Pagina 2 van 357 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 16 t/m 30 van 5341
    Member Piejie's schermafbeelding
    iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium
    Der zijn nie veel sportmannen die dat kunnen nadoen vrees ik, en ook wetende dat der altijd wel iets aan scheelt (geopereerd aan ulle nek, rug, been, ...)
    chapeau voor die mannen hé
    Sportmannen

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Piejie
    Sportmannen
    Allez wat der moet doorgaan voor ten minste
    Laat onze rode duivels achterwege laten, maar heb ens gelezen dat er eens een ijshockeyspeler had meegedaan en die kerel kon da ook nie geloven dat die 250 matchen per jaar doen.
    Uw lichaam moet wel wat kunnen verdragen

iTrader
    19 (100%)
    Allez wat der moet doorgaan voor ten minste
    Laat onze rode duivels achterwege laten, maar heb ens gelezen dat er eens een ijshockeyspeler had meegedaan en die kerel kon da ook nie geloven dat die 250 matchen per jaar doen.
    Uw lichaam moet wel wat kunnen verdragen
    Oké, maar ik vind de titel sportmannen erg overdreven voor hen
    Als je bijvoorbeeld naar een boksmatch gaat gaan kijken, dat zijn echt sportmannen, zij beoefenen een echte sport en most of all, zij krijgen ook echte klappen

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Oké, maar ik vind de titel sportmannen erg overdreven voor hen
    Als je bijvoorbeeld naar een boksmatch gaat gaan kijken, dat zijn echt sportmannen, zij beoefenen een echte sport en most of all, zij krijgen ook echte klappen
    Wrestlers krijgen ook wel degelijk evhte klappen, het fake zit'm vooral in het feit dat elke klap afgesproken is, maar ik denk dat u lichaam minstens even hard is toegetakelt na een brutte wrestling-match als na een brute boksmatch. Mick Foley bvb heeft (of had) na bijna elke match die hij deed een hoop hechtingen nodig en 2 dagen later stond die (nog maar net deftig opgelapt) terug in de ring.

Veel mensen horen het niet graag maar wrestlers zijn echt wel top-atleten van de zuiverste soort.
    Get up, forget the past, go outside and have a blast !

iTrader
    19 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Dark Hellspawn
    maar ik denk dat u lichaam minstens even hard is toegetakelt na een brutte wrestling-match als na een brute boksmatch.
    Dan denk je wel degelijk mis hoor...

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Mja boxen is nog net iets erger denkek zo. Anyhow, hoe langer de match duurt in de WWE, hoe meer ze kapot gaan. Die mannen doen idd tegen de 250/300 matchen per jaar soms, als ge de verscheidene tapings en house shows meerekend. Dit maakt het beroep fysiek toch zwaarder als de boxers.

Zalig da Ashley eruit is eigenlijk, t'is natuurlijk nooit leuk om u been te breken, maar ik zie het als een interference van God die, na gezien te hebben hoe hard trAshley suckt, wel moest ingrijpen. Die is echt abominabel slecht. Christy heeft goddelijke skills vergeleken met haar.

Ik denk da'k ga komen met een sign in de richting van "I came 2 C Goldust"
    of "Fear the Chokeslam" ofzo.

T'is al vet genoeg da de Nature Boy ga komen. Whoo! Whoo! Ik gaan gewoon blijven whoo-en denkek. Zou zo cool zijn moest iedereen de godganse match zitte whoo-en. Hopelijk kent deze Belgische crowd de 'etiquette' van de WWE attendant, nl. oehwen bij de chops, poppen bij de faces, reageren op de taunts, de toepasselijke chants (gelijk: 'holy sh*t' na een spot, 'slut' naar Mickey ofzo, 'Rob Van Dam' meedoen etc.)
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 22 februari 2006 om 13:42
    "Ignis aurum probat"

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Dan denk je wel degelijk mis hoor...
    Boksers zullen misschien wel meer afzien, ik kan da nu niet zeggen. Het is beiden zeer fysiek.
    Ge gaat toch nie zeggen dat voetballers grotere sportmensen zijn dan wrestlers hé
    Kijk eens naar iron man matchen van WWE (60 min aan een stuk worstelen)
    daar hebt ge serieus wa kracht & uithouding voor nodig dat de meeste sporters nog niet halen.

BTW Nizidramanii'yt welke seat heb jij ?

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    N9 dus op de derdelaatste rij van de bovenste seats in't midden. Dus één van de 59 euro-seats (al duur genoeg). Zou'k van daaruit goe zien? K'gaan same mee Azurik, euh Azurri
    "Ignis aurum probat"

Member Beavis_69's schermafbeelding
    iTrader
    4 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door fixer187
    het is geen primeur, een 14 jaar geleden is WWF indertijd nog met Hulk Hogan, Ultimate warrior and de originele undertaker naar het sportpalijs gekomen. ik vergeet het nooit zalig gewoon toen als kleine snotter
    Waar is die tijd...
    ~ hardware te koop ~

Member Tae's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    Spijtig genoeg is het in België wat betreft wrestling niet veel te zien.

Ja nu TNA maar dat vind ik niet zoveel, de sfeer is niet hetzelfde als in de tijd van WWE met Hulk Hogan en WCW op KA2 met Bernard Van Damme.

Dat ze maar snel PRIDE FC en UFC MMA (mixed martial arts) toestanden in België organiseren, dat is pas wat intersanter en is alles behalve fake !!!

En nee het is niet doelloos op elkaar zitten meppen er komt heel wat bij te zien om een gevecht te maken in een kooi of ring !
    E8400, Sapphire HD4850 512mb, Crosair 4096MB ddr2, 140GB SATA, Vista...

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    waar op tv kunt ge TNA wel zien in belgië?
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

Member Tae's schermafbeelding
    iTrader
    62 (98%)
    Eurosport heeft nu toch ook wrestling !
    E8400, Sapphire HD4850 512mb, Crosair 4096MB ddr2, 140GB SATA, Vista...

Member
    iTrader
    0
    Ha, er kennen er da toch? Mijnen held : Batista

Member
    iTrader
    80 (98%)
    Boksers zullen misschien wel meer afzien, ik kan da nu niet zeggen. Het is beiden zeer fysiek.
    Ge gaat toch nie zeggen dat voetballers grotere sportmensen zijn dan wrestlers hé
    Kijk eens naar iron man matchen van WWE (60 min aan een stuk worstelen)
    daar hebt ge serieus wa kracht & uithouding voor nodig dat de meeste sporters nog niet halen.

tis maar een halve sport he.. tenslotte kunnen 2 magere mannekes elkaar ook half vermoorden in de ring he... tis geen echte competitie, das jammer.

iron mans, maar dan in de vorm van de iron man in hawaï (thriathlon voor de ontwetenden !) da zijn pas echte sporters
    5km zwemmen, 180km fietsen en 42 km lopen bij 40 graden
    m'n pa eeft het nog gedaan, en vele vrienden van hem ook
    daar heb ik respect voor !

Member sleejer's schermafbeelding
    iTrader
    47 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Nizidramanii'yt
    Mja boxen is nog net iets erger denkek zo. Anyhow, hoe langer de match duurt in de WWE, hoe meer ze kapot gaan. Die mannen doen idd tegen de 250/300 matchen per jaar soms, als ge de verscheidene tapings en house shows meerekend. Dit maakt het beroep fysiek toch zwaarder als de boxers.

Zalig da Ashley eruit is eigenlijk, t'is natuurlijk nooit leuk om u been te breken, maar ik zie het als een interference van God die, na gezien te hebben hoe hard trAshley suckt, wel moest ingrijpen. Die is echt abominabel slecht. Christy heeft goddelijke skills vergeleken met haar.

Ik denk da'k ga komen met een sign in de richting van "I came 2 C Goldust"
    of "Fear the Chokeslam" ofzo.

T'is al vet genoeg da de Nature Boy ga komen. Whoo! Whoo! Ik gaan gewoon blijven whoo-en denkek. Zou zo cool zijn moest iedereen de godganse match zitte whoo-en. Hopelijk kent deze Belgische crowd de 'etiquette' van de WWE attendant, nl. oehwen bij de chops, poppen bij de faces, reageren op de taunts, de toepasselijke chants (gelijk: 'holy sh*t' na een spot, 'slut' naar Mickey ofzo, 'Rob Van Dam' meedoen etc.)
    Slut is voor Lita Mickie is phsycho

@reavor : spijtig genoeg nergens

spijtig dat beetje ver is voor mij ... had graag wille gaan zien, maar alleen ff naar brussel gaan ek ni moge
    hopelijk kome ze nog is naart sportpaleis ofzo, want ziet er eigenlijk wel zalige matche uit(zelfs beter dan de RAW's die de laatste weken getoond worden)

Pagina 2 van 357 EersteEerste 1234561252102 ... LaatsteLaatste

Regels voor berichten