Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1 t/m 20 van 5001

Discussie: Algemene loopthread

Banned
    iTrader
    0

Algemene loopthread

yo

Ik start hier dus de nieuwe loopthread nuja ik weet dat er wel eentje is maar die ging dus meerbepaald over de 20km van Brussel terwijl deze nu al een tijdje achter zich ligt..

nuja een nieuwe thread dus

Ik ben momenteel aant trainen voor de halve groene marathon in Hamont-Achel op 10 september, thuiswedstrijd dus!

In de zomer hebben de meeste wel tijd om veel te lopen alhoewel heb in augustus nog kut herexamen voor wiskunde en daarnaast ist nog te warm om te lopen

vandaag heb ik na 2rustdagen door de warmte en dagje brussel opnieuw getraint

Heb snelheid getraint door 3 rondjes voluit te lopen 1ste ronde: 5.01m 2de: 4.50m 3de:4.50m

was verdorie vermoeiend moet ik zeggen mja snelheidtrainen moet ook maar doe ik nog bijna nooit

Member o2.be's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    zijn de tijden die je aangeeft gelopen op een piste ? (400 m)
    Of wat bedoel je met ronden?
    Genk, de uitvinder van het rondpunt.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door o2.be
    zijn de tijden die je aangeeft gelopen op een piste ? (400 m)
    Of wat bedoel je met ronden?
    nee op asfalt hier in de straat tis een ronde die gaat door mijn woonstraat en nog een paar andere straten...

mijn beste tijd hiervoor was 5.31 m een 8 maanden geleden

Banned
    iTrader
    0
    morgen, vrijdag dus, om 22.50h komt de docudrama endurance op canvas over Haile Gebreselassie

http://www.canvas.be/canvas_master/p...ek/index.shtml

Member Raptyr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik begin stilletjes aan te trainen voor een deftige tijd op het BK halve marathon in Geraardsbergen (eind augustus). Tot nu toe mij vooral geconcentreerd op afstanden onder de 10 KM. Drie van de vier laatste kermiskoersen waar ik aan deelnam overigens gewonnen (korte afstand), dus tijd voor een nieuwe uitdaging. Het verste dat ik in een wedstrijd al gelopen heb is 15 KM, dus ik heb wel nog wat trainingsarbeid voor de boeg.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door |R4ptOri4N|
    Ik begin stilletjes aan te trainen voor een deftige tijd op het BK halve marathon in Geraardsbergen (eind augustus). Tot nu toe mij vooral geconcentreerd op afstanden onder de 10 KM. Drie van de vier laatste kermiskoersen waar ik aan deelnam overigens gewonnen (korte afstand), dus tijd voor een nieuwe uitdaging. Het verste dat ik in een wedstrijd al gelopen heb is 15 KM, dus ik heb wel nog wat trainingsarbeid voor de boeg.
    voor welke tijd ga je?

vandaag 1h 17m gelopen, pff eerste 20min serieus last van mijn linkerscheenbeen, na 3min ff gestopt om wa te 'maseren' daarna gewoon verder gelopen en de pijn was grotendeels verdwenen na 20min hierna voelde ik hem nog af en toe, mja de eerste 30min waren liep ik echt slecht mede door mijn scheenbeen daarna liep ik terug beter al waren mijn benen toch vrij moe nag 1 uur

Member Raptyr's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e.House
    voor welke tijd ga je?
    Ik ga proberen onder 1u30 te blijven.

Approved 9-lifer Woutrageous's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Ik ben momenteel aant trainen voor de halve groene marathon in Hamont-Achel op 10 september, thuiswedstrijd dus!

vandaag heb ik na 2rustdagen door de warmte en dagje brussel opnieuw getraint

Heb snelheid getraint door 3 rondjes voluit te lopen 1ste ronde: 5.01m 2de: 4.50m 3de:4.50m

was verdorie vermoeiend moet ik zeggen mja snelheidtrainen moet ook maar doe ik nog bijna nooit
    Heb j al ns zo'n afstand gelopen?
    What the deuce?

Banned D-1337's schermafbeelding
    iTrader
    34 (97%)
    ga ook terug beginnen lopen.
    Voetbalseizoen begint binnenkort terug en het is altijd afzien als je zonder enige voorbereiding begint te spelen/trainen.

Banned
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Woutrageous
    Heb j al ns zo'n afstand gelopen?
    de halve marathon??

ja ik heb op 28mei 20km van Brussel gelopen in 1h 35m was daarmee 3600 van 25 000 en in laatste box gestart plus parcour in Brussel is ook niet bepaald vlak te noemen

iTrader
    0
    de halve marathon??

ja ik heb op 28mei 20km van Brussel gelopen in 1h 35m was daarmee 3600 van 25 000 en in laatste box gestart plus parcour in Brussel is ook niet bepaald vlak te noemen
    Ah, dan ist nie nodig om eventueel enkele tips te geven

Nja, d laatste halve marathon die ik gelopen heb was vorig jaar Intercity Maastricht - Bilzen, was ook nie vlak en pokkewarm toen. Tijd was 1u39.

Volgende wedstrijd voor mij is d Terrasjogging van Bilzen op 6 augustus: 10km, vlak, door t centrum (veel bochten)
    What the deuce?

Banned
    iTrader
    0
    Gisteren meegedaan aan de classic run in tessenderlo,

zeer druk voor de 10km, meer dan 2500? deelnemers dus duurde het ff voordat ik over de start was dus dan pas mijn chrono gestart, daarna waren het 2ronde(1van 4 en 1van 6) door de stad, veel veel volk langs de kant

Door de drukte en inhalen nog al traag gestart 3km in 13.45? ofzo

daarna 5km in 21.30?, 7km in 30.33? wel toen kwam ik het bordje van 9km tegen en op mijn zag ik 37.40 m ?? dus ik dacht tis nog 4m doortrekken, dus ik versnel en der bleef maar geen eind aankomen dus uiteindelijk gefinisht in 43.20?

Volgens mij stond da bordje daar verkeerd of heb ik fout gekeken ma da betwijfel ik toch

Op zich niet super tevreden met mijn tijd maar mede door de warmte(26-27 graden) en door de drukte valt het nog vrij goed mee

Banned
    iTrader
    0
    de deelname prijs was belachelijk hoog, daginschrijving koste 12euro , 17euro met t-shirt en dat voor maar 10km, uiteraard voor 12euro gekozen want wie betaald er nu 5 euro extra voor een t-shirt da ge normaal gratis krijgt?

Member Box's schermafbeelding
    iTrader
    13 (100%)
    Och, da valt toch goed mee als prijs. Ik ben tegenwoordig al heel tevreden om als triathleet een wedstrijd te vinden die me minder dan 20€ kost...

Member stefanmiler's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Voor een stratenloop is dat toch wel erg duur. Die andere Bob Verbeeck-koersen zijn ook nogal duur (alhoewel de Antwerp 10 miles maar rond de 8 euro zat dacht ik, voorinschrijving wel).
    Triathlon is nu eenmaal duurder. Ik ken er ook verschillenden (triathloners/duathlonners) , en dat zijn idd dikwijls veel hogere bedragen waar die van spreken.
    Is there any intelligent life on earth?
    Yes, but I'm only visiting.

iTrader
    0
    Idd, n dure stratenloop precies, meestal blijft d prijs toch onder d €10 (met bevoorrading, douches, t-shirt incl.) bij d wedstrijde die ik loop.

@e.House: as g op d 5km doorkomt op 21.30 en op t zelfde tempo blijft doorlopen tot d 8ste of 9de km is t normaal da ge rond d 43min zit, n g moet r rekening mee houde dat t vaak nie exact 10km is, meestal zijn r n aantal 100 meters extra. Ma voor d rest: tis idd belachelijk duur voor n wedstrijd als elke andere.
    What the deuce?

Member slash's schermafbeelding
    iTrader
    0
    idd haspengouw challenge is ook altijd 6€ ofzo

ik ga dees maandje kalmer aandoen en volgende maand opnieuw beginne trainen voor september fruitloop (in sint-truiden) kwil onder de 39 en voor 1ste vrouw zijn (de vrouw die altijd voor mij is mss da ter dan snellere zijn)

btw vorige week maandag in nieuwerkerken gaan lopen. Ene van bij mij in de club had 37:33 ofzo en dies nog maar 16 jaar :o
    ik had 39:15 ma was dag ter voor nog in genk gaan lopen

Banned
    iTrader
    0
    vandaag lange duurloop gedaan

1h 55m, ging goed al heb ik altijd dat ik de eerste 10min der precies nog moet inkomen en mijn benen 'verzuren' ook na 1uur

Maar ik moet zeggen dat het vandaag goed ging, het was ook ideale temperatuur=> 18graden, heb gelopen tussen 7.50-9.45

Wel kom haast nooit lopers tegen in mijn buurt, vandaag heb ik welgeteld 1loper gezien aan het andere kant van het kanaal dan nog

Member stefanmiler's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Vorige vrijdag Dwars Door Kasterlee gelopen, 10 mijl over zandwegen, inclusief wat duinen. Het was natuurlijk zeer warm (start was om 14h). Na ruim 1h05' was ik binnen. Ik heb wel steeds op reserve gelopen, het was zo al erg genoeg. Voor een tijd moest ik toch niet gaan
    Is there any intelligent life on earth?
    Yes, but I'm only visiting.

Member Bauwens666's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Hebben jullie daar ook zo'n last van van jullie scheenbeen als je opde weg gaat lopen. Nu ik zo'n AIR schoenen heb is dit al serieus verminderd.

Pagina 1 van 251 123451151101 ... LaatsteLaatste

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Regels voor berichten