Pagina 5 van 778 EersteEerste 1234567891555105505 ... LaatsteLaatste
Weergegeven resultaten: 81 t/m 100 van 15556

Discussie: Power training

Banned
    iTrader
    0
    weet iemand om de hoeveel weken/maanden de gewichten van u halters vermeerderd???

ik doe da nu om de 2/3dagen oefeningen 10x10 oefeningen met 8kilo per halter=16kilo totaal.

en zo ne lange halter is da beter????

Member SpiRit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door e_talking
    weet iemand om de hoeveel weken/maanden de gewichten van u halters vermeerderd???

ik doe da nu om de 2/3dagen oefeningen 10x10 oefeningen met 8kilo per halter=16kilo totaal.

en zo ne lange halter is da beter????
    Die vermeerderen als ge te gemakkelijk het gewicht 12 keer kunt heffen, beste da je doet is gewichten nemen zodat je ze tussen de 6 en de 12 keer kunt heffen (8 is het "beste").

of een lange halter beter is... neen maar het is anders best is dat je met de kleine halters je armen 1 per 1 doet en dan met een grote bar ook nog traint.

Member wecker's schermafbeelding
    iTrader
    24 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpiRit
    kunt geen vet verbranden in 1 bepaalde plek... waar het het eerst bijkomt gaat het er het laatst af (vrouwen: bekken, mannen: buik)... dus wat jij zegt spreekt dat wa tegen maar als ge veel afgevallen zij op u bovenlijf dan kan da ni da u benen nog hetzelfde zijn.

en een site die u vetpercentage kan zeggen? vergis ik mij nu over wat het hier gaat (betwijfel het) want zelfs da machinekes in de gym die dit kunnen meten zijn geregeld onnauwkeurig.
    kan zijn dak daar ook afgevallen ben maar ik vind ze toch te dik

Banned morbus`'s schermafbeelding
    iTrader
    0
    Lange halter, andere oefeningen he .
    En ge moet het zelf aanvoelen wanneer ge uw gewichten vermeerdert.

Member [B]Rocketeer's schermafbeelding
    iTrader
    2 (100%)
    Ik doe nu al meer als een maand NA mijn training cardio.
    Ma das dan 30min-1u.

Is het nu eigenlijk beter om het voor of na de training te doen.
    Alsek een uur cardio ofzo doe ga ik peisek gewoon te moe zijn en al de energie verbrand hebben voordat ik effectief ga trainen.

Wil ook wel nen six pack, ma das hier zowa onmogelijk aangezien dak geen aangepaste voeding doe.
    Ok, ik snoep wel veel minder nu enzo en ge merkt het een bekke.
    Buikspieren trainen ook elken dag (meerdere keren per dag).

Maja zoals hier al is gezegd: zolang dat da vet errond zit (en tis toch nog wa vet). Alsek sta ziede ni zoveel vet precies ma alsek neerzit: manman, zie die vetrolletjes komen
    Tja zal nog zeeeeeeeeeeeer lang duren vreesek.

Member Hale's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [B]Rocketeer
    ...
    ...
    euhm, als ge spiergroei wilt stimuleren zal 2à3 keer per week al wel meer als genoeg zijn, nu zijt ge ze gewoon aan het overtrainen.

Member orez's schermafbeelding
    iTrader
    7 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door Grayfox

ma kheb dus geen flauw idee hoe ik mn benen wa kan trainen
    Info: Iedere oefening 10x !!!

oefening 1: leg je volledig gestrekt op je bed, met je voeten net over de rand (of op een tafel whatever).
    Haal je tenen naar je toe, en strek ze weer weg.

oefening 2: draai cirkeltjes met je voeten, in beide richtingen.

oefening 3: hef 1 been op dan het andere, en leg ze opnieuw neer! doe dit met je tenen naar je toe gehouden, dus kuitspieren gespannen, doe dit per been 10x en afwisselend! dus links-rechts-links-rechts.

oefening 4: rechterbeen naar rechts spreiden, linkerbeen naar links, ook afwisselend doen en per been 10x

oefening 5: cirkels draaien met je volledige rechterbeen 10x dan met je linkerbeen, in beide richtingen! dus 40x een oefening als het optelt.

oefening 6: beiden benen samen in de lucht heffen

oefening 7: beide benen spreiden

oefening 8: met beide benen rondjes draaien in beide richtingen.

oefening 9: fietsen met 1 been, dan het andere, zowel voorwaarts als achterwaarts.

oefening 10: fietsen met beide benen, voor en achter.

oefening 11: beide benen samen houden en trapbeweging doen zoals je met 1 been zou trappen, ook voor en achter.

oefening 12: op je zijde liggen, onderste been plooien, bovenste been strekken, zelf wat naar voor leunen, en gestrekte been wat naar achter houden. --> op en neer bewegen, voor en achter "schoppen", rondjes draaien.

op zelfde zijde blijven liggen, maar nu onderste been strekken, en bovenste geplooid erover zetten, zodat je onderste been ingesloten is door je bovenste, en zelfde oefening als hierboven. dit op beide zijden, is toch weer een oefening of 12-14

oefening 13: op je buik liggen, benen gestrekt opheffen afzonderlijk, benen spreiden afzonderlijk, rondjes draaien afzonderlijk en dan nog eens samen.

oefening 14: op de rand van iets zitten
    benen strekken, afwisselend en samen, been opheffen en op de tafel zetten, been opheffen en gekruist over de andere zetten op tafel. (zoals ge als ne janet zit, maar dan wel u voet op tafel terwijl da ander hangt ).

oefening 15: rechtstaan en op je tenen staan, naar hielen rollen, tenen staan, hielen ... enz, been opheffen naar je buik toe, afwisseld natuurlijk . en je been naar rechts zwaaien en dan naar links rechtopstaand.

Denk da je nu wel ff voortkan, en onderschat het niet

Hoe ik het weet? ben ondertussen al 2 maand aan het revalideren met me knie , en tis enorm zwaar... tis ma 1 been da geblesseerd was, en me ander kan ondertss nog minder mee dus have fun

als het te licht komt, koop je gewichten, zijn soort speciale gewichtsbanden dat je rond je been kan "kleven". dit hang je dan zo ver mogelijk op het uiteinde van je enkel.

Denk da dit je wel zal helpen. grtz

iTrader
    7 (89%)
    ook nog iets:

wil je sterk komen, maar geen oversized bodybuilder komen, ma toch e schoon lichaam.

Doe dan oefeningen SNEL! MEER! en met minder gewicht, dus bv 2x50 een oefening enorm snel doen... zo kweek je lange soepele spieren.

Wil je een bodybuildlichaam. Neem VEEL gewicht, doe de oefening TRAAG, en werk in korte series bv 3x15.

@ B-Rocketeer, khoop dat je je sit-ups juist doet, want als je ze juist doet zijn deze enorm zwaar en zie ik je ze ni direct meermaals per dag doen .

Sit-up juist doen: plat liggen, knieën in hoek van 90°, armen loodrecht in vergelijk met je armen, en met je handen de toppen van je knieën raken, en vooral zorgen dat je onderrug niet loskomt van de grond! In het begin en tijdens de oefening voel je het niet echt, tenzij na een groot aantal, maar uurtje achteraf hou de massage olie maar klaar

iTrader
    7 (89%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door SpiRit
    Die vermeerderen als ge te gemakkelijk het gewicht 12 keer kunt heffen, beste da je doet is gewichten nemen zodat je ze tussen de 6 en de 12 keer kunt heffen (8 is het "beste").

of een lange halter beter is... neen maar het is anders best is dat je met de kleine halters je armen 1 per 1 doet en dan met een grote bar ook nog traint.
    12 keer maar? imho bullshit man... 50 keer trekt er meer op, oefeningen voel je maar na een hoeveelheid...

Member SpiRit's schermafbeelding
    iTrader
    0
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door ru`orez
    12 keer maar? imho bullshit man... 50 keer trekt er meer op, oefeningen voel je maar na een hoeveelheid...
    50? dan ben je verkeerd bezig, wil je kracht en echt spieren zien pak je een gewicht dat je niet meer dan 12 keer correct kan uitvoeren. 50 krijg je explosieve kracht zoals ik al gezegd heb en daar ben je imo nix mee.

edit: ik bedoel hier wel niet mee dat je 12 keer je oefening correct uitvoerd en dan volledig stopt met die spiergroep te trainen uiteraard!!
    Laatst gewijzigd door SpiRit; 7 maart 2005 om 21:09

iTrader
    24 (100%)
    Info: Iedere oefening 10x !!!

....

10x :o
    hoelang doe je daar dan over

iTrader
    2 (100%)
    ook nog iets:
    @ B-Rocketeer, khoop dat je je sit-ups juist doet, want als je ze juist doet zijn deze enorm zwaar en zie ik je ze ni direct meermaals per dag doen .

Sit-up juist doen: plat liggen, knieën in hoek van 90°, armen loodrecht in vergelijk met je armen, en met je handen de toppen van je knieën raken, en vooral zorgen dat je onderrug niet loskomt van de grond! In het begin en tijdens de oefening voel je het niet echt, tenzij na een groot aantal, maar uurtje achteraf hou de massage olie maar klaar
    Wissel wel eens af van oefening:
    Knieën hoek 90°, handen op borstkas leggen.
    Voeten op de gron, handen op borstkas leggen.
    Knieën hoek 90°, handen teentoppen raken.

Ja ik doe ze wel goed.
    Ma kan er wel wa achter elkaar doen.
    Heb nu zo een bankske gekocht da ge in hoogte kunt verstellen.
    Voelek tenminste na 15-25X in mijn buikspieren.
    Ma met die bank trainek ook dus mijnen rug mee.

Al die vorige oefeningen kannek er veel na elkaar doen.
    Tis echt gewoon het vet da erboven ligt da weg moet

Heb vroeger nog 2j fitness gedaan, ma dan ook 2j gestopt.
    En ben nu toch terug weer meer als een jaar bezig.
    Ma veel breder wordek precies ni meer
    Misschien eens beginnen om wa minder gewicht te pakken en meer keer da gewicht op te pakken.

Dunno, kweet ni just wa voor mij goe is om toch nog te verbeteren.

iTrader
    24 (100%)
    ru`orez, ik heb ff wat van die been oefeningetjes gedaan om te zien of ik ze wel begrijp...maar ik zit met een vraag: bij die oef van trappen in de lucht. mijn knieen kraken dan... moet ik dan stoppen of er nx van aantrekke

oef 12 snap ik niet echt

Member likes to kill's schermafbeelding
    iTrader
    0
    50 herhalingen om lang spieren te krijgen is wel een beetje overdreven hoor , 14 tot 16 is beter en als je korte spieren wilt 6 tot 8

*EDIT*En niet vergeten om je oefening te herhalen hé dus niet gewoon 8 herhalingen doen en doen stoppen hé het is beter om 3 sessies van 8
    Laatst gewijzigd door likes to kill; 8 maart 2005 om 08:09

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door [B]Rocketeer
    Ik doe nu al meer als een maand NA mijn training cardio.
    Ma das dan 30min-1u.

Is het nu eigenlijk beter om het voor of na de training te doen.
    Alsek een uur cardio ofzo doe ga ik peisek gewoon te moe zijn en al de energie verbrand hebben voordat ik effectief ga trainen.

Wil ook wel nen six pack, ma das hier zowa onmogelijk aangezien dak geen aangepaste voeding doe.
    Ok, ik snoep wel veel minder nu enzo en ge merkt het een bekke.

Maja zoals hier al is gezegd: zolang dat da vet errond zit (en tis toch nog wa vet). Alsek sta ziede ni zoveel vet precies ma alsek neerzit: manman, zie die vetrolletjes komen
    Tja zal nog zeeeeeeeeeeeer lang duren vreesek.
    Cardio is best na de gewichtstraining.. Probeer wel wa proteïnen/dextrose ertussen binnen te krijgen.

En lees dit eens ivm buikspieren:
    http://games.telenet.be/forum/showpo...4&postcount=46

Member DGEN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    gewoon uw spieren onderhouden eh
    het hoeft niet amahoela te zijn (lees overdreven spieren)
    gewoon haltertjes van 5 gebruiken en een aantal oefeningen ermee doen...maar dan het aantal herhalingen opvoeren eh
    verder op de ouderwetse manier opdrukken is imo het meest effectieve

Member Tinolicus's schermafbeelding
    iTrader
    26 (100%)
    De beste manier om snel resultaat te zien: roeien...

Elke spiergroep wordt tijdens het roeien belast.

En als ge dan toch perfect wilt uitzien, ga dan waterpolo spelen... Een van de meeste belastende sporten voor het hele lichaam.

iTrader
    2 (100%)
    Citaat Oorspronkelijk geplaatst door stream187
    Cardio is best na de gewichtstraining.. Probeer wel wa proteïnen/dextrose ertussen binnen te krijgen.

En lees dit eens ivm buikspieren:
    http://games.telenet.be/forum/showpo...4&postcount=46
    Ah toch na mijn training. Goed
    Ja over met geiwht trainen.

Op fitness hebben we ook zo een toestel voor uw buikspieren.
    Ma da gewicht gaat maar tot 50kg en dan kannek er nog meer als 100X doen.

Dus kzal thuis op mijn eigen bankske wa halterkes in mijn handen houden. Zal nog het beste zijn denkek

En blijven cardio doen natuurlijk

Member
    iTrader
    1 (100%)
    Ben nie zo een fan van toestellen.. af en toe een isolatie oefening ok. Maar geef mij maar compound oefeningen met vrije gewichten.

ff reactie op al die beenspieroefeningen daar.. zijn die niet voor revalidatie na kwetsuur? Als ge benen deftig wilt trainen is er maar 1 oefening.. squats. Voor de rest legg press en stiff legged deadlifts.
    En voor alle mensen die het niet nodig vinden om benen te trainen, onthoud dat het u grootste spiergroep is en uw lichaam 1 geheel is. Je gaat nooit uw volledig potentieel bereiken als je benen overslaat. Zelfs al loop/voetbal je veel.. er is nog altijd een verschil tussen anaerobe en aerobe training.

Member DGEN's schermafbeelding
    iTrader
    0
    and what about de conditie?

LinkBacks (?)

1. 5 oktober 2009, 00:51

Discussie informatie

Users Browsing this Thread

Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)

Tags for this Thread

Regels voor berichten