Oorspronkelijk geplaatst door
Re@V0r
je moet ook rekening houden met de situatie toen en nu é
op WMXX wist het publiek dat hij niet meer wou bijtekenen en dat het zijn laatste match in WWE was... en dat dan ook nog tegen de, bij het grote publiek, populairdere Goldberg
+ Lesnar was toen sowieso de gehate heel en Goldberg de populaire face/fan favourite
Lesnar wou weg uit UFC om zijn geluk te beproeven in UFC, waar hij uiteindelijk toch enig succes geboekt heeft door te winnen van toch deftige namen als Mir en Couture (dacht k) en om zelfs de titel te winnen... kdenk dat hij daardoor ook wel aan respect gewonnen heeft bij de wrestlingfans die hem blijven volgen zijn
tis ook ni da em daar totaal nix gepresteerd heeft (genre Lashley en Batista) en met hangende pootjes terugkeert ofzo
nuja, Lesnar was destijds in WWE ook al een topper dus leek mij vrij logisch da em zo'n pop kreeg

da en tfeit dat iedereen die Cena's ass komt kicken gecheered zal worden door de volwassen fans
@ camino: bedoel je lord tensai (A-train)? op internet lees ik regelmatig van mensen die daar ni echt op zaten te wachten ma persoonlijk vind k da wel een aanwinst op het roster
persoonlijk denk ik wel dat undertaker het ni lang meer zal rekken als wrestler... als ik hem zo zag staan op WM merkte ik toch wel dat zijn lichaam al serieus afgetakeld was door die lange inactiviteit
is toch al een pak spiermassa verloren en heeft er een buikje voor in de plaats gekregen