Oorspronkelijk geplaatst door
stageline
Ik ben opgegroeid toen op eurosport vroeger toen ze de wrestling uitzonden, van toen al ben ik beginnen kijken; mijn favoriet was toen ultimate warrior, idd, zo'n mensen hebben nooit veel skills, dat kan ook bijna niet, die zijn daar te geblokt voor maar zij komen wel overtuigend over, ze hebben de song, ze hebben de look,ze hebben de caruur en ze hebben de power in huis; alles wat een wrestler voor mij moet hebben.
Uiteraard heb je verschillende klassen zoals een mysterio en bourne en morisson maar die gasten kunnen dan ook enorme vele moves en niet ongevaarlijk ook, mensen hebben dat graag zo'n spektakel en dat mankeer ik nog bij dienen bryan, em heeft al z'n song en postuur en dergelijke niet mee.
Hellspawn; die fake verhaaltjes geloof je die nu zelf echt?
Goldberg heeft zo ook eens backstage willen vechten met Jericho; of bedoel je het gewoon maar was voor de show zelf, dan verklaart dat alles dan.
In real life maakt goldberg gehakt van jericho,lol.
Ik kijk dus al vanaf den tijd mee hulk hogan en warrior en big bosmann enzo naar de wrestling, kom dus niet af ik geen wrestling fan ben, ik popel hier iedere dag ik er terug naar kan kijken, zeker raw en de grote evenementen spreken me het meeste aan natuurlijk maar ik kijk naar alles; raw, dan nxt,dan superstars, dan smackdown en dan de grote evenementen, naar TNA kijk ik niet (meer); das echt geene vetten.
Ik kijk wel een paar favo wrestlers zoals del rio en orton.
ROyco; wrestling op zich is in feite belachelijk; het is fake, ze slaan 100keer op elkaar en geen druppel bloed en ze blijven maar recht komen

, maar ze noemen het dan ook WWE vooral die E voor entertaiment telt vooral en dat zegt ook meteen alles.