Pagina 107 van 254 EersteEerste ... 75797103104105106107108109110111117157207 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.121 t/m 2.140 van 5074
    Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    heel de ppv is fucked up atm. tussen summerslam en deze zat er 5 weken. de volgende is dan binnen 2 weken

nu vanaf dan gaan ze terug normaal. maar ze zouden beter hun ppv eens maken volgens wat nodig of nuttig is. nu komen constant dezelfde terug en het steekt bij veel ppv tegen. gedwongen worden om een bepaalde match te hebben zonder reden nog veelal en het begint meer en meer over te komen alsof ze geen inspiratie meer hebben.

ik zie de kijkcijfers nog zo hard dalen dat ze gedwongen worden op die rating aan te passen. ze zijn gewoon extreem hard beperkt in mogelijkheden hierdoor

del rio stak tegen in het begin maar vanaf zijn eerste in ring moment wist hij al te overtuigen. binnen 2 weken zit die sowieso op de ppv

@stagline: rey vind je dan wel goed? al zijn moves zijn afgezaagd en dan die 619 serieus er is toch gewoon geen achterlijkere finisher dan dat.

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    juist daarmee... ik zie Cena nooit in een gedwongen heel-rol
    en op deze manier kan die overbodige nxt-overschot ook gedropt worden op een natuurlijke manier
    kvraag mij wel af waar de rest van nxt2 blijven... kaval zit op smackdown, riley is miz zijn leerling, ma husky harris en hennig jr zouden ook wel ergens mogen vind k... zeker na het einde van nxt2

*edit*
    vergeleken met hetgeen rey mysterio destijds in WCW deed is hetgeen em nu in de ring brengt gewoon flauwe shit...
    dat em WHC was en daarvoor ook van veel grotere tegenstanders won sloeg al helemaal nergens op, net als zijn finisher trouwens
    is natuurlijk waanzinnig populair bij de jongere fans dusja...
    wel nice dat Del Rio meteen 1 van de topfaces van smackdown clean mocht laten submitten + de beatdowns erna om hem helemaal over te maken

en dan die 619 serieus er is toch gewoon geen achterlijkere finisher dan dat.
    de hogan-legdrop komt anders ook serieus in de buurt
    Laatst gewijzigd door Re@V0r; 21 september 2010 om 21:12
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    heel de ppv is fucked up atm. tussen summerslam en deze zat er 5 weken. de volgende is dan binnen 2 weken

nu vanaf dan gaan ze terug normaal. maar ze zouden beter hun ppv eens maken volgens wat nodig of nuttig is. nu komen constant dezelfde terug en het steekt bij veel ppv tegen. gedwongen worden om een bepaalde match te hebben zonder reden nog veelal en het begint meer en meer over te komen alsof ze geen inspiratie meer hebben.

ik zie de kijkcijfers nog zo hard dalen dat ze gedwongen worden op die rating aan te passen. ze zijn gewoon extreem hard beperkt in mogelijkheden hierdoor

del rio stak tegen in het begin maar vanaf zijn eerste in ring moment wist hij al te overtuigen. binnen 2 weken zit die sowieso op de ppv

@stagline: rey vind je dan wel goed? al zijn moves zijn afgezaagd en dan die 619 serieus er is toch gewoon geen achterlijkere finisher dan dat.
    619 vind ik wel leuk maar natuurlijk zijn de moves bij vele wrestlers in feite afgezaagd.
    Ik vind na enige jaren al ze eens wat nieuwe moves moeten doen zoals een ray mysterio, die gaste kunnen dat he dus de vraag is, wiens fout is het ze steeds diezelfde moves moeten blijven vertonen?
    Bij cena toch ook hetzelfde? Cena ben ik wel ferm beu, ik vind die nogal kinderachtig overkomen ook, z'n manier van doen voor de camera, blaaskaak, heeft toch veel awoert geroep gekregen van het publiek gister .
    Heeft wel paar goeie films zoals the marine en 12 rounds, das dan wel weer top van cena, ik houd van zo'n films en the marine 2 mee den teddy vond ik ook goed.

Wat die grote evenementen betreft lig ik allemaal nie wakker van, hoe meer hoe beter, hoe meer matchen enz....

iTrader
    45 (100%)
    BTW wat moet bryan zijn nieuwe intro muziek voorstellen

psychologische oorlogsvoering ofwat

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Net raw gezien en z'n commentaar gehoort toen de match bryan edge was; nagels met koppen noem ik zoiets.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    Jullie maken de fout bij mij wat bryan betreft: ik heb niks tegen die persoon, ik ken die ook niet persoonlijk enzo
    Hahahaha, epic, quote van het jaar, ik denk niet dat er ook maar iemand van uitging dat ge die niet kon hebben omdat ge die kent en die uw kat heeft omvergereden ofzo

en als je niet kan wrestelen dan ga je toch echt niet bij de wwe geraken
    Zie Khali voor helemaal geen wrestling skills, Hogan, Warior, Batista enz voor wel zeer beperkte skills (tot bijna onbestaande).
    Bij WWE worden nu eenmaal veel mensen aangenomen louter omdat ze een goede body-building achtergrond hebben ipv een wrestling achtergrond.

em kan wrestelen en heeft idd veel ervaring maar em heeft het niet voor mij en het kan mss wel zijn dat daniel bryan zijn echte moves mss niet mag tonen ofzo van de bazen bij wwe??
    Gebeurt bij elke indy-wrestler die naar WWE komt. Als je als indy-wrestler een uitgebreid arsenaal hebt moet je ervanuitgaan dat je ongeveer 90% van je moves niet mag uitvoeren. Deels omdat er een heleboel gebanned zijn, deels omdat je gesettelde wrestlers niet mag belachelijk maken door een betere versie van hun signature moves te tonen (zie bvb de finisher van CM Punk) en ook omdat WWE gewoon wilt dat iedere wrestler een arsenaal heeft van 4 ŗ 5 individuele moves max en je de rest van de match moet opvullen door standaardmoves.

Ik heb bij jou de indruk dat je eerder WWE-fan bent dan wrestling-fan. Je past in ieder geval perfect in het plaatje dat Vinnie Mac voor ogen heeft als hij aan zijn kijkers denkt. Ik vermoed dat je bvb een Rob Terry ook veel beter vind dan pakweg een Chris Sabin of een Bryan Danielson.

Ow, en je nog even uit je droom helpen, neem nu dat Danielson en Batista in een echt gevecht geraken, wie zegt er dan dat Batista sowieso wint. Goldberg heeft zo ook eens backstage willen vechten met Jericho, uitkomst is algemeen bekend.
    Ik zal het zelfs zo zeggen, zet Batista in een ring met een Tito Ortiz (die toch echt wel onder de lightweights valt en die denk niet veel groter is dan een mysterio of een Bryan), wel ik ben er 100% zeker van dat Batsita het pak slaag van zijn leven krijgt (al kan dat wel veranderen nu hij aan het trainen is voor MMA, alhoewel ik dat betwijfel gezien zijn leeftijd). Dat is nu eenmaal het verschil tussen een vechter en een body-builder
    Get up, forget the past, go outside and have a blast !

Member Royco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Stageline het is door mensen als jij da mijn vrienden denken da wrestling belachelijk is

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    Bionic Elbow ftw!

En nee, we gaan geen Cattle Mutilation en Pepsi Plunges zien in WWE, maar goed... Daar kan ik mee leven. Hun beleid rond het in-ring gebeuren is idd zeer beperkt, maar zeer logisch als je naar het publiek kijkt (laat het ons mainstream noemen uit respect) die al een mindfuck krijgen moest Cena bijvoorbeeld een Cradle Suplex uitvoeren. Heeft uiteraard te maken met het aspect van herhaling en habituatie. Ik snap echter niet dat er nog steeds zoveel injuries zijn met zo'n veilige movesets. Maar goed... Jammer gezien de WWE spellen ook lijden aan repetitiviteit zodat ik ze links laat liggen.

@stageline: Uiteraard zijn er genoeg 'Bryan's op de wereld, en hij heeft idd de uitstraling niet echt, maar dat maakt hem niet onbruikbaar voor WWE hoor. Maar idd, het aantal storylines dat hem ligt is nogal beperkt, laat ons het zo zeggen. Neen, ik vond de match tegen Miz niet goed, eigenlijk is geen van Bryan's WWE werk echt 'goed' te noemen, gewoon oerdegelijk. Maar je plaatst hem dan ook in een andere context. Mannen zoals Bryan en Samoa Joe mogen van mij meteen terug naar ROH, waar ze echt kunnen shinen, gezien hun gebreken daar niet opvallen. Maar CM Punk en Colt Cabana (waar zit die nu eigenlijk?), die zijn eerder geboren voor WWE. Mensen die naar WWE kijken kijken naar de segments en promo's. Die blijven ook het meest bij. In-ring werk is gewoon filler materiaal (mss wat provocerend, maar zo is het nu eenmaal). Kijk maar naar de rise van Rock en Austin (Jabroni, candi-ass promo's & Austin 3:16). Beter als de in vergelijking achterlijke promo's van deze tijd ('Awesome'), maar goed, het kan ermee door. Ik ben een purist en fan van ROH, maar in WWE zie ik ook liever mensen als Miz, Morrison, Goldust, Santino, etc. Comedy en entertainment gimmicks zijn koning in the big E. Het liefst zie ik iets tussenin zoals TNA vroeger, maar die runnen hun bedrijf en boeken hun talent zo schandalig slecht dat ze moeten opgepakt worden door de politie.

Maar kom, WWE fan zijn is niets mis mee. Ik weet niet hoe oud je bent maar ik ben alleszins eerder opgegroeid met werk van Angle, Benoit, Storm, Malenko, etc., en dan "Hail Sabin", American Dragon, CM Punk, LowKi, Amazing Red, enzovoort. Dan heb je andere preferenties en andere standaarden gezien hun meer 'moderne' aanpak. WWE blijft zeer traditioneel omdat het werkt.

Allicht is het aantal PPV's (>1x/maand) fel overdreven. Ik snap echt niet hoe die mensen het geld ophoesten ervoor. Seriously...
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 22 september 2010 om 12:34
    "Ignis aurum probat"

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Ik ben opgegroeid toen op eurosport vroeger toen ze de wrestling uitzonden, van toen al ben ik beginnen kijken; mijn favoriet was toen ultimate warrior, idd, zo'n mensen hebben nooit veel skills, dat kan ook bijna niet, die zijn daar te geblokt voor maar zij komen wel overtuigend over, ze hebben de song, ze hebben de look,ze hebben de caruur en ze hebben de power in huis; alles wat een wrestler voor mij moet hebben.
    Uiteraard heb je verschillende klassen zoals een mysterio en bourne en morisson maar die gasten kunnen dan ook enorme vele moves en niet ongevaarlijk ook, mensen hebben dat graag zo'n spektakel en dat mankeer ik nog bij dienen bryan, em heeft al z'n song en postuur en dergelijke niet mee.

Hellspawn; die fake verhaaltjes geloof je die nu zelf echt?

Goldberg heeft zo ook eens backstage willen vechten met Jericho; of bedoel je het gewoon maar was voor de show zelf, dan verklaart dat alles dan.
    In real life maakt goldberg gehakt van jericho,lol.

Ik kijk dus al vanaf den tijd mee hulk hogan en warrior en big bosmann enzo naar de wrestling, kom dus niet af ik geen wrestling fan ben, ik popel hier iedere dag ik er terug naar kan kijken, zeker raw en de grote evenementen spreken me het meeste aan natuurlijk maar ik kijk naar alles; raw, dan nxt,dan superstars, dan smackdown en dan de grote evenementen, naar TNA kijk ik niet (meer); das echt geene vetten.

Ik kijk wel een paar favo wrestlers zoals del rio en orton.

ROyco; wrestling op zich is in feite belachelijk; het is fake, ze slaan 100keer op elkaar en geen druppel bloed en ze blijven maar recht komen , maar ze noemen het dan ook WWE vooral die E voor entertaiment telt vooral en dat zegt ook meteen alles.

Member Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben opgegroeid toen op eurosport vroeger toen ze de wrestling uitzonden, van toen al ben ik beginnen kijken; mijn favoriet was toen ultimate warrior, idd, zo'n mensen hebben nooit veel skills, dat kan ook bijna niet, die zijn daar te geblokt voor maar zij komen wel overtuigend over, ze hebben de song, ze hebben de look,ze hebben de caruur en ze hebben de power in huis; alles wat een wrestler voor mij moet hebben.
    Uiteraard heb je verschillende klassen zoals een mysterio en bourne en morisson maar die gasten kunnen dan ook enorme vele moves en niet ongevaarlijk ook, mensen hebben dat graag zo'n spektakel en dat mankeer ik nog bij dienen bryan, em heeft al z'n song en postuur en dergelijke niet mee.

Hellspawn; die fake verhaaltjes geloof je die nu zelf echt?

Goldberg heeft zo ook eens backstage willen vechten met Jericho; of bedoel je het gewoon maar was voor de show zelf, dan verklaart dat alles dan.
    In real life maakt goldberg gehakt van jericho,lol.

Ik kijk dus al vanaf den tijd mee hulk hogan en warrior en big bosmann enzo naar de wrestling, kom dus niet af ik geen wrestling fan ben, ik popel hier iedere dag ik er terug naar kan kijken, zeker raw en de grote evenementen spreken me het meeste aan natuurlijk maar ik kijk naar alles; raw, dan nxt,dan superstars, dan smackdown en dan de grote evenementen, naar TNA kijk ik niet (meer); das echt geene vetten.

Ik kijk wel een paar favo wrestlers zoals del rio en orton.

ROyco; wrestling op zich is in feite belachelijk; het is fake, ze slaan 100keer op elkaar en geen druppel bloed en ze blijven maar recht komen , maar ze noemen het dan ook WWE vooral die E voor entertaiment telt vooral en dat zegt ook meteen alles.
    Het was een 'echt' gevecht backstage tusse Goldberg en Jericho, en think again, Goldberg heeft dik op zen klote gekrege van Jericho

Cole & Punk @ NXT, als ze daar 'spear spear' en 'vintage' beginne te roepen
    Laatst gewijzigd door Telrunya; 22 september 2010 om 17:17

iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Telrunya Bekijk bericht
    Het was een 'echt' gevecht backstage tusse Goldberg en Jericho, en think again, Goldberg heeft dik op zen klote gekrege van Jericho

Cole & Punk @ NXT, als ze daar 'spear spear' en 'vintage' beginne te roepen

I'm coming back next week. ik zie punk daar al zitten iedere week.

I always watch NXT without pants

iTrader
    0
    scott steiner kon er destijds echter wel weg mee tbh
    DDP wou die ook es aanpakken backstage na een shoot-promo van steiner op DDP, maar kdenk dat die daar al vlug spijt van had

omtrent dat van goldberg en jericho: had jericho goldberg ni in 1 of andere hold zodat em nix kon doen ofzo?

Cole en Punk samen zijn wel hilarisch samen idd
    Striker kan hem daar de helft van de tijd zelf amper inhouden
    Laatst gewijzigd door Re@V0r; 22 september 2010 om 20:57

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Re@V0r Bekijk bericht
    scott steiner kon er destijds echter wel weg mee tbh
    DDP wou die ook es aanpakken backstage na een shoot-promo van steiner op DDP, maar kdenk dat die daar al vlug spijt van had

omtrent dat van goldberg en jericho: had jericho goldberg ni in 1 of andere hold zodat em nix kon doen ofzo?

Cole en Punk samen zijn wel hilarisch samen idd
    Striker kan hem daar de helft van de tijd zelf amper inhouden
    Geloof ik nu eens nikske van wat godlberg/jericho betreft, zoiets tonen ze niet zenne als er ambras is in de klas, goed voor jullie als jullie dat geloven maar ik niet.

Er is blijkbaar dit jaar ook al ambras in de klas geweest en daar hebben ze ook nikske van laten zien, het enige wat je eens te horen krijgt is; ze wilde niet luisteren of maakte het te bont mee de andere dames ofzo en voila, ze ligt buiten.

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Dat denk ik toch ook wel, niet geŽnsceneerde gevechten zullen we nooit te zien krijgen... niemand toont graag zijn vuile was hť

Member Matic's schermafbeelding
    iTrader
    0
    # WWE: Ik mis goldberg die zou van mij echt is terug moge kome ze.

# TNA: ik ben ne grote sting van, ma door omstandigheden heb ik lange tijd geen tna meer gezien.
    kan iemand mij ffe kort uitlegge wtf die gast aant doen is??? ( ineens "heel" en terug red face paint... terug ne wolpac ofzo? xD )

groetjes

Member Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Geloof ik nu eens nikske van wat godlberg/jericho betreft, zoiets tonen ze niet zenne als er ambras is in de klas, goed voor jullie als jullie dat geloven maar ik niet.

Er is blijkbaar dit jaar ook al ambras in de klas geweest en daar hebben ze ook nikske van laten zien, het enige wat je eens te horen krijgt is; ze wilde niet luisteren of maakte het te bont mee de andere dames ofzo en voila, ze ligt buiten.
    En waarom zou da nie kunne dan? Jericho & Goldberg hebbe het zelf gezegd op interviews, kdenk zelf da het ook in Jericho zijne boek staat. En tuurlijk tonen ze geen echte gevechten, der was zelfs geen camera bij.

Tis nie omda Goldberg breder is dan Jericho, da Jericho geen kans maakt in een echt gevecht..
    Kijkt naar MMA of UFC, hoeveel 'brede mannen" daar wel nie in mekaar geslage worde door 'minder brede mannen' ( Batista gaat ook een goe pak slaag krijge op zen MMA matchkes overigens)

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    En waarom zou da nie kunne dan? Jericho & Goldberg hebbe het zelf gezegd op interviews, kdenk zelf da het ook in Jericho zijne boek staat. En tuurlijk tonen ze geen echte gevechten, der was zelfs geen camera bij.

Tis nie omda Goldberg breder is dan Jericho, da Jericho geen kans maakt in een echt gevecht..
    Kijkt naar MMA of UFC, hoeveel 'brede mannen" daar wel nie in mekaar geslage worde door 'minder brede mannen' ( Batista gaat ook een goe pak slaag krijge op zen MMA matchkes overigens)
    Geloof er niks van puur sensatie.

Goldberg is niet zomaar iemand die wat breder is zenne, das een boom met heel veel kracht en kent alsook de wrestling moves en dergelijke meer, zo iemand versla je niet in een echt gevecht, tenzij je hem echt ne stamp in z'n ballen zou kunnen geven ofzo, da blijft nog altijd de zwakste plek

iTrader
    0
    staat nochtans op veel sites te lezen en is bevestigd
    typ maar es 'goldberg jericho fight' in op google en dan zul je het wel zien... over de reden van het gevecht zijn de meningen precies uiteen, maar jericho zou goldberg wel degelijk in een headlock gepakt hebben en goldberg kon noch vooruit noch achteruit

idem voor het steiner-ddp geval... gans da verhaal kan je ook praktisch tot in detail op internet vinden en is ook wel degelijk waar
    op wrestlinggebied was steiner nieveel soeps meer vanaf het begin van zijn 'big poppa pump'-personage, maar qua promo's en shoots was em altijd wel goud
    + het feit da em niet alleen een grote mond had, maar er ook naar kon en durfde handelen

grootte en gewicht zegt ook ni altijd alles trouwens, als je de techniek ervoor hebt kan je een grotere tegenstander makkelijk vastklemmen zodat em niemer weg kan
    en jericho is getraind in de hart-dungeon dus van technisch worstelen zal ie wel iets weten

iTrader
    45 (100%)
    Geloof er niks van puur sensatie.

Goldberg is niet zomaar iemand die wat breder is zenne, das een boom met heel veel kracht en kent alsook de wrestling moves en dergelijke meer, zo iemand versla je niet in een echt gevecht, tenzij je hem echt ne stamp in z'n ballen zou kunnen geven ofzo, da blijft nog altijd de zwakste plek

lol. vanaf nu kijken we naar borst omtrek, spiermassa en lengte. de gevechten zijn helemaal overbodig.

dunno hoe het nu is met K1, maar er is een tijd geweest dat ze er een circusact van maakten en grote zware gasten gebruiken die niets van techniek hadden. je had eens moeten zien hoe zwaar die slagen kregen. dat was dan nog zonder enige greep want gelijk wie die geen grepen kan tegen iemand die het wel kan is binnen de minuut gevloerd als hij 1 verkeerde beweging maakt

iTrader
    0
    feit is trouwens ook dat de meeste van die reuzen in MMA na 1 ronde al kapot zitten omdat hun gigantisch gespierd lijf zoveel zuurstof verbruikt
    de truc als kleinere tegenstander is dan meestal om die 1e ronde te overleven en dan nadien afmaken op techniek

ene van mijn 1e MMA matchen die ik op tv gezien heb was iets van strikeforce dacht ik... was een een gigantische beer tegen zo'n kleinere dikkerd
    kwas er toen ook van overtuigd dat hij die gewoon ging opeten, maar die dikkerd kon een serieus pak incasseren en heeft uiteindelijk gewonnen omdat die ander kapot zat

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten