*Als student is het in Paramoun goedkoper denk ik, in Continental is er maar ้้n tarief zeker?
Als je in KHBO zit betaal je 100 voor 10 maand (sept-juni)
en 250 (+30 administratiekosten bij de eerste inschrijving) als je gewoon student bent, dus 280 voor 12 maand.
In Continental +350 euro?
* Ik train meestal van 20u30 tot 22u (doe nu bill star dus kom 3x per week: ma/woe/vrij en zaterdagochtend doe ik bi/tri) dus als je iemand in het squatrek ziet met kort zwart haar ben ik het. Mij mag je wel storen, enkel niet tijdens een set!!
Grtz
lol
issem bekend ja.
Heb nog es met die dude getrainde, daarvan![]()
allegow grappig
Dokter heeft me aangeraden om naar een fitness center te gaan om me rug te versterken.
Zou dit dan combineren met men thaibox trainingen, wat ik nu al enkele jaren doe. 4x thaibox 2x per week fitness.
Kan er iemand mij wat informatie geven over supplementen. Niet speciaal om bij te komen, eerder voor het fit gevoel. Na een training ben je meestal echt wel leeg. Heb dan ook niet veel zin meer om rond 22.00 me maag vol te steken met eten. Na een training ga ik meestal gewoon slapen eet ik 's ochtends wat maar dit is echt niet voldoende.
Yeey, 2PR's vanmorgen
65 squat en 50 bench...
Kweet het t'is niet veel, maar t'is voor mij toch aangenaam te weten dat'k mijn lichaamsgewicht kan squaten![]()
Gratz, BW squat is altijd nice!
Das 't verste wat ik had bereikt![]()
die dumbell pullover voor borst. : trekt da gelijk ook ni op uw schouders.. als ik da gewicht achter me laat zakken, dan ist lijk ofdat mijn scouder iedere keer versringt.. iedere keer van *klik* * klak* of dat ie uit de kom gaat.
hmm
ook al een paar keren gehad, meestal als ik na een tijdje niet te hebben getraind, weer die oefening doe.
Als je dit tegenkomt, betekend het simpelweg, dat je de oefening niet correct doet of je je eigen forceert doordat je teveel gewicht gebruikt.
Meestal als mijn 'schouder verspringt' dan gaat dat gepaard met een helse pijn, en kan ik die oefening niet meer doen.
Gelukkig kom ik zo'n dingen niet meer tegen =)
Deze week weer gaan trainen, nadat ik een week in feite niet anders heb gedaan dan laat in mijn bed zitten & niet gaan trainen. (ik kon er gewoon niet geraken)
Volgende training zitten we aan de 5RM van al mijn lifts, eindelijk tijd om heavy te gaan!
Iemand een tip tegen bloedende schenen bij de deadlift?
Ik heb er een wondje dat ik altijd weer openscheur daardoor.
Lange broek kopen zeker?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)