Pagina 64 van 778 EersteEerste ... 145460616263646566676874114164564 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 1.261 t/m 1.280 van 15556

Discussie: Power training

Member
    iTrader
    80 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathdevil
    Op de fitness steeds 12 reps.. ik moet zeggen dat ik nu zowel wat kracht als massa betreft toch al een verschil zie in armen/borst/schouders (de gebieden waarop ik focus)...en dat is wel aangenaam.. dat ik telkens gewicht verlies baart me wel zorgen

beachboywerkwijze? (maw : train je rug en benen evenveel als de rest, ander krijg je maar raar zicht )

wat eet je zo?

Ik kom elke dag een 200 tot 400gram bij

te bedenken dat ik 40km/week loop (na 20km van brussel gaat dit sterk dalen want wil massa ^^)

Approved 9-lifer deathdevil's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Firefoxbt
    beachboywerkwijze? (maw : train je rug en benen evenveel als de rest, ander krijg je maar raar zicht )

wat eet je zo?

Ik kom elke dag een 200 tot 400gram bij

te bedenken dat ik 40km/week loop (na 20km van brussel gaat dit sterk dalen want wil massa ^^)

Neenee, geen zorgen

T'is gewoon dat ik nu een raar zicht heb..ik deed altijd aan sporten die veel eisten van men benen -> ik had gespierde benen en een amper uitgewerkt bovenlichaam..

Vandaar dat'k me nu wat op de rest focus..

Ben sinds vorige week ook begonnen aan oefeningen op de rug.. maar dat je daar dus nog geen resultaat van ziet is logisch hé

Wat ik eet:

's morgens: meestal een yoghourtje ofzo, soms een stuk fruit en een glas water of 2

10-uurtje: Muesli-reep of kinder bueno of stuk peperkoek

middagmaal: wat de pot schaft op school, meestal is dit slecht..dus ik eet niet teveel

avondmaal: stuk of 8 boterhammen met beleg dat wisselt (probeer minstens 1 of 2 stukken wit vlees te eten wel..)

Late avond: beetje kwark of een papje

Dat at ik ook al voor de fitness..en toen kwam ik elke dag aan, nu val ik elke dag af...

Member
    iTrader
    80 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door deathdevil
    Neenee, geen zorgen

T'is gewoon dat ik nu een raar zicht heb..ik deed altijd aan sporten die veel eisten van men benen -> ik had gespierde benen en een amper uitgewerkt bovenlichaam..

Ben sinds vorige week ook begonnen aan oefeningen op de rug.. maar dat je daar dus nog geen resultaat van ziet is logisch hé

Wat ik eet:

's morgens: meestal een yoghourtje ofzo, soms een stuk fruit en een glas water of 2

middagmaal: wat de pot schaft op school, meestal is dit slecht..dus ik eet niet teveel

avondmaal: stuk of 8 boterhammen met beleg dat wisselt (probeer minstens 1 of 2 stukken wit vlees te eten wel..)

Dat at ik ook al voor de fitness..en toen kwam ik elke dag aan, nu val ik elke dag af...

vind je het gek?!

Nu je fitnest zit je wrs onder je onderhoudsniveau (aantal kcal dat je nodig hebt om te functioneren) waardoor het lichaam eerst vet en dan spiermassa zal afnemen om te functioneren.

Wat jij moet doen is toch het dubbele eten.
    om gewicht bij te komen en sneller spiermassa te krijgen.

jvc
    jvc is offline
    Member jvc's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Ik zou toch nog tussen het middagmaal en avondmaal een deftige maaltijd steken. het 10-uurtje is ook tamelijk weinig.

Member
    iTrader
    80 (98%)
    idd.

als voorbeeld :

ik eet 'smorgens (half tegen mijn goesting) :

4 boterhammen zonder iets tussen (geen trek en tijd )
    150gram museli ( O.o) met melk
    stuk fruit (banaan of appel)
    2 boterhammen

dit tot de middag enkel middag is nog es zoveel

Approved 9-lifer deathdevil's schermafbeelding
    iTrader
    1 (100%)
    Mja..k'zal al es beginnen met bij het middagmaal alles binnen te spelen en proberen een degelijk ontbijt te eten...

k'hoop dat ik het binnenhoud

jvc
    jvc is offline
    Member jvc's schermafbeelding
    iTrader
    27 (100%)
    Probeer je nooit propvol te steken, zo krijg je sneller terug honger. Den truc is eigenlijk om constant honger te krijgen

Member T3r`^'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    deathdevil man , kzou minstens het dubbele eten, vooral smorgens en na je trainingen. Er moete genoeg in je lichaam zitte om te kunne verbrande en dan nog is bouwstoffe voor u spieren anders ga je na een tijd spierafbraak kennen en dan is al je moeite voor niets geweest.

Member
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door L0$t Pr0PhEt
    Probeer je nooit propvol te steken, zo krijg je sneller terug honger. Den truc is eigenlijk om constant honger te krijgen
    De truk is eigenlijk nooit honger te hebben

Member
    iTrader
    80 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SkullZ
    De truk is eigenlijk nooit honger te hebben

nee...

je moet altijd (om de 2-3 uur) de hoeveelheid eten waarbij je net nog een beetje kan eten zonder moeite. Daardoor heb je na 2-3 uur weer honger.
    Als je je gaat volproppen bij 1 maaltijd ga je na 2-3uur nog geen honger hebben en je zal aanzienlijk minder gegeten hebben in het totaal.

Member
    iTrader
    0
    Tklopt wel wat je zegt hoor, ik zeg maar dat je op gepaste momenten moet eten dat je uiteindelijk nooit echt honger hebt
    Zo eet ik mijn 6 maaltijden altijd op hetzelfde moment zo ervaar ik nooit honger maar ik heb wel mijn eten binnen

Member Slipsnot's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik weet niet of de vraag hier juist staat ma soit.. Iemand een idee hoe ik meer massa kan bekomen? Ik eet vaak heel veel per dag & toch kom ik niks bij Ben 17j,1m87 & 68 kg

Member
    iTrader
    80 (98%)
    wat is heel veel voor jou?
    geef es je gemiddelde dag

Member Slipsnot's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Pff, 's morgens yoghourt ofzo, 10u kinder bueno of dergelijke, 's middags minimum 6boterhammen,16u taart of koeken, 18u avondeten( vlees,..) en dan 's avonds nog iets

Member RaDa's schermafbeelding
    iTrader
    9 (91%)
    imo zeker al veel meer eten smorgens :/

ook al is da soms moeilijk.

Ik eet smorgens meestal 2 a 3 kommen Muesli. (da is rond 6u)
    En rond 8u passeer ik nog keer langs de panos voor 3 a 4 koeken.

(dees is wel op schooldagen )

Member
    iTrader
    80 (98%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Slipsnot
    Pff, 's morgens yoghourt ofzo, 10u kinder bueno of dergelijke, 's middags minimum 6boterhammen,16u taart of koeken, 18u avondeten( vlees,..) en dan 's avonds nog iets

Quote:
    Originally Posted by deathdevil
    Neenee, geen zorgen

Wat ik eet:

vind je het gek?!

Nu je fitnest zit je wrs onder je onderhoudsniveau (aantal kcal dat je nodig hebt om te functioneren) waardoor het lichaam eerst vet en dan spiermassa zal afnemen om te functioneren.

Wat jij moet doen is toch het dubbele eten.
    om gewicht bij te komen en sneller spiermassa te krijgen.

het antwoord stond al op dezelfde pagina, jij eet de hoeveelheid die evengoed kan dienen voor een anorexiapatient.

Approved 9-lifer DjProbe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    hello, het is de eerste keer dat ik iets in deze thread post, hopelijk kwam het nog niet (te veel) aan bod

ik fitniss nu terug 6 maand (heb jaar en een half stil gelegen), redelijk op het gemak, 3 tal keer per week...
    ik ben reeds duidelijke lijnen te zien op borst en buik, maar ik zou graag tegen de zomer vakantie alles als het ware goed oppompen (altijd leuk als je ergens op een strand ligt ;-))
    lijkt dit jullie nog haalbaar ? wat zou ik het best doen ? gewichten verzwaren en minder herhalingen (bij bankduwen zit ik bv. nu op 12x 40; 10x 45 en 8x50, hoe zou ik dit best veranderen?)
    best mijn eetgewoontes ook wat aanpassen, probleem is wel door mijn bij beroep eet ik vaak onregelmatig en niet altijd even gezond ... ook slaap ik niet altijd evenveel en even regelmatig .... zal dit veel uitmaken ?

alvast bedankt voor de tips!

Member Aresonlyone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    ha firefoxbt dan eet ik de maaltijden van een ethiopiër denk ik

djprobe
    slapen is belangerijk want je groeit in je slaap , en tegen de zomer.. euuhhhh neen

Approved 9-lifer DjProbe's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    mja, ik fitniss eigenlijk al langer
    wat ik nu heb, ben ik content mee, kwil het alleen wa oppompen
    das al

Member Aresonlyone's schermafbeelding
    iTrader
    0
    oppompen kan niet voor een zomer, oppompen is juist voor en wedstrijd..
    als je voor een zomer wilt moet je massa krijgen en dat gaat niet op 2 maand

LinkBacks (?)

1. 5 oktober 2009, 00:51

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten