Pagina 106 van 259 EersteEerste ... 65696102103104105106107108109110116156206 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.101 t/m 2.120 van 5179
    Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    kozlov in combinatie met santino is veel populairder bij de fans dan kozlov die solo voor titels zou gaan

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    voor zover ik kan lezen staat survivor series nog altijd gepland voor 21/11. het is al van in juni dat hij terug op de lijst staat. btw dit valt te lezen op wwe.com dus kom maar eens vertellen dat mijn bron op niets trekt
    Dan is die er terug opgezet (ik vermoed door de tegenvallende cijfers van de andere PPV en het feit dat het toch 1 van de "big 4" was). WWE heeft begin dit jaar wel degelijk aangekondigt dat Survivor Series ging vervangen worden door een andere concept en ook een andere naam ging krijgen.
    En ik vroeg aan Telrunya net zijn bron omdat ik het een bizar verhaal vond (zoals eerder gezegd vooral vanwege hoe VKM over tag team wrestling denkt), vandaar dat ik zijn bron vroeg. De observer is betrouwbaar dus er zal wel iets van aan zijn, maar er zijn zovéél totaal onbetrouwbare sites dat ik dat een normale vraag vind.
    Get up, forget the past, go outside and have a blast !

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    zoals ik dus zei. in juni is hij er terug op gezet. wat later is dan het begin van het jaar wanneer hij eraf gehaald werd. het ligt trouwens niet aan de ppv's zelf dat ze niet verkopen. zelfs tijden raw en smackdown worden de matchen amper gepromoot.

Member eli de kakker's schermafbeelding
    iTrader
    9 (100%)
    Iemand een idee hoelaat (onze tijd) NOC begint? Of is da ondertussen al voorbij?

Go kofi!!! (hoop ik )

Member Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door eli de kakker Bekijk bericht
    Iemand een idee hoelaat (onze tijd) NOC begint? Of is da ondertussen al voorbij?

Go kofi!!! (hoop ik )
    Da was gisteren, dus tis al lang te vinde

iTrader
    0
    results lijken me kak alleszins

iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Re@V0r Bekijk bericht
    results lijken me kak alleszins

ik vond de matchen op zich nog goed meevallen. maar ik vind het vreemd. nu night of champions en binnen 2 weken weer een ppv? hell in een cell wordt gewoon het vervolg op deze want ze hebben amper tijd om iets te vinden.

tag team turmoil? wtf, waar halen ze het om het zo snel te laten gaan. 5 tag teams en als je een paar sec niet keek kon je al een gemist hebben

iTrader
    0
    twas nog ne deftige ppv imo, nie super maar ook nie slecht

Ook al heb ik een hekel aan 'one night tag teams', Mcintyre/Rhodes valt eigenlijk nog wel dik mee (Maar Henry/Bourne, was ronduit belachelijk). Khad liever Harts vs Dudebusters vs Gatecrashers vs Uso's gezien, maja

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Super de night of champions; wa een matchen,alleen diene daniel bryan vind ik dus echt niks ,pf,echt zwak zenne en waar hale ze het voor iemand die ook meteen eruit lag bij nxt?bah.
    Laatste match was het beste.
    Ik had ook verwacht punk zou winne , ze konde dat zonder probleem doen maar helaas.
    Hoe zal da nu zitte mee jericho?

Member Royco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    echt zwak zenne en waar hale ze het voor iemand die ook meteen eruit lag bij nxt?bah.

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door hatetn Bekijk bericht
    zoals ik dus zei. in juni is hij er terug op gezet. wat later is dan het begin van het jaar wanneer hij eraf gehaald werd. het ligt trouwens niet aan de ppv's zelf dat ze niet verkopen. zelfs tijden raw en smackdown worden de matchen amper gepromoot.
    Idd, het hypen van de PPV’s is zo standard, zo volgens de routine, dat je eigenlijk niet van hype kunt spreken. Komt nog bij dat er veel te veel PPV’s zijn. Komaan seg, afgelopen zondag was het NOC en volgende week zondag is het al HitC. 2 PPv’s met een tijdspanne van 2 weken ertussen??? En dan maar klagen dat hun buyrates ongelofelijk zwaar aan het zakken zijn. Doe zo verder en geen kat koopt de ppv’s nog. Ik doe zelfs de moeite niet meer om alle PPV’s te downloaden, gebrek en tijd en interesse. Ik lees meestal de results en als het mij wat lijkt haal ik hem binnen (buiten voor klassiekers als Summer Slam, Royal Rumble en WrestleMania). Als ik al zo denk, dat ik het het verbruikte volume niet waard vind, wat moet dat dan zijn voor mensen die de PPV’s legaal willen aanschaffen. Ik lees hier regelmatig mensen dingen schrijven als “geweldige ppv”, “super show” enz bij de meest middelmatige shows, maar zouden die daar ook zo over denken en überhaupt de ppv gezien hebben als ze er 45 tot 55 € voor moesten betalen (afh van SD of HD), ik vermoed van niet.
    Ik verschuil mij zelf ook meestal gemakkelijk achter het excuus dat we die ppv hier niet op een legale manier kunnen zien, dus dat het maar illegaal moet, maar eerlijk gezegd, hadden we hier de kans om de ppv’s aan te kopen, ik zou nooit meer zien als SS, RR, WM aan de WWE kant en Bound for Glory en Lockdown aan TNA kant (met mss nog Slammiversary indien ze “King of the Mountain” nog eens organiseren). De rest zou ik sowieso aan mij laten voorbijgaan. En dan nog, 50€ voor een show van 3u, ik weet niet of ik dat thuis uitgelegd krijg, wss zou zelfs dat er niet van komen.

En als laatste, welke idioot haalt het in zijn hoofd om een jaarlijkse HiaC ppv te houden. Op deze manier verkloten ze heel de betekenis, de waarde van een Hell in a Cell match. Hiac is een match die enkel en alleen wordt gehouden voor matchen die een feud tussen aartsrivalen moet beslechten, een feud die al maanden een toppunt bereikt, een feud die eender welke andere match niet kan oplossen omdat die pas gedaan is als de andere het ziekenhuis in ligt. Nu maken ze er een match van die eigenlijk geouden wordt omdat het tijd is voor die bepaalde ppv. Daarvoor was Hiac 1 van de interessantste matchen, een match waar altijd naar uitgekeken werd, nu heeft die match dezelfde waarde als een rumble of een survival serie, leuke match, zeker het kijken waard, maar niet meer dan dat.

Sterk bezig WWe

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Super de night of champions; wa een matchen,alleen diene daniel bryan vind ik dus echt niks ,pf,echt zwak zenne en waar hale ze het voor iemand die ook meteen eruit lag bij nxt?bah.
    Ik snap deze post niet goed. Wat heeft het eruitliggen van Nxt, dat dus even gescript is als eender welk ander WWE programma te maken met de kwaliteiten van een zekere wrestler. Barret valt bvb nog wel mee, maar als je beziet hoever Otunga is geraakt terwijl die evenveel wrestling skills heeft als de gemiddelde diva, dan zegt dat imo genoeg.
    Danielson is nu eenmaal 1 van de beste workers in de wereld, dus zeker in de WWE. Ik heb de match nog niet gezien, maar ga er nu reeds van uit dat die echt goed was, gewoon het werk van Danielson kennende.
    Dat je het niet voor een bepaalde wrestler hebt is normaal, ieder zijn goesting, maar je kunt toch niet blind blijven voor die man zijn enorme skills en zijn geweldige matchen. Komaan seg, het is net of Michael Cole hier (in character, want die man zegt die dingen enkel maar omdat dat zo in het script staat) aan het typen is telkens je overn Danielson bezig bent.

iTrader
    45 (100%)
    Laatste match was het beste.
    Ik had ook verwacht punk zou winne , ze konde dat zonder probleem doen maar helaas.
    Hoe zal da nu zitte mee jericho?

dunno of je het beseft maar wat the miz en daniel bryan doen is gewoon hetzelfde als moest hij hem onder zijn vleugels nemen. het is niet omdat ze in het verhaal tegen elkaar staan dat ze elkaar niet kunnen zien. the miz is net bezig om hem een plaats te geven binnen de wwe.

punk winnen? waar is de geloofwaardigheid daar in? big show smijt heel de SES op zijn eentje door de ring en dan gaat punk plots alleen winnen? we mogen blij zijn dat we ervan af zijn want punk is meer waard dan wat hij heeft gedaan de laatste tijd.

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    De match tusse the miz en bryan was slappe kak zenne en the miz die met de beste moves en mooiste moves in huis had,diene bryan en otunga ook natuurlijk vind ik maar niks,bryan heeft nikske uistraling of overtuiging,die song past ook niet bij hem,zou eerder passen bij een powerhouse. Tis ne slapjanus. Bij bv rey mysterio en bourne; da zijn ook 2 licht gewichten maar ze hebbe tenminste uitstraling en hun moves zijn 100keer beter en leuker dan die van bryan,zoals diene bryan zijn er 12 in een dozijn,zelfde boor otunga en nog enkele andere.Ik vind diene riley ook pakken beter dan bryan zenne,die heeft alles in zich op er bij te zijn.

Haeten; is het logisch dan mss dat rey tege batista wint of al heeft gewonnen?

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    De match tusse the miz en bryan was slappe kak zenne en the miz die met de beste moves en mooiste moves in huis had,diene bryan en otunga ook natuurlijk vind ik maar niks,bryan heeft nikske uistraling of overtuiging,die song past ook niet bij hem,zou eerder passen bij een powerhouse. Tis ne slapjanus. Bij bv rey mysterio en bourne; da zijn ook 2 licht gewichten maar ze hebbe tenminste uitstraling en hun moves zijn 100keer beter en leuker dan die van bryan,zoals diene bryan zijn er 12 in een dozijn,zelfde boor otunga en nog enkele andere.Ik vind diene riley ook pakken beter dan bryan zenne,die heeft alles in zich op er bij te zijn.

Haeten; is het logisch dan mss dat rey tege batista wint of al heeft gewonnen?

Dude, are you for real?

Dat je Bryan niet goed vindt daar heb ik geen problemen mee, maar hij IS één van WWE's beste workers. Hij heeft superveel ervaring en gaat amper injured geraken. Resultaat: reliable, unlike uw helden Batista enzo, die gewoon een lachertje zijn geweest voor pro wrestling in my book.

Kijk eens rond op internet enzo, zodat je een idee krijgt van het fenomeen 'pro wrestling', in plaats van hier een hoop zinloze posts te verkopen. Waarom is het onlogisch dat Bryan wint? Dat is net het punt van de hele 'underdog' storyline die ze hier duidelijk hebben gebruikt. Bryan is perfect als underdog (zie de kenmerken die je beschrijft) en krijgt daarom ook een push momenteel. Als je dit niet inziet snap je de hele werking van WWE nog niet vrees ik.

Maar idd, NoC was wel goed. Ik heb der nog redelijk van genoten.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 21 september 2010 om 17:25
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    0
    tbh ben ik wel blij dat gans die Big Show - Punk zever (hopelijk) eindelijk gedaan is en ze nu terug eens iets beters kunnen aanvangen met Punk...
    kdenk da em ni 1 match ofzo de bovenhand gehad heeft in gans die fued

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    http://img227.imageshack.us/img227/5013/snapshot20100921171434.png

Dude, are you for real?

Dat je Bryan niet goed vindt daar heb ik geen problemen mee, maar hij IS één van WWE's beste workers. Hij heeft superveel ervaring en gaat amper injured geraken. Resultaat: reliable, unlike uw helden Batista enzo, die gewoon een lachertje zijn geweest voor pro wrestling in my book.

Kijk eens rond op internet enzo, zodat je een idee krijgt van het fenomeen 'pro wrestling', in plaats van hier een hoop zinloze posts te verkopen. Waarom is het onlogisch dat Bryan wint? Dat is net het punt van de hele 'underdog' storyline die ze hier duidelijk hebben gebruikt. Bryan is perfect als underdog (zie de kenmerken die je beschrijft) en krijgt daarom ook een push momenteel. Als je dit niet inziet snap je de hele werking van WWE nog niet vrees ik.

Maar idd, NoC was wel goed. Ik heb der nog redelijk van genoten.
    Ach kijk, de liefde is enorm zo te zien. Als je die match met the miz en bryan goed vond, sorry, voor mij was dat geene vetten en vooral van bryan zijne kant, veel speciaals was er niet aan.
    Ik twijfel er niet aan die gast kan wrestelen,em heeft een aantal goeie moves maar zoals ik zeg, zo zijn er 12 in een dozijn.
    Zelfde mee diene matt hardy, das ook zo iemand die ik niet vet vind of toch nu niet meer, sinds z'n broer er weg is gegaan en ze geen ruzie meer hadden is het compleet naar beneden gegaan.

Batista mijn held? Aantonen aub? Ik heb het voor andere mensen en niet voor batista.
    Ik weet wel dat wrestling fake is enzo maar stel batista eens tegen bryan, die vent heeft bryan (zelfs ik) 1 trok en ge ziet dienen nimmer ligge, zelfde mee mysterio maar mysterio heeft tenminste nog uitstraling en super moves.

Ach, tuurlijk, je bent het niet met mij eens dus is het zever,manneks toch.

Het is idd voor mij onlogisch bryan wint, begrijp me niet verkeerd; ik wist al op voorhand dat bryan toch zou winnen van the miz, enorm voorspelbaar, wauw, dat was heel spannend .
    Alleen is het grappig deze tegen mindere tegenstanders langs alle kanten afging en dan opeens woehoe verslaat em the miz in een slappe match waar de beste moves dan nog van the mizz zelf kwamen.

Geef me dan toch maar nieuwe mensen als barret en alberto del rio en riley die nu bij the miz is, dat zijn mensen die er perfect bij horen.
    Laatst gewijzigd door Draego; 21 september 2010 om 19:10

iTrader
    0
    einde van Nexus in zicht gezien de stipulatie voor Hell in a cell...
    waarom is da trouwens al binnen 2 weken? tkan precies ni rap genoeg gaan die ppv's tegenwoordig

anyway: laat Bryan maar rondzeulen met die waardeloze us-title, zodat miz kan doorschuiven naar de main event
    persoonlijk ben ik ook nog altijd ni echt overtuigd van Bryan als WWE-superstar
    kheb het dan meer voor Alberto Del Rio en enigzins ook Barret

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Re@V0r Bekijk bericht
    einde van Nexus in zicht gezien de stipulatie voor Hell in a cell...
    waarom is da trouwens al binnen 2 weken? tkan precies ni rap genoeg gaan die ppv's tegenwoordig

anyway: laat Bryan maar rondzeulen met die waardeloze us-title, zodat miz kan doorschuiven naar de main event
    persoonlijk ben ik ook nog altijd ni echt overtuigd van Bryan als WWE-superstar
    kheb het dan meer voor Alberto Del Rio en enigzins ook Barret
    Jullie maken de fout bij mij wat bryan betreft: ik heb niks tegen die persoon, ik ken die ook niet persoonlijk enzo en als je niet kan wrestelen dan ga je toch echt niet bij de wwe geraken, em kan wrestelen en heeft idd veel ervaring maar em heeft het niet voor mij en het kan mss wel zijn dat daniel bryan zijn echte moves mss niet mag tonen ofzo van de bazen bij wwe??
    Voorlopig zal deze me toch nog moeten overtuigen, nu krijgt deze er de kans voor he .
    Denk maar aan dienen da altijd zoiets zegt van nxt; yupyupyup of zoiets in diene aard, da powerhouse die geblesseerd is van nxt? Diene was int begin ook niet je datte maar na weken en weken verder ben ik er meer van overtuigd deze er weldegelijk thuis hoort, is een enorme vent en krachtpatser. :-)

Alberto del rio kan een ferm stukske wrestelen en z'n manier van doen is super, ik houd ervan van zo'n zaken .
    En barret is ook wel top.

iTrader
    0
    Lijkt me logisch da Bryan al zen moves nie mag tonen (gelijk die headkicks & cattle mutilation).

En idd de ppv komen te snel achter mekaar (tis binnekort nog Bragging rights ook).
    Hopelijk wint Barret in HiaC, kwil Cena wel is in Nexus zien als hun 'bitch" (ze kunne het zo doen gelijk de JBL vs HBK feud in den tijd). Maarja de kans gaat klein zijn da Barret wint.

En toch blij da Jericho nog ff blijft
    Laatst gewijzigd door Telrunya; 21 september 2010 om 20:05

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten