Pagina 1 van 254 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 5068
    Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3

Finally...the WWE has come...to Belgium

Misschien past dit hier nie echt, ma ik zou nie wete waar ik er wel mee terechtkom. Anyhow, the World Wrestling Entertainment organisatie komt eindelijk naar België, en het wordt hopen dat er volk komt want anders kunnen ze het nog cancellen. Dus als ge houdt van brainless entertainment of gewoon is goe wilt lachen kunde es gaan kijken in Vorst Nationaal. WWE is zoiezo iets heel speciaals en als er sfeer is zal't zeker de moeite zijn. 59 euro slechts voor tickets. Stel u iets voor à la WCW op Kanaal 2 indertijd. Sommige vinden het subliem, anderen marginaal. Love it or hate it, ge kunt altij is gaan kijken.

Voor zover ik weet is dees ne primeur, ma ze kunnen't nog altijd cancellen
    Tickets op oa. sherpa.be (zoek naar wwe)

Whooo!
    "Ignis aurum probat"

Member hendrik1's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ons tickets zijn al onderweg
    Voor de minder geïnteresseerden: TRISH komt ook!

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Idd tickets zijn al onderweg

Het is inderdaad wel uniek dat die hier naar België komen (doen wel veel shows in Engeland & Duitsland).
    Ik keek er begin de jaren '90 al naar (toen ze dat op eurosport nog uitzonden) en vind da nog steeds plezant om naar te zien.
    En ik voel het hier al aankomen van "da's allemaal fake", maar ik kan u verzekeren dat da niet zo is
    Der staat wel altijd vast wie der gaat winnen (in 't belgisch voetbal is da tegenwoordig ook al ), en het verloop van die match staat vast, maar als ge zo een stoeleke tegen uwe kop krijgt, denk nie dat ge da echt kunt faken.

't Is te hopen dat ze het nie cancellen, want WWE kennende durven wel eens dwaze dingen doen

Member
    iTrader
    0
    Eigenlijk wel zenne, da zen speciale dingen da ze gebruike gelijk da ze ook op filmsets gebruike. Die manne krijgen stuntopleiding enzo.

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium
    Idd tickets zijn al onderweg

Het is inderdaad wel uniek dat die hier naar België komen (doen wel veel shows in Engeland & Duitsland).
    Ik keek er begin de jaren '90 al naar (toen ze dat op eurosport nog uitzonden) en vind da nog steeds plezant om naar te zien.
    En ik voel het hier al aankomen van "da's allemaal fake", maar ik kan u verzekeren dat da niet zo is
    Der staat wel altijd vast wie der gaat winnen (in 't belgisch voetbal is da tegenwoordig ook al ), en het verloop van die match staat vast, maar als ge zo een stoeleke tegen uwe kop krijgt, denk nie dat ge da echt kunt faken.

't Is te hopen dat ze het nie cancellen, want WWE kennende durven wel eens dwaze dingen doen

hoe komt et
    wcw was zo fake als iets en iedereen kent het daarvan
    enkel wwe was nog redelijk, daar gebeurde et wel meermaals da iemand bloedde nadat em ne klop of ne stoel tegen hem kreeg
    nu is da wss ook al veranderd
    en tis nog altijd de show da telt e

Member zweebee's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    wrestle it !

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn
    hoe komt et
    wcw was zo fake als iets en iedereen kent het daarvan
    enkel wwe was nog redelijk, daar gebeurde et wel meermaals da iemand bloedde nadat em ne klop of ne stoel tegen hem kreeg
    nu is da wss ook al veranderd
    en tis nog altijd de show da telt e
    Euhm... ik weet ni waar gij dat vandaan haalt, maar wrestling is ALTIJD fake geweest. In WCW bloedden ze wel degelijk. Ge moet als ge ooit eens de kans krijgt bvb maar een de first blood cage match tussen hogan en Flair bekijken. Flair wordt op een bepaald moment in de prikkeldraad gewreven, die zijn gezicht ligt dan echt wel helemaal open.
    Het is waar dat zo'n dingen vroeger minder gebeurden, maar dat geld zowel voor WWE(/F) als voor WCW, tegenwoordig wordt er meer tot bloedens toe geslagen, maar dit is eigenlijk meer en meer de invloed van het ter ziele gegane ECW.
    Nu, het is niet zo dat het minder spectaculair is omdat het gescript is, uiteindelijk moeten die mannen die dingen echt wel allemaal ondergaan. Die mannen moeten kei-hard trainen en dan nog doen die elke week een ware aanslag op hun lichaam. Nee, het zijn gene fake stoelen en tafels. Op een kartone tafel kan je niemand leggen (wat ze regelmatig doen om dan bvb vanop een lader die een dropkick te geven, waardoor de tafel in 2en breekt) en met een belachtelijk plastiek stoeltke kun je nooit met 1 slag iemand zijn hoofd openslagen. We zullen al maar helemaal zwijgen over wat er bvb in een Hell in a cell match gebeurt.
    Trouwens, gescript of niet, een film is ook gescript, toneel ook enz.

Ik heb mijn ticketten in alle geval al een tijdje. Voor de mensen die er nog willen bestellen, wees er wat snel bij, want heb gehoord dat de verkoop goed vlot (parterre waar ik tickets voor heb is bvb al uitverkocht)

PS : en neen, in zoverre ik weet komt the rock niet mee (voor moest iemand dat denken vanwege de topic-titel)
    Get up, forget the past, go outside and have a blast !

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door zweebee
    wrestle it !
    Hehe, ja indertijd was WCW wel érg margi. In ieder geval, ons tickets zijn ook al onderweg. Waarschijnlijk kunde der ook t-shirts kopen, dan hemmek iets voor in den aula te dragen, lekker margi.

Het programma voor de geinteresseerden, en t'is redelijk goe:

WWE RAW Presents

John Cena vs. Triple H
    - WWE Championship Title Match (cena suckt ook, ma trips maakt da allemaal goe.)

Shawn Michaels & Ric Flair vs. Carlito & “The Masterpiece” Chris Masters
    - Tag Special Match (whoo!!! Enkel masters sucst hiervan)

RVD vs. Edge (Lita)
    - Special Attraction (RVD blijft ne zalige kerel)

Kane & Big Show vs. Spirit Squad vs. Val Venis & Viscera
    - Triple Threat Tag Title Match (Kane & Big Show, nuff said...)

Trish, Maria, Ashley Massaro, Torrie Wilson, Candice Michelle, Victoria, Lita, Mickie James
    - 8 Diva Battle Royal for the Woman’s Championship Title (wsl prak, ma Torrie van WCW zit er nog bij en al)

Eugene vs. Snitsky (wordt wsl lachen)

Chavo Guerrero vs. Shelton Benjamin (kan wel vet worden)

Goldust vs. Trevor Murdoch (goldy is een spectakel op zich, murdosh hee ne zalige finisher)

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Hellspawn
    Euhm... ik weet ni waar gij dat vandaan haalt, maar wrestling is ALTIJD fake geweest. In WCW bloedden ze wel degelijk. Ge moet als ge ooit eens de kans krijgt bvb maar een de first blood cage match tussen hogan en Flair bekijken. Flair wordt op een bepaald moment in de prikkeldraad gewreven, die zijn gezicht ligt dan echt wel helemaal open.
    Het is waar dat zo'n dingen vroeger minder gebeurden, maar dat geld zowel voor WWE(/F) als voor WCW, tegenwoordig wordt er meer tot bloedens toe geslagen, maar dit is eigenlijk meer en meer de invloed van het ter ziele gegane ECW.
    Nu, het is niet zo dat het minder spectaculair is omdat het gescript is, uiteindelijk moeten die mannen die dingen echt wel allemaal ondergaan. Die mannen moeten kei-hard trainen en dan nog doen die elke week een ware aanslag op hun lichaam. Nee, het zijn gene fake stoelen en tafels. Op een kartone tafel kan je niemand leggen (wat ze regelmatig doen om dan bvb vanop een lader die een dropkick te geven, waardoor de tafel in 2en breekt) en met een belachtelijk plastiek stoeltke kun je nooit met 1 slag iemand zijn hoofd openslagen. We zullen al maar helemaal zwijgen over wat er bvb in een Hell in a cell match gebeurt.
    Trouwens, gescript of niet, een film is ook gescript, toneel ook enz.

Ik heb mijn ticketten in alle geval al een tijdje. Voor de mensen die er nog willen bestellen, wees er wat snel bij, want heb gehoord dat de verkoop goed vlot (parterre waar ik tickets voor heb is bvb al uitverkocht)

PS : en neen, in zoverre ik weet komt the rock niet mee (voor moest iemand dat denken vanwege de topic-titel)
    tuurlijk da et altijd fake is maar de een al minder dan de ander
    zoals ik zei tis nog altijd de show da telt
    toen ik gisteren zapte zag ik op mtv hogan knows best en daar zei em da em soms 400 matchen per jaar deed
    ziede iemand da doen da bv bokst, kickboxen,... nogthans zoals ze het tonen zou het veel erger zijn

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    tis ni da hogan zijn assortiment aan moves zo uitgebreid is/was é ... helft van de keren werd em in de pan gehakt om dan op mirakuleuze wijze weer derbovenop te komen, big boot in the face, legdrop en tis gedaan

trouwens, tegenwoordig is er praktisch elke show wel iemand die aant bloeden is gelijk een rund

nuja, kzou wel willen gaan maar kan ni

en der zijn nog maar 1500 tickets van de 5500 beschikbaar dacht k (heb k op een hollands WWE forum gelezen)

Member Azzurri3964's schermafbeelding
    iTrader
    0
    .... bwa ik denk dan toch da da vrij verkeerde verkeerde info is geweest aangezien ik gisteren mn tickets heb besteld en nog redelijke zitjes heb (geen ring seats maar net er rond).... misschien een gerucht verspreid om de verkoop aan te zwengelen wie weet

anyway.... LET'S PARTY... en vergeet niet je "superstar sign" in mekaar te steken ge wilt toch ook op de dvd staan eh

Crew Member fixer187's schermafbeelding
    iTrader
    25 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nizidramanii'yt

Voor zover ik weet is dees ne primeur, ma ze kunnen't nog altijd cancellen
    Tickets op oa. sherpa.be (zoek naar wwe)

Whooo!

het is geen primeur, een 14 jaar geleden is WWF indertijd nog met Hulk Hogan, Ultimate warrior and de originele undertaker naar het sportpalijs gekomen. ik vergeet het nooit zalig gewoon toen als kleine snotter

Member Poppel's schermafbeelding
    iTrader
    0
    fake

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Poppel
    fake
    Nog niet zo fake als die borsten van uw avatar

Is dat het programma, Nizidramanii'yt?
    Ziet der fucking nice uit

We zullen allemaal een bordje meebrengen met games.telenet.be op
    Ze zullen ons dan wel kennen

Hogan 400 matchen op een jaar dan toch nu niet meer, maar die mannen doen gemiddeld wel 250 a 300 matchen per jaar.
    Der zijn nie veel sportmannen die dat kunnen nadoen vrees ik, en ook wetende dat der altijd wel iets aan scheelt (geopereerd aan ulle nek, rug, been, ...)
    chapeau voor die mannen hé

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    nja, wel een feit dat veel van die mannen lichamelijk een wrak zijn tegen het einde van hun carrière

Trish, Maria, Ashley Massaro, Torrie Wilson, Candice Michelle, Victoria, Lita, Mickie James
    - 8 Diva Battle Royal for the Woman’s Championship Title

das trouwens een 7 diva battle royal geworden aangezien Ashley haar been gebroken heeft tijdens monday night raw gisteren

Member Piejie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Der zijn nie veel sportmannen die dat kunnen nadoen vrees ik, en ook wetende dat der altijd wel iets aan scheelt (geopereerd aan ulle nek, rug, been, ...)
    chapeau voor die mannen hé
    Sportmannen

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piejie
    Sportmannen
    Allez wat der moet doorgaan voor ten minste
    Laat onze rode duivels achterwege laten, maar heb ens gelezen dat er eens een ijshockeyspeler had meegedaan en die kerel kon da ook nie geloven dat die 250 matchen per jaar doen.
    Uw lichaam moet wel wat kunnen verdragen

iTrader
    19 (100%)
    Allez wat der moet doorgaan voor ten minste
    Laat onze rode duivels achterwege laten, maar heb ens gelezen dat er eens een ijshockeyspeler had meegedaan en die kerel kon da ook nie geloven dat die 250 matchen per jaar doen.
    Uw lichaam moet wel wat kunnen verdragen
    Oké, maar ik vind de titel sportmannen erg overdreven voor hen
    Als je bijvoorbeeld naar een boksmatch gaat gaan kijken, dat zijn echt sportmannen, zij beoefenen een echte sport en most of all, zij krijgen ook echte klappen

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piejie
    Oké, maar ik vind de titel sportmannen erg overdreven voor hen
    Als je bijvoorbeeld naar een boksmatch gaat gaan kijken, dat zijn echt sportmannen, zij beoefenen een echte sport en most of all, zij krijgen ook echte klappen
    Wrestlers krijgen ook wel degelijk evhte klappen, het fake zit'm vooral in het feit dat elke klap afgesproken is, maar ik denk dat u lichaam minstens even hard is toegetakelt na een brutte wrestling-match als na een brute boksmatch. Mick Foley bvb heeft (of had) na bijna elke match die hij deed een hoop hechtingen nodig en 2 dagen later stond die (nog maar net deftig opgelapt) terug in de ring.

Veel mensen horen het niet graag maar wrestlers zijn echt wel top-atleten van de zuiverste soort.

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Hellspawn
    maar ik denk dat u lichaam minstens even hard is toegetakelt na een brutte wrestling-match als na een brute boksmatch.
    Dan denk je wel degelijk mis hoor...

Pagina 1 van 254 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten