Pagina 156 van 265 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166206256 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 3.101 t/m 3.120 van 5285
    Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kheb het persoonlijk ook ni zo voor Daniel Bryan, maar de manier waarop is inderdaad gewoon een complete burial vind k persoonlijk...
    in die paar seconden hebben ze al de geloofwaardigheid die hij als champ opgebouwd had in de vuilbak gesmeten
    komt dan nog bij dat ze gigantisch mislukt zijn in hun recordpoging... wat het dan nog eens extra zuur maakt

1e RAW na WM is altijd zo'n topper qua verrassingen en returns, ma das nu wel eentje waarvan ik blij ben dat die terug is... toch een pak starpower erbij op die manier
    en dan heb je ook nog Lord Tensai en de in ring return van ADR op smackdown vrijdag
    khad het liever wa gespreider gezien eigenlijk (minstens eentje die 'iets' deed op WM al was het maar een interference ofzo) ma so be it zeker

en idd, zijn programma zou geen fulltime programma zijn had ik ook gelezen
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

iTrader
    0
    entrance van ADR blijft toch zalig om te zien é
    perfect plaatje met die introductie van ricardo rodriguez

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door camino Bekijk bericht
    Wat was er dan zo goed aan punk-jericho telrunya? Ik had er meer van verwacht hoor en zeker het einde vond ik enorm zwak en teleurstellend.
    Ik vond trouwens dat jericho moest winnen, waarom is simpel; die kerel is één van de beste wrestlers die er is, enorm veel skills, lenig ook enz...
    De Punk & Jericho match is zowa een persoonlijke favoriet, 2 van men favorieten tege mekaar

De manier waarop Jericho Punk zat uit te dagen vondek gewoon geniaal, 'Hit me on the head, Punk, hit me on the head" 'How's your father"

En dan op RAW met die whiskey fles op Punk zen kop
    Thrasheffect !

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Telrunya Bekijk bericht
    De Punk & Jericho match is zowa een persoonlijke favoriet, 2 van men favorieten tege mekaar

De manier waarop Jericho Punk zat uit te dagen vondek gewoon geniaal, 'Hit me on the head, Punk, hit me on the head" 'How's your father"

En dan op RAW met die whiskey fles op Punk zen kop
    Ik verwacht mss soms teveel van een match .

Voor daniel bryan heb ik het al helemaal niet, goeie wrestler dat wel, is zeker geen duts maar nu nie gaan overdrijven ook (niet naar u bedoeld ze); geef mij maar een ziggler als het op skills aankomt, een jericho en zeker een alberto del rio, zalige kerel, del rio heeft het totaal plaatje en nu hopen deze de titel zal winnen en deze keer hem langer zal houden.

Heb wel vraagsken; helaas heb ik vele jaren van de wrestling enzo gemist, die kerel die cena neerhaalde (woehahaha) die ken ik niet? Net zoals the rock enorm populair zo te horen en zien, da publiek werd gek net zoals toen bij the rock . En gaat Cena eindelijk eens volledig op zijn plaats gezet worden? Eerst the rock en nu dienen lecester of hoe die ook noemt? Cena plaatsen waar deze werkelijk thuis hoort?
    Nys.

Approved 9-lifer Delirium's schermafbeelding
    iTrader
    35 (100%)
    Ik verwacht mss soms teveel van een match .
    Ik had ook wel meer van Jerich vs Punk verwacht. Begin was echt zalig met Jericho die bleef uitdagen, maar daarna wou ik toch meer best vs best zien: technisch sterke match met lockups en revarsals, maar bleef een beetje op mijn honger zitten.

Voor daniel bryan heb ik het al helemaal niet, goeie wrestler dat wel, is zeker geen duts maar nu nie gaan overdrijven ook (niet naar u bedoeld ze); geef mij maar een ziggler als het op skills aankomt, een jericho en zeker een alberto del rio, zalige kerel, del rio heeft het totaal plaatje en nu hopen deze de titel zal winnen en deze keer hem langer zal houden.
    Hoe meer en meer ik Ziggler en Del Rio bezig zie, hoe meer ik heb wel heb voor die mannen. Hebben idd the full package om the main event te dragen.

Heb wel vraagsken; helaas heb ik vele jaren van de wrestling enzo gemist, die kerel die cena neerhaalde (woehahaha) die ken ik niet? Net zoals the rock enorm populair zo te horen en zien, da publiek werd gek net zoals toen bij the rock . En gaat Cena eindelijk eens volledig op zijn plaats gezet worden? Eerst the rock en nu dienen lecester of hoe die ook noemt? Cena plaatsen waar deze werkelijk thuis hoort?
    Dat was Brock Lesnar, denk rond 2002 in de WWE gekomen en rond 2004-2005 vertrokken. Heeft nog in de NFL gezeten voor hij naar UFC ging.
    Zeker eens een paar matchen van opzoeken. Heeft een paar zalige matches gehad met Kurt Angle.

Hij heeft wel voor een paar grote "WTF? Holy sh*t"-momenten gezorgd:
    Brock Lesnar's Wrestlemania XIX Shooting Star Press - YouTube
    Brock Lesnar & The Big Show : Ring Collapse Superplex - YouTube

Member
    iTrader
    0
    Echt zalig hoe hij da klakske van Cena zo wegschopte na die F5

Ben wel benieuwd naar zijn promos in de huidige PG WWE. Kzie Lesnar zichzelf echt nie inhouden tbh

Ook grappig hoe wrestling fans zo vergevingsgezind zijn en loyaal; op Wrestlemania XX werd hij nog uit het gebouw geboo'd en nu krijgt hij de pop van zijn leven.

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Wat ik ook grappig vond is die cena nerd fan int groen, mee groen shirt en klakske mee zijn brilleke op, eerst the rock die wint, zijn smoel alleen al haha en dan lesnar die cena aanpakte, twas echt grappig om zien. Stond 2dagen na elkaar op dezelfde plaats.

Gaat toch nog leuk worden denk ik; the rock, dien lesnar, dienen nieuwe die riley lijkt me ook wel oke. Del rio terug, da gaat nog leuk worden, twerd tijd.
    Jammer EDGE moest stoppen, die mis ik wel een klein beetje.

Men zegde ook dat binnen de 2j triple HHH en undertaker in de hall of fame zou komen? Of hadk dat verkeerd begrepen?
    Undertaker zal niet veel meer aan den bak komen zeker? Die heeft 1 match gedaan meende ik op wrestlemania nu op 365 dagen .
    Nys.

iTrader
    0
    je moet ook rekening houden met de situatie toen en nu é

op WMXX wist het publiek dat hij niet meer wou bijtekenen en dat het zijn laatste match in WWE was... en dat dan ook nog tegen de, bij het grote publiek, populairdere Goldberg
    + Lesnar was toen sowieso de gehate heel en Goldberg de populaire face/fan favourite

Lesnar wou weg uit UFC om zijn geluk te beproeven in UFC, waar hij uiteindelijk toch enig succes geboekt heeft door te winnen van toch deftige namen als Mir en Couture (dacht k) en om zelfs de titel te winnen... kdenk dat hij daardoor ook wel aan respect gewonnen heeft bij de wrestlingfans die hem blijven volgen zijn
    tis ook ni da em daar totaal nix gepresteerd heeft (genre Lashley en Batista) en met hangende pootjes terugkeert ofzo
    nuja, Lesnar was destijds in WWE ook al een topper dus leek mij vrij logisch da em zo'n pop kreeg da en tfeit dat iedereen die Cena's ass komt kicken gecheered zal worden door de volwassen fans

@ camino: bedoel je lord tensai (A-train)? op internet lees ik regelmatig van mensen die daar ni echt op zaten te wachten ma persoonlijk vind k da wel een aanwinst op het roster
    persoonlijk denk ik wel dat undertaker het ni lang meer zal rekken als wrestler... als ik hem zo zag staan op WM merkte ik toch wel dat zijn lichaam al serieus afgetakeld was door die lange inactiviteit
    is toch al een pak spiermassa verloren en heeft er een buikje voor in de plaats gekregen

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Re@V0r Bekijk bericht
    je moet ook rekening houden met de situatie toen en nu é

op WMXX wist het publiek dat hij niet meer wou bijtekenen en dat het zijn laatste match in WWE was... en dat dan ook nog tegen de, bij het grote publiek, populairdere Goldberg
    + Lesnar was toen sowieso de gehate heel en Goldberg de populaire face/fan favourite

Lesnar wou weg uit UFC om zijn geluk te beproeven in UFC, waar hij uiteindelijk toch enig succes geboekt heeft door te winnen van toch deftige namen als Mir en Couture (dacht k) en om zelfs de titel te winnen... kdenk dat hij daardoor ook wel aan respect gewonnen heeft bij de wrestlingfans die hem blijven volgen zijn
    tis ook ni da em daar totaal nix gepresteerd heeft (genre Lashley en Batista) en met hangende pootjes terugkeert ofzo
    nuja, Lesnar was destijds in WWE ook al een topper dus leek mij vrij logisch da em zo'n pop kreeg da en tfeit dat iedereen die Cena's ass komt kicken gecheered zal worden door de volwassen fans

@ camino: bedoel je lord tensai (A-train)? op internet lees ik regelmatig van mensen die daar ni echt op zaten te wachten ma persoonlijk vind k da wel een aanwinst op het roster
    persoonlijk denk ik wel dat undertaker het ni lang meer zal rekken als wrestler... als ik hem zo zag staan op WM merkte ik toch wel dat zijn lichaam al serieus afgetakeld was door die lange inactiviteit
    is toch al een pak spiermassa verloren en heeft er een buikje voor in de plaats gekregen
    Yep, dat had ik ook gezien den undertaker een buikje heeft .
    Neemt niet weg de kerel op zijn leeftijd ook nog eens laten tonen heeft goe goed em nog is, was gewoon schitterend die match tegen triple HHH, nie omdat deze gewonnen heeft, zeker dat niet alleen maar om al het andere, fysieke zeer zware match voor iemand als the undertaker en laten we ook maar eens onthouden dat iemand als triple HHH serieus opgespoten is en stuff ingenomen heeft om er zo uit te zien nu terwijl undertaker dit nooit gedaan heeft. Herinner je nog de vorige hermsley of hoe ge die naam ook schrijft en dan xxx jaren later? Het verschil is zo abnormaal het er duidelijk op ligt triple HHH pikuren en pillen in zijn gat heeft gekregen .
    Nys.

Member Alcoholic Punk's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Niet alleen dat buikje bij Undertaker. Zijn nek bv, je merkt zo dat die mens op een leeftijd is gekomen om er mee te stoppen.

Blijft wel 1 van mijn favorieten.
    We lose every week
    We lose every week
    You're nothing special
    We lose every week

Member
    iTrader
    0
    Yep, dat had ik ook gezien den undertaker een buikje heeft .
    Neemt niet weg de kerel op zijn leeftijd ook nog eens laten tonen heeft goe goed em nog is, was gewoon schitterend die match tegen triple HHH, nie omdat deze gewonnen heeft, zeker dat niet alleen maar om al het andere, fysieke zeer zware match voor iemand als the undertaker en laten we ook maar eens onthouden dat iemand als triple HHH serieus opgespoten is en stuff ingenomen heeft om er zo uit te zien nu terwijl undertaker dit nooit gedaan heeft. Herinner je nog de vorige hermsley of hoe ge die naam ook schrijft en dan xxx jaren later? Het verschil is zo abnormaal het er duidelijk op ligt triple HHH pikuren en pillen in zijn gat heeft gekregen .
    True, ge moet maar eens naar HHH anno 2002 kijken op youtube ofzo, beetje overdreven. Dat is ook de reden wrom hij zoveel keer zijn quads gescheurd heeft .. ook door die vuiligheid te nemen.

Maar UT nooit iets gepakt, zeg nooit nooit in die business. Hij zag er idd belabberd uit door een jaar stil te liggen. Als hij niet retired en nog WM matches heeft mag hij wel 6 maand voor mania terug in de gym kruipen imo.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Royco Bekijk bericht
    True, ge moet maar eens naar HHH anno 2002 kijken op youtube ofzo, beetje overdreven. Dat is ook de reden wrom hij zoveel keer zijn quads gescheurd heeft .. ook door die vuiligheid te nemen.
    Eerste quad tear was van 2000-2001.
    Ik ga niet ontkennen dat hij niets gepakt zou hebben, maar HHH was al van zijn 14 bezig met bodybuilding en op zijn 18 al een beest van 110-120 kg.
    Toen hij naar WWF kwam midden de jaren 90 was hij idd wel veel leaner en is hij op een paar jaar wel immens veel massa bijgekomen, met zijn return in 2002 toch wel op zijn hoogtepunt.

Maar kijk naar Miz en Daniel Bryan, die lijken mij ook wel een serieus pak zwaarder dan toen ze begonnen.

iTrader
    0
    het is ook wel deel van hun job vermoed ik om naar de gym te gaan en scherp te staan
    da er nooit dingen gepakt worden/werden ga k zeker ook ni ontkennen... ma tegenwoordig zal het wel moeilijker zijn om er ongestoort mee weg te komen gezien de wellness policy binnen WWE

Approved 9-lifer
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Awesome! Lesnar is terug. Here comes the pain!

Mania zelf was maar middelmatig in mijn ogen. Perfect voorspelbaar. Enkel de laatste 5 minuten waren verrassend; ik dacht echt dat die kleun van een Cena nog ging winnen. Thank the gods...
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Awesome! Lesnar is terug. Here comes the pain!

Mania zelf was maar middelmatig in mijn ogen. Perfect voorspelbaar. Enkel de laatste 5 minuten waren verrassend; ik dacht echt dat die kleun van een Cena nog ging winnen. Thank the gods...
    'k Vind wel dat Lesnar opmerkelijk veel vermagerd is t.o.v. 8-10 jaar geleden toen em in WWE zat. Iets minder indrukwekkend dan vroeger imo, maar toch, blij dat hij terug is.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Delirium Bekijk bericht
    'k Vind wel dat Lesnar opmerkelijk veel vermagerd is t.o.v. 8-10 jaar geleden toen em in WWE zat. Iets minder indrukwekkend dan vroeger imo, maar toch, blij dat hij terug is.
    Duh hij heeft gelijk half op sterven gelegen, 't is een wonder dat hij nog zo impressive is.

iTrader
    35 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Royco Bekijk bericht
    Duh hij heeft gelijk half op sterven gelegen, 't is een wonder dat hij nog zo impressive is.
    Ah, dat wist ik niet.
    Even nagelezen op wiki en was idd wel ernstig precies.

Member
    iTrader
    0
    Spoiler:
    Guildwars 2: Zane
    iRacing: Yannick Van Broeck

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Glaeden Bekijk bericht
    Spoiler:
    idd, maar dat maakte het wel interessant

Member
    iTrader
    36 (100%)
    Lesnar duidelijk wat te hard gemept op cena maar dat mag haha.
    Super zo'n kerel er is bijgekomen en dienen tansai is ook ne serieuze peet, blok graniet.
    Vond het een zwakke raw, publiek ook maar saai.

Dien finisher van del rio blijft zalig om zien.

Update; haha, lesnar zijn uitleg over cena, knal erop.
    Laatst gewijzigd door camino; 10 april 2012 om 22:56
    Nys.

Pagina 156 van 265 EersteEerste ... 56106146152153154155156157158159160166206256 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten