naar een podoloog gegaan, en het is gebleken dat mijn voeten enorm scheef staan, te veel naar binnen gekanteld ahw waardoor een spier die naast mijn scheenbeen loopt, constant wordt uitgerokken en ik pijn ervaar. Volgende week maandag heb ik mijn steunzolen, ik hoop echt dat het me helpt want ik heb er toch al een jaar last van. ( en ze zouden wel mogen helpen voor de 175 euro die ze kosten )
    Ik speel basketbal btw.

Pagina 2 van 2 EersteEerste 12

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten