Na een tijdje ben ik het thuisfitnessen beu.. Heeft gwn niet hetzelfde als in de gym imo. Dus Abbo'tje genomen in Ninove![]()
Tja refilldagen.:
* vrijdagavond eet ik friet 's avonds met vriendin (gewoonte dat we niet doorbreken)
* zaterdag eet ik meer dan in de week maar nog steeds gezond/eiwitrijk; af en toe raak ik op zaterdag nog wel eens bier aan.
* rest vd dagen let ik op alles wat ik eet/drink
Is dat goed genoeg of zou ik beter langer doorcutten om dat een langere periode te refeeden?
Anyhow, er is wel nog een KG'tje afgegaan tgo vorige post; na 2 weken eindelijk nog iets af(paar dagen thuis gewerkt, kan dan beter op mn eten letten
)
Btw: dit weekend is er een familiefeest met all-in booze / food; wat zou ik doen: even alles loslaten of toch beter niet? Ik neem aan dat één keer wel geen kwaad zal kunnen en dat de extra kg's er snel terug zullen afgaan?
Deadlift die 4de set is er toch teveel aan eigenlijkCode:Week 2 Donderdag Benen legpress 2 x 12 x 210lbs (op een toestel) squat 3 x 6 x 100 1 x 6 x 105 lying legcurl 3 x 6 x 60kg 1 x 6 x 70kg calf raises (in legpress toestel) 4 x 8 x 400lbs deadlift 4 x 8 x 110kg Onderarmen wrist curls 3 x 25 x 7kg reverse wrist curls 3 x 25 x 5kg. Onderarmen ook getrained, langlanglang geleden...saai om te doen maar leuk om te zien hoe die oppompen
.
Squat iets minder gedaan. Was vrij zwaar en stond op mn blote voeten = iets minder stabiel en dat voel ik nog aan mn enkel soms dan. Mja, verder wel ok![]()
damn daar vreesde ik al voor![]()
moet er nie in overdryven he jongens1 uitspatting kan geen kwaad hoor
ik vertrek de 19de juli naar Lloret de Mar voor 10 dagenga me daar ook nie elken dag in de cola light of water schieten ze
![]()
hey folks,
ik doe ongeveer 1 jaar aan powertraining, 3x per week (telkens 1 spiergroep per keer), nu vind ik dat ik er goed uitzie, gespierd maar niet overdreven.
nu ben ik ook nog met gevechtsport bezig met als gevolg dat ik niet meer zoveel tijd heb voor powertraining, nu is mn vraag:
kan ik mn spiermassa onderhouden , met nog maar 1x per week een fullbody te trainen ? dus voor elke spiergroep zou ik dan 4 oefeningen doen zo zwaar ik kan, zou dit voldoende zijn ?
alvast bedankt![]()
yep dbb is al ff down
Mss heeft Paris Hilton het offline gehaald![]()
hoeveel oefeningen zedde dan van plan te doen? 20
Argos: doe gewoon squat, deadlift, bench press, rows en MP in je training en hiermee zal je goed genoeg alles onderhouden![]()
jawadde gie zi rappe thuis
vrij complete training achter de rug, derachter korte cardio (juist op tijd voor den trein), same voor proph (kwas mijn velo sleuterke vergeten, komt ij daar de laatste minuut voor den trein weg was afgetsjeesd)
straks dus met mijn stijve botten richting zuid-frankrijk, hopelijk is daar wa schoons te zien
k zie u allen dan wel op de meeting, de groeten mensen![]()
Ma hou er rekening mee da die training loodzwaar is. kheb ook n tijdje fullbody gedaan me deadlift,benchpress en (hack)squats in, ma k was het snel beu. Moest verschillende kere gaan zitte en ff uitruste enz. nuja,da kan ook wel ligge aan t feit dak astma heb(wel ni zo fel,maar toch), en da m'n algemene conditie daardoor ook ni echt om over naar huis te schrijve is.
LOG update
Week 9 gaat in, de laatste...
Best, bijna op alle oefeningen zit ik maxedout
Na de meeting beginnen we met billstar
grtzz
ja +- 20oefeningen zou ik willen doen 1x per week![]()
lost prophet ,bench, rows, mp, squat zit allemaal mee in mn program, deadlift niet omdat ik bang ben van mn rug te bezeren, vind het moeilijk van hem correct uit te voeren als ik er teveel gewicht aanhang![]()
kijk hé dees is mijn mening, fuck "correcte uitvoering". Er zijn gasten die zeggen dat ik soms men rug niet meer hol heb bij zware gewichten. Ik doe deadlift op een manier waarop het voor MIJ comfortabel is. De dag na deadliften heb ik spierpijn in men erectors en hamstrings en dus niets in men ruggegraat zelf dus ik veronderstel dat ik het goed doe. Degene die dan zogezegd de oefening "correct" uitvoeren hebben dus WEL een zere rug en last van deadliften enzo, versterkt door druk van het squatten.
Een oefening moet ge doen op de manier die u het best ligt imo, wat het beste aanvoelt en waardoor je het best je spieren pakt. Niet wat één of andere kerel zegt dat je moet doen.
Check Andy bolton deadliften, hij deadlift ook zoals het hem best ligt en hijs wereldrecord houder.
Als ik bij deadliften heel diep door men benen moet gaan enzo, kan ik ook niet heel zwaar gaan, dus dat werkt (nog) niet voor mij. Tis een pull beweging geen squat.
Mijn punt is doe deadlift op een manier die het best voor jouw aanvoelt en waarmee je goed gewicht kan verzetten en dus je spieren goed traint. Niet iedereen is hetzelfde gebouwd.
Op dit moment bekijken 1 gebruikers deze discussie. (0 leden en 1 gasten)