Sweet chin music![]()
Sweet chin music![]()
ik had een vraagje ivm smackdown @ vorst. Op de site staat dat fotograferen verboden en zelfs via de telefoon hebben ze mij vrij onbeleefd gemeld dat fotocamera's in beslag worden genomen door de security. Was dit de vorige keer ook zo?
http://www.vorstnationaal.be/pages/contact.asp#vraag10
Is het toegestaan om foto’s te nemen ?
Fototoestellen en andere audio/visuele opnametoestellen zijn verboden.
daar verschiet ik van want bij elke raw, smackdown of ppv dat ik al gezien heb van wwe zie je constant flitsen uit het publiek
Inderdaad ik vond het ook al zeer vreemd, maar misschien hanteert vorst nationaal een policy van geen fotocamera's ongeacht wat er op het programma staat. Ik ben nog aan het twijfelen of ik zaterdag iets ga meenemen of niet, want aan de telefoon klonk zeer duidelijk dat fotocamera's taboe zijn.
he gasten wtf! ik koop speciaal twee weken geleden tickets van categorie 2 omdat categorie 1 uitverkocht is en nu staan ze weer beschikbaar !! OMG!![]()
suckt! ik heb mijn cat1 tickets al een paar maand. zit in C. Wel niks te vinden op de smackdown site wie van't roster er gaat komen..
Ik hoop MVP.. rey mysterio wel nie zekerHoe zit da met JBL en cole, komen die normaal ook mee. Eerste maal da ik naar zo'n show ga..
hier kan je de aangekondigde wrestlers bekijken. Rey staat erbij, hopelijk komt hij
JBL & Cole komen niet.
Naar het schijnt komen er enkele ECW stars ook, onder andere CM Punk
En nog een laatste iets dat ik gelezen heb, er zal wss geen pyro zijn en ook geen decor zoals op TV.
Alles is uiteraard giswerk want het is ook mijn eerste keer en het roster staat absoluut nog niet vast.
pff, geen pyro maakt het al wel een pak minder imo![]()
ma sweet, undertaker, mysterio en mvp![]()
wat is een pyro ?
ze maken hun entre toch zoals het in smackdown is ?
vuurwerk.
In sommige arena's is het niet toegelaten, en sommigen of iedereen zal wss zonder pyro opkomen. Er zal ook geen Titantron of minitron zijn. Ik heb wel gelezen dat Taker opkomt met blauwe lichten en rook.
Aangezien het ook mijn eerste keer is kan dit natuurlijk fout zijn! Ik zeg alleen wat ik gelezen heb dus don't blame me if it's wrong![]()
wat betekent titantron eigelijk?
da schuin spel waar ze vanaf komen als ze hun entrance maken.
En wtf ? zelf de entrances gaan nie tzelfde zijn ? omg ! ik hoop dak waarde heb voor mijn geld , want die tickés waren alles behalve goedkoop
en die roster is al super oud .. zal wel anders zijn. en ik verwacht ook de toppers niet, behalve batista dan omdat die champ is
Hebt gij ooit al ne commentator horen zegge: "He's coming off the titantron towards the ring" ofzoiets in dien aard?![]()
![]()
Voor alle duidelijkheid
Titantron = het groot scherm met de intro movie + wat er tijdens de match gebeurd
Minitron = het kleinere scherm waar bvb de naam van het PPV of show opstaat
Ramp = het schuine gedeelte
Stage = het volledige decor
Pyro = alle vuurwerk tijdens intro's, begin van shows,...
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)