Pagina 104 van 263 EersteEerste ... 45494100101102103104105106107108114154204 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 2.061 t/m 2.080 van 5245
    Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Telrunya Bekijk bericht
    Het wordt is tijd dat WWE zich wa meer gaat bezig houden met hun tag teams (en nie van die 'one night only' tags).

Juist de match van Gatecrashers vs Dudebusters op Superstars van paar weken geleden nog is bekeken, der zit zoveel potentieel in ( zoals vroeger Hardy's vs Dudley's vs Edge & Christian in TLC matches, die waren gewoon geniaal).

En de Hart's hebbe nu de belts, maar der wordt niks meer mee gedaan precies, zelfs de Uso's gaan er nie meer achter.
    Dudebusters vind ik 2keer niks, veel kunne ze niet en ze stralen ook nikske uit.

Waarom is serena er niet meer bij? Waarschijnlijk ze mee straight edge stoppen ofzo?

Diene alberto del rio vind ik super, pure fun en em kan toch wel wrestelen ook,zalig gespeeld.
    Kaval terechte winnaar van nxt al vond ik vooral dienen riley er meer en meer bovenuit springen,goeie wrestler vind ik en dezelfde manier als the miz qua mond en spraak .

En maryse; je kan er met open mond naar blijven kijken, bloedheet is die,bbrr.

Diene matt hardy ben ik ook beu, veel speciaals kan die ook nie vind ik, het was eens goed gedaan tussen hem en z'n broer toen, toen was het goed maar nu,ppff.

Dat mee kane en undertaker? Word dat de match voor wrestlemania?

Member Re@V0r's schermafbeelding
    iTrader
    0
    wrestlemania is nog meer dan een half jaar van nu dus zal wel ni...
    khoop et toch ni, aangezien ze er blijkbaar serieus kaas van gegeten hebben tegenwoordig om storylines ellendig lang te rekken
    zelfs tot op een bepaald punt dat er geen kat meer geeft om de ontknoping
    enkele voorbeelden: de ontmaskering van Mercury (iedereen wist al dat het hem was), de mysterieuze GM van RAW (weten ze het uberhaupt zelf wel al wie het is...?), in TNA nu ook de mysterieuze 'they/them' (hoelang loopt Abyss daar nu al ni over te zeiken en het duurt nu nog tot volgende maand eer we het normaal zullen weten), sommige midcard-fueds die blijkbaar 30 matchen op tv en ppv nodig hebben waardoor je het zo beu bent als koude pap,...
    Footstar: Ed Seys - Redhawks United

Member Telrunya's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    Dudebusters vind ik 2keer niks, veel kunne ze niet en ze stralen ook nikske uit.

Waarom is serena er niet meer bij? Waarschijnlijk ze mee straight edge stoppen ofzo?

Diene alberto del rio vind ik super, pure fun en em kan toch wel wrestelen ook,zalig gespeeld.
    Kaval terechte winnaar van nxt al vond ik vooral dienen riley er meer en meer bovenuit springen,goeie wrestler vind ik en dezelfde manier als the miz qua mond en spraak .

En maryse; je kan er met open mond naar blijven kijken, bloedheet is die,bbrr.

Diene matt hardy ben ik ook beu, veel speciaals kan die ook nie vind ik, het was eens goed gedaan tussen hem en z'n broer toen, toen was het goed maar nu,ppff.

Dat mee kane en undertaker? Word dat de match voor wrestlemania?
    Van Dudebusters had ik ook eerst da gedacht, maar door de match met Gatecrashers heb ik wel een beetje potentieel gezien (voor beide teams trouwens ).

Serena is er nie meer bij omda ze naar't schijnt een 'attitude probleem' had, ze hadde haar gewaarschuwd, maar ze wou nie luisteren, dusja released.

En kzie de Taker/Kane feud nog doorgaan tot Hell in a cell ppv, in zo'n kooi is het allemaal begonnen in den tijd, dus tzal daar wel eindigen ook
    Laatst gewijzigd door Telrunya; 6 september 2010 om 00:29

iTrader
    0
    ik wil terug buried alive

Banned hatetn's schermafbeelding
    iTrader
    45 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Re@V0r Bekijk bericht
    ik wil terug buried alive

ik wil inferno en casket. het zal wel niet gebeuren

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Net raw gezien, sorry voor de fans hier van diene daniel bryan maar ik ben er niet voor.
    Heeft geen uitstraling voor mij, een paar goeie moves maar das dan ook alles.

Die 4 rko's van orton,haha, gewoon super, ik amuseer me rot om die bezig te zien diene orton.
    Laatst gewijzigd door stageline; 7 september 2010 om 23:34

iTrader
    0
    Kben nog is blij da ze nog is ne storyline opbouwen voor de US title en nie meer aan de eerste de beste geven.

En tis te hopen da ze iet deftig gaan doen met Darren Young, want bij zen RAW debut haddek zoiet van 'oh nee'.

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Bryan is de man. Snapt ge dan niet dat het gebrek aan uitstraling ook een powerful gimmick kan zijn? Een beetje diepere gimmicks mogen ook wel he. Het kan niet allemaal voor simpletons zijn he.

"een paar goeie moves maar das dan ook alles" -> Is dat niet genoeg dan? Wat moeten ze voor jou meer hebben? Bryan heeft nog meer goei moves, maar die mag hij natuurlijk niet doen van de WWE, want dan upstaged hij alle opa's zoals Taker en Trips, en dat mag niet.

Nu'k er toch over bezig ben, nu Trips al lang afwezig is mogen ze de Pepsi Plunge wel eens toekennen aan CM Punk. Het zou mooi zijn.
    "Ignis aurum probat"

iTrader
    0
    Ze gaan die Pepsi Plunge echt nie aan CM Punk geve want da zou volledig de vloer vege met Triple H zen Pedigree. (zeker nu nie, omda Triple H nu officieel nog meer te zegge heeft binnen WWE omda em vrij recent executive director geworden is, en snel terug in ring gaat zijn)

*edit* Omg @ NXT De conversaties tusse Striker, Matthews en Cole, echt strijk ligge
    En tusse de diva rookies zitte toch wel een paar schoontjes (over in ring skills gaan we zwijgen )
    Laatst gewijzigd door Telrunya; 8 september 2010 om 14:43

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Marginal0 Bekijk bericht
    Bryan is de man. Snapt ge dan niet dat het gebrek aan uitstraling ook een powerful gimmick kan zijn? Een beetje diepere gimmicks mogen ook wel he. Het kan niet allemaal voor simpletons zijn he.

"een paar goeie moves maar das dan ook alles" -> Is dat niet genoeg dan? Wat moeten ze voor jou meer hebben? Bryan heeft nog meer goei moves, maar die mag hij natuurlijk niet doen van de WWE, want dan upstaged hij alle opa's zoals Taker en Trips, en dat mag niet.

Nu'k er toch over bezig ben, nu Trips al lang afwezig is mogen ze de Pepsi Plunge wel eens toekennen aan CM Punk. Het zou mooi zijn.
    Jaja tuurlijk datte, als ik diene bryan 1 trok geeft ligt em volledig plat, wrestling moet ook nog wat om realiteit gaan vind ik, iemand als diene bryan kan iemand als triple H nooit verslaan, ik heb het uiteraard over real life en niet over fake gedoe.
    En je kan toch niet verwachten dat iemand zoals triple H zo lening is als iemand als myseterio en bryan enzo? Dat gaat echt wel niet op, iemand die zo zwaar geblokt is kan dat niet zo'n zaken, snap je da dan niet?
    Soit; ik deel allesins uw mening niet ivm diene bryan, ik zeg nergens het een slechte is zenne maar ik ben er niet voor en nu zal'em wel the mizz verslaan zeker, gaan ze het terug voorspelbaar maken? Das ook zoiets waar ik me wel eens aan erger je op voorhand zelf al weet wie er zal winnen.

Member Vedeco's schermafbeelding
    iTrader
    78 (100%)
    Waar volgen jullie alles in het algemeen ?

Banned
    iTrader
    16 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Vedoco Bekijk bericht
    Waar volgen jullie alles in het algemeen ?
    Er zijn manieren bij waarbij je het zelfs live via internet LIVE kan volgen maar bij mij is het op een andere manier.
    Ik zeg dat allemaal liever niet teveel op fora .
    Ik kijk allesins iedere week opnieuw naar raw, dan nxt, dan superstars en dan smackdown.

Raw is het beste om zien, superstars het minste.
    Nxt en smackdown ligt ertussen in.

Approved 9-lifer Marginal0's schermafbeelding
    iTrader
    123 (100%)
    Weblogs
    3
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stageline Bekijk bericht
    Jaja tuurlijk datte, als ik diene bryan 1 trok geeft ligt em volledig plat, wrestling moet ook nog wat om realiteit gaan vind ik, iemand als diene bryan kan iemand als triple H nooit verslaan, ik heb het uiteraard over real life en niet over fake gedoe.
    En je kan toch niet verwachten dat iemand zoals triple H zo lening is als iemand als myseterio en bryan enzo? Dat gaat echt wel niet op, iemand die zo zwaar geblokt is kan dat niet zo'n zaken, snap je da dan niet?
    Soit; ik deel allesins uw mening niet ivm diene bryan, ik zeg nergens het een slechte is zenne maar ik ben er niet voor en nu zal'em wel the mizz verslaan zeker, gaan ze het terug voorspelbaar maken? Das ook zoiets waar ik me wel eens aan erger je op voorhand zelf al weet wie er zal winnen.
    Ge kijkt naar WWE en ge maakt u druk over realisme? Er is geen greintje realisme in WWE. I mean, Mysterio multiple heavyweight champion? Komaan... Die kan trouwens nooit winnen tegen de Big Show. Zach frickin' Gowen heeft ne win over de Big Show. WWE gaat niet om realisme. Dat is traditionele mainstream entertainment wrestling, realisten zijn niet hun doelpubliek. Die zijn ook al lang naar UFC overgestapd. Maar goed, u post is dan ook compleet naast de kwestie. Der zit een hele psychologie achter pro wrestling.

TNA gekeken nog es, en wel wat kunnen lachen. De promo van McGuinness en dien andere was wel goed. Kurt Angle: "we're facing 2 of the top 2 wrestlers out there". XD Hun dialogen zijn wel van een laag niveau. Volgens mij zijn ze daar bij TNA nogal los in hun beleid. Ik ben daar wel voorstander van, maar der zijn grenzen he. Het enige echt positieve punt vind ik de camera bij de backstage promo's. Die is echt subliem. _O_

@Vedoco: allicht via torrentz he. dat is nu geen taboe meer. Maar naar't schijnt toont Gunk TV dat ook. Ik kan dat hier niet pakken dusja.

edit: omg en RAW ook al. Alicia: "If anyone is to become the 'undefined' women's champion". OMG XD.
    Laatst gewijzigd door Marginal0; 8 september 2010 om 22:06

Member Royco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    - Hmm Darren Young zijn return was effe van wtf , dacht ojooo WWE heeft ons weer zwaar in de zak gezet door ons te doen denken dat hij de zwakste schakel was en hem dan uiteindelijk boven alle anderen te doen uitkomen en hem zwaar pushen, maar duidelijk toch niet? Of toch wel? *confused*

- Benieuwd wat ze met Jericho gaan doen, zeker nu dat Josh Matthews nog eens herhaalde dat hij zeker WWE champ moet worden op Night Of Champions of hij anders WWE verlaat. Khoop echt dat dit WWE is die inspeelt op de geruchten dat Jericho zijn contract verloopt in Oktober op het internet, anders ga ek er toch effe nie goe van zijn als hij weg is

- Bryan vs Miz us title zagen we al van ver aankomen, wel benieuwd hoe ze Miz zijn title gaan laten droppen, toch nie clean zeker?

- NXT was wel tof, die Naomi is wel een talentje, en die nieuwe van Vickie heeft TETN
    Laatst gewijzigd door Royco; 8 september 2010 om 22:54

iTrader
    0
    Jericho gaat volgens mij nog nie weg gaan (hoop ik toch ) maar kzie em misschien wel terug naar Smackdown gaan (misschien een face run?), samen met Edge. Aangezien Smackdown op nen nieuwe zender gaat airen, dus moeten ze wel met grote dingen uitpakken.

Member Royco's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hmm kweet het zo niet, hij zegt duidelijk dat hij WWE gaat verlaten, niet RAW

En ook nu zijn nieuwe dvd uitkomt, heb 'k nog meer schrik

iTrader
    0
    die inbreng van Darren Young is eerder gebruikt om Orton te kunnen doen winnen van Wade zonder dat die al teveel gezichtsverlies lijdt denk ik

kverwacht eigenlijk wel dat Bryan gaat winnen van Miz... ligt er te dik op dat ze die US title van Miz willen weghalen en zeker als het tegen Bryan is
    mss casht hij direct erna wel zijn money in the bank in, zou me ook ni verbazen

iTrader
    45 (100%)
    die inbreng van Darren Young is eerder gebruikt om Orton te kunnen doen winnen van Wade zonder dat die al teveel gezichtsverlies lijdt denk ik

kverwacht eigenlijk wel dat Bryan gaat winnen van Miz... ligt er te dik op dat ze die US title van Miz willen weghalen en zeker als het tegen Bryan is
    mss casht hij direct erna wel zijn money in the bank in, zou me ook ni verbazen

kheb dat ook al zitten denken.
    maar wat is dan het scenario?
    hij wint krijgt nog een grotere mond en verliest hem redelijk snel terug
    hij verliest en iedereen lacht hem uit

of nog beter: sheamus wint de match, the miz komt cashen en tijdens die match komt triple H tussen om op sheamus te slaan

iTrader
    0
    er is sowieso sprake binnen WWE dat Miz verder zou gepushed worden, dus het is altijd mogelijk natuurlijk dat ze hem nu eens richting WHC pushen
    in het slechtste geval wint ie hem inderdaad en eindigt hij, als blijkt dat hij de belt niet aankan, zoals Jack Swagger...

iTrader
    45 (100%)
    er is sowieso sprake binnen WWE dat Miz verder zou gepushed worden, dus het is altijd mogelijk natuurlijk dat ze hem nu eens richting WHC pushen
    in het slechtste geval wint ie hem inderdaad en eindigt hij, als blijkt dat hij de belt niet aankan, zoals Jack Swagger...

op gebied van alles buiten wrestling schat ik the miz pakken hoger dan swagger. de vraag is alleen of het niet te vroeg is. er zitten er op raw atm ook veel te veel die voor die titel gaan. mss wachten ze gewoon tot smackdown op de andere zender zit zodat ze twee deftige shows kunnen leveren want de laaste tijd is het maar zwak op vrijdag

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten