Oorspronkelijk geplaatst door
Dark Hellspawn
Euhm... ik weet ni waar gij dat vandaan haalt, maar wrestling is ALTIJD fake geweest. In WCW bloedden ze wel degelijk. Ge moet als ge ooit eens de kans krijgt bvb maar een de first blood cage match tussen hogan en Flair bekijken. Flair wordt op een bepaald moment in de prikkeldraad gewreven, die zijn gezicht ligt dan echt wel helemaal open.
Het is waar dat zo'n dingen vroeger minder gebeurden, maar dat geld zowel voor WWE(/F) als voor WCW, tegenwoordig wordt er meer tot bloedens toe geslagen, maar dit is eigenlijk meer en meer de invloed van het ter ziele gegane ECW.
Nu, het is niet zo dat het minder spectaculair is omdat het gescript is, uiteindelijk moeten die mannen die dingen echt wel allemaal ondergaan. Die mannen moeten kei-hard trainen en dan nog doen die elke week een ware aanslag op hun lichaam. Nee, het zijn gene fake stoelen en tafels. Op een kartone tafel kan je niemand leggen (wat ze regelmatig doen om dan bvb vanop een lader die een dropkick te geven, waardoor de tafel in 2en breekt) en met een belachtelijk plastiek stoeltke kun je nooit met 1 slag iemand zijn hoofd openslagen. We zullen al maar helemaal zwijgen over wat er bvb in een Hell in a cell match gebeurt.
Trouwens, gescript of niet, een film is ook gescript, toneel ook enz.
Ik heb mijn ticketten in alle geval al een tijdje. Voor de mensen die er nog willen bestellen, wees er wat snel bij, want heb gehoord dat de verkoop goed vlot (parterre waar ik tickets voor heb is bvb al uitverkocht)
PS : en neen, in zoverre ik weet komt the rock niet mee

(voor moest iemand dat denken vanwege de topic-titel)