ik vin nergens kwark![]()
![]()
waar koopte da :P
ik vin nergens kwark![]()
![]()
waar koopte da :P
kwark = plattekaas => gewoon in de supermarkt
mn ma ee zo kwark met vanille, en me fruit enzo gevonden, mr echte gewonen kwark vindt ze ni zegt ze![]()
pff tis hier ook ma kalmkes ze, kben ff motivatie kwijt, ma daar zal wel rap evrandering in komen!
Wees niet zo'n ijdeltuit.
Wat maakt het nu uit hoeveel je weegt of hoe hoog je vetpercentage is?
euh..sommige mensen geven daar om? elk zn ding toch?
laat je vetpercentage meten in je fitness ofzo met een huidplooimeter
ik heb der gevonden van campina!
amaj das ni te vretten xD
Smijt er kerstomaten bij en basilicum <3
Vandaag was het de tweede dag van de vijfde week stronglifts 5x5 beginners en nog steeds geen failure gehad. Vandaag 52.5kg Squat, 35 kg OHP, 70kg deadlift en 8/5/4 pullups. Van squat en vooral Deadlift voel ik niet direct een einde komen aan gewicht toevoegen.
Nu een vraag: weet iemand een goeie gym zijn in Brugge waar alle materiaal voor stronglifts aanwezig en je uiteraard de oefeningen mag doen?
Ik train momenteel thuis maar ik heb geen Squat rack en de gewichten voor DL beginnen op te raken. Momenteel clean ik het gewicht voor squats en dan duw ik het gewoon hoog genoeg om het over mijn hoofd te laten gaan maar het begint een beetje te zwaar en gevaarlijk te worden. De steinborn lift kan ik niet gebruiken wegens een te korte bar en ik wissel liever niet naar front squats.
Continental Gym, 1 van de laatst overgebleven hardcore gym's.
oké
de kwark is naar binnen geraakt 250gr net niet gekotst :P
bruin maanzaadbroodje met kalkoenfilet gegeten
3 eieren (1 dooier maar gebruikt)
en sebiet naar den gym zie![]()
net terug!
BP is weer een beetje omhoog --> 3x8 50kG
incline 3x8 --> 45kG ik kon nemeer![]()
Iemand nog tips waar ik niet te dure kwalitatieve eiwitten kan bestellen? Ik heb een paar potten van optimum nutrition en die waren zeer goed ( en vooral, enorm goeikoop vanuit de USA) Maar ik ben dus nu op zoek naar site's van de benelux ofzo.. Is workout.be goed?
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)