mijn advies: ga naar een dokter!!!
mijn advies: ga naar een dokter!!!
kzou toch es gaan
aangezien uw heup scheef staat zullen andere spieren harder moeten werken om dat onevenwicht te herstellen. Waardoor ge makkelijker blessures zult krijgen.
en kdenk dat op lange termijn ook niet gezond is om met een scheve heup rond te lopen. Say hello to chronische rugklachten![]()
Wat voor klachten heb je dan? Oppassen met je buikspieren he want voor je het weet moet je geopereerd worden en dan mag je ongeveer 3 maanden revalideren![]()
Straks eventjes naar de kinesist (die ik goed ken) en die gaat naar de rug kijken en voor volgende week zal ik zeer waarschijnlijk een afspraak regelen bij mijn sportdokter.
ff naar boven halen
Ik ben vorige maandag naar een podoloog gegaan, en het is gebleken dat mijn voeten enorm scheef staan, te veel naar binnen gekanteld ahw waardoor een spier die naast mijn scheenbeen loopt, constant wordt uitgerokken en ik pijn ervaar. Volgende week maandag heb ik mijn steunzolen, ik hoop echt dat het me helpt want ik heb er toch al een jaar last van. ( en ze zouden wel mogen helpen voor de 175 euro die ze kosten)
Ik speel basketbal btw.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)